אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר לי, שיטות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיפור יכולת שכנוע, קורס nlp, טיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע הורה, לשכנע שופט, לשכנע לקוח, לשכנע בטיעון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, הרצאות nlp, אומנות הפרזנטציה, NLP דיאטה, ייעוץ מנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, הדרכה אישית, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את הבוס, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מניפולציות בטקסט, איך לגרום למישהו, NLP הנחות יסוד, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפול בהתנגדויות, איך לשכנע את הבעל, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP פוביה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המוצר יקר לי, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות טיפול בהתנגדויות לקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוחות להתחבר אליך לשכנע מישהו להתאהב תשתית שכנוע למכור מוצר קשה למכירה חוויית אמון לשכנע ילד להכין שיעורים איך לשכנע מישהו לעשות? למה לא רק להאמין במוצר? לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות איך לבנות טבלת יעדי מכירות? לשכנע אותה שאתה צודק העברת מסרים לתת מודע הגיוני למכור מוצר בהפסד לימודי nlp איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? בקשה לא הגיונית של לקוח איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? הדגמה ללקוחות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך? לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לאיזה לקוח למכור קודם? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להיות יועץ של הלקוח כמה הלקוח מוכן לשלם? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע מישהו אחר להרגיש... ליצור חומרים למשפך שיווקי לגרום למישהו לאכול בריא איך ללמוד איך לשכנע אנשים? ללמוד דיבייט מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך ליצור אמון עם אנשים? למכור כשאין לך חשק למכור איך למכור נכון ולהרוויח יותר... ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ייחודיות שיווקית מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? למכור בלי איש מכירות שכנוע תת ההכרה פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להוציא עיזים במשא ומתן לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר בוס כלקוח ניתוח טקסט משכנע לספק מוצר ללקוחות מתנגד לרכישת מוצר מחיר של מוצר להתקבל לעבודה כאיש מכירות ללמוד שיווק ומכירות איך למכור את מוצר גרוע? תהליך מסע הלקוח לקוח לא רוצה הזדהות מוצר בחינם לנתח חומרי שיווק של המתחרים משפך שיווקי אורגני למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? יציבות של לקוחות איך למכור סדנא? מתי לעצור את השיווק? שיטות שיווק מוצרי יוקרה הטבה ללקוח לקנות את המוצר שיווק יוצר ביקוש למתחרים להכיר את דרך החשיבה של הלקוח מוצר יחודי איך לטפל בהתנגדות לקוח? להבין את צרכי הלקוח איך לשכנע בוס? לקרוא ללקוח בשמו מנטורים לשיווק דיגיטלי למכור משהו בראיון עבודה איך לבנות מסע לקוח? עלויות שיווק בתור איש מכירות תהליך חיפוש לקוחות שלם עם המוצר מוצרים למכור לתת את המוצר בחינם איך לא לדפוק לקוח? לגרום למישהו לבקש ממך איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? שיווק ישיר משא ומתן על המחיר לנהל צוות מכירות שאלות סינון צרכי הלקוח איך לגרום לאנשים להשתכנע? איך לשפר את אנשי המכירות? ביטול עסקה עם לקוח לגרום למישהו לספר לך מכירות או שיווק מוצר פחות טוב לא לדבר על המאפיינים של המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, טיפים, סוגסטיה בנושאי המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8594 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 13:56:10 - wesi28