אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP דוגמאות, אומנות התקשורת, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, ללמוד nlp בחינם, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, שליטה בתת מודע, אימון מכירות, לשכנע את בן הזוג, שאלה איך לשכנע, nlp למתחילים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, הכוח לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP ומכירות, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טיפים למכירות, לימוד nlp, איך לשכנע את האשה, אומנות הראיון, לשכנע לקוח לקנות, אמנות הנאום, לשכנע לקוחות, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדויות מכירות, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע בוויכוח, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע דוד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר יקר, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה צריך איש מכירות? להשיג לקוחות חוזרים לגרום למישהו להפליל את עצמו ליצור חומרי שיווק לגרום למישהו להתאהב בך בדייט הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך לעשות סוגסטיה? איזה חומר שיווקי להכין? איך להצליח במכירות? נסיגה במשא ומתן שיווק בשוק תחרותי מתי ליצור ללקוח רצון חדש? שכנוע בצורה לוגית מוצר לא מתכלה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע ראפור רע מטרת השיווק לקוח שהשאיר פרטים באתר איך להפוך ליד ללקוח? בניית מסע לקוח מוצרי יוקרה אסטרטגיות שכנוע ניהול לקוחות צוות מכירות טלפוני מסע לקוח להיות חבר של הלקוח משא ומתן על מחיר איך לעשות שיווק? ליצור אמון אצל אנשים לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? בעקבות תהליכי השיווק לגרום למישהו לומר לך כן לא להצליח למכור למכור בלי התנגדויות לשכנע מישהו להבין אותך הרמוניה עם לקוח לתכנן משפך שיווקי לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח שפת הלקוח להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר למכור ללקוח פוטנציאלי לשכנע מישהו לקנא באיזה שלב הלקוח נמצא? להתמודד עם מצב שאין מכירות האם אפשר למכור? מתי לשקר ללקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? יתרונות לימוד nlp האם יש חומרי שיווק מיותרים? פסיכולוגיה של מכירות מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? להצליח בעסק בלי למכור פיתוח מיומנויות ראפור לבדוק את איכות השיווק מוצר זהה בדיוק למוצר שלך סרטונים שיווקיים לבנות תהליך שיווק למכור מוצר בהפסד לגרום למישהו לסלוח שיחת חולין עם לקוח ליצור אמון אישי אפשרויות בחירה של לקוח לשכנע לקוח למכור את עצמו לשכנע בוחרים להצביע מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? לייצר ביקוש למוצר לשכנע מישהו א מיני ללמוד לעשות מניפולציות ניתוח תהליכי שיווק למכור ללקוח מוצר יקר לדבר ללקוח בשפה שלו מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? למכור מנייה בהפסד איתור התקציב של הלקוח מסרים בפרסומות בטלביזיה המתחרים שלך כאיש מכירות לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב לגרום למישהו לא להציק סודות השיווק לקוח עושה השוואה איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? שכנוע באופן מוחלט ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לשכנע מישהו לחשוב עליך להציע ללקוח לגרום למישהו להתחתן לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה התאמת המחיר ללקוח מוצר קשה למכירה להשתמש בדמיון מודרך איך להזדהות? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה איך נקבע מחיר של מוצר? איך לרצות למכור? שיווק בהתאם למכירות לשכנע נשים התמודדות עם התנגדויות לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, טיפים, שכנוע בתחום המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3906 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:47:35 - wesi28