אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר, nlp בחורות, איך לשכנע בנות, לשכנע את האשה, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, השפעה על התת מודע, לשכנע הורה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את אשתי, התנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, הגדלת מכירות, שינוי עמדות, זוגיות nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, איך לגרום לאנשים, NLP עצמי, NLP תרגילים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את הילד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, איך למכור נכון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, כיצד לשכנע אנשים, לשכנע סבא, NLP מאמרים, איך לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר יקר, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה צריך איש מכירות? להשיג לקוחות חוזרים לגרום למישהו להפליל את עצמו ליצור חומרי שיווק לגרום למישהו להתאהב בך בדייט הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך לעשות סוגסטיה? איזה חומר שיווקי להכין? איך להצליח במכירות? נסיגה במשא ומתן שיווק בשוק תחרותי מתי ליצור ללקוח רצון חדש? שכנוע בצורה לוגית מוצר לא מתכלה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע ראפור רע מטרת השיווק לקוח שהשאיר פרטים באתר איך להפוך ליד ללקוח? בניית מסע לקוח מוצרי יוקרה אסטרטגיות שכנוע ניהול לקוחות צוות מכירות טלפוני מסע לקוח להיות חבר של הלקוח משא ומתן על מחיר איך לעשות שיווק? ליצור אמון אצל אנשים לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? בעקבות תהליכי השיווק לגרום למישהו לומר לך כן לא להצליח למכור למכור בלי התנגדויות לשכנע מישהו להבין אותך הרמוניה עם לקוח לתכנן משפך שיווקי לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח שפת הלקוח להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר למכור ללקוח פוטנציאלי לשכנע מישהו לקנא באיזה שלב הלקוח נמצא? להתמודד עם מצב שאין מכירות האם אפשר למכור? מתי לשקר ללקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? יתרונות לימוד nlp האם יש חומרי שיווק מיותרים? פסיכולוגיה של מכירות מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? להצליח בעסק בלי למכור פיתוח מיומנויות ראפור לבדוק את איכות השיווק מוצר זהה בדיוק למוצר שלך סרטונים שיווקיים לבנות תהליך שיווק למכור מוצר בהפסד לגרום למישהו לסלוח שיחת חולין עם לקוח ליצור אמון אישי אפשרויות בחירה של לקוח לשכנע לקוח למכור את עצמו לשכנע בוחרים להצביע מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? לייצר ביקוש למוצר לשכנע מישהו א מיני ללמוד לעשות מניפולציות ניתוח תהליכי שיווק למכור ללקוח מוצר יקר לדבר ללקוח בשפה שלו מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? למכור מנייה בהפסד איתור התקציב של הלקוח מסרים בפרסומות בטלביזיה המתחרים שלך כאיש מכירות לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב לגרום למישהו לא להציק סודות השיווק לקוח עושה השוואה איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? שכנוע באופן מוחלט ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לשכנע מישהו לחשוב עליך להציע ללקוח לגרום למישהו להתחתן לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה התאמת המחיר ללקוח מוצר קשה למכירה להשתמש בדמיון מודרך איך להזדהות? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה איך נקבע מחיר של מוצר? איך לרצות למכור? שיווק בהתאם למכירות לשכנע נשים התמודדות עם התנגדויות לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מאמן עיסקי, מומחה במכירות בתחום המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0781 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:47:38 - wesi28