אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר לי, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מיומנויות שכנוע, איך אפשר לשכנע אנשים, NLP ודמיון מודרך, איך לכתוב טקסט משכנע, סודות השיווק, NLP טיפול בחרדה, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP התניה, מומחה במכירות, מומחה בשיווק, ייעוץ אסטרטגי, לשכנע בחורה לשכב איתך, שאלה איך לשכנע, טקסט משכנע, איך לשכנע גבר, לשכנע לקוחות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע עובדת, זיהוי מניפולציות בטקסט, קורס nlp, nlp בעברית, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שכנוע עצמי, איך לגרום לבחור, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר יקר לי, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניפולציות של יועצים לגרום ללקוח להיות תלוי בך לבחור יועץ שיווקי להגיד ללקוח לקוח רוכש מוצר לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח ללמוד לשתול מחשבות מוצר יקר לקוח אחר ביטל עסקה לעבוד נכון עם לקוחות איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לתת אמון מחדש? להיפגש עם לקוח פגישת מכירות לאבד את האמון של הלקוח לגרום לאקס לתת בך אמון מניפולציות על לקוחות איך לזהות מניפולציות? למכור יותר... לשכנע את הילד התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל איך המוח משתכנע? מומחה למכירות להביא יותר תועלת ללקוח מוכר מוצר איך להציג מוצר? טעויות רטוריות ליצור אמון עם שותפים עסקיים אנשי מכירות בראיון עבודה להכריח את הלקוח לסגור עסקה מניפולציות שיווקיות של מנטורים חשיבה יצירתית במכירות לא כל אחד יכול למכור לשקר ולהצליח למכור הבעת הזדהות עם ההתנגדות שיקוף של הלקוח לשכנע בחורות שנאה לאנשי מכירות להבין לקוח למה הלקוח לא קונה? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר למה הוא מתנגד למכור? לגרום למישהו לעשות משהו ניהול זמן של אנשי מכירות להתמודד עם התנגדויות של לקוחות לגרום למישהו לא להרגיש רע איך לתת ללקוח הנחה? איבוד לקוחות זיהוי הצרכים של הלקוח מה הלקוח באמת רוצה? איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? להיות רע ללקוח חוסר תום לב במשא ומתן לא להצליח למכור קל לשכנע התנגדויות של לקוח איך לשכנע מישהי? שווי שוק של מוצר לתכנן את השיווק להעביר נושא מול התנגדות לקוח טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו האם להכין סתם חומרי שיווק? איזה מוצר להראות קודם? איך לרצות למכור? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לתת ללקוח את המחיר בטלפון למה לא לעשות מניפולציה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... מומחה שכנוע של תת המודע להפחיד את הלקוח איך מבצע משפיע על הלקוח? הרגשת אמון להגן על עצמך משתילת מחשבות לשכנע קבוצה לא להזדהות עם הלקוח לגרום למישהו לא להיפגע אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח שיטות לשכנוע ליצור התניה לצורך שכנוע למכור למינימליסט למכור את הרכב איך למכור מוצרי יוקרה? היצע של מוצר לתגמל אנשי מכירות כמה לשלם על מוצר? ביטול פגישה על ידי לקוח להצליח למכור את עצמך טיפול בהתנגדויות לקוחות דימויים של הלקוח פחד מהעתקת חומרי שיווק מבצעים ללקוחות יעוץ למנהלי שיווק ראפור טוב לגרום לתת מודע ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה טעויות של איש מכירות אמון אחרי בגידה שכר איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מומחה שיווק, דיבייטינג בנושאי המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:17:46 - wesi28