אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות עם לקוחות בעייתיים ✔יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע בן זוג, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפול ב nlp, איך להשפיע על התת מודע, להתראיין בטלוויזיה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, סודות השכנוע, סדנת nlp, רטוריקה, לשכנע שוטר, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אומנות הסוגסטיה, לשכנע את ההורים, מניפולציות, איך לשכנע אנשים לבחור בך, אומנות התקשורת, NLP למאמנים, ניתוח תוכן של טקסטים, NLP להורים, NLP עקרונות, הדרכה אישית, אוטוסוגסטיה, nlp לימוד חינם, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד nlp בחינם, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שיטת טיפול nlp, NLP מאמרים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות?

קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת.

הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: "זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, " מומלץ לעצור ולשאול: "איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח?"

האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים?

אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: "למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה?"

איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת?

אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי", ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: "איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח?"

למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או אולי להציע לו מוצר חלופי במחיר שמתאים לתקציב שלו. הגישה הזו דורשת יצירתיות, אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית.

מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים?

אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק ל"תבנית" שלהם. לקוח שנראה "בעייתי" או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים.

לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם "בעייתיים", יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך.

מדוע לקוחות "בעייתיים" יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים?

אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך.

למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: "אני גובה יותר כי אתה בעייתי, " אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך.

האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב?

אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם "לא טובים בתנאים מסוימים". כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה אפשר למצוא את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים.

לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כ"בעייתית", הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית.

האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות?

אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כ"בעייתי" או עסקה כ"לא טובה". גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום.

לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות:
  • לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי.
  • להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה.
הבחירה ביצירתיות תביא לך יתרון תחרותי משמעותי ותגדיל את הצלחת העסק שלך בטווח הארוך.
איך להתמודד עם עסקאות לא טובות ולקוחות בעייתיים?

שלום חברים

יש שתי דרכים להסתכל על עסקאות לא טובות ועל לקוחות בעייתיים. דרך אחת אומרת שאם אנחנו רוצים להצליח בחיים, ואם העסק שלנו רוצה לשגשג, עלינו להימנע ככל האפשר מעסקאות לא טובות ומלקוחות בעייתיים, כי הם עלולים לגרום לכאבי ראש ולהפסדים. אבל האם זה באמת נכון?

האם תמיד נכון להימנע מלקוחות ובעיות?

כמובן, עדיף להימנע מעסקאות לא טובות ולקוחות לא מתאימים. אבל יש דבר נוסף שצריך לשים אליו לב - הרבה פעמים אנחנו מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז נשאלת השאלה: מה עושים?

שתי גישות אפשריות

1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: "הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן אני לא נכנס לעסקה הזאת".

2. לנסות להיות יצירתיים - לבדוק איך אפשר להפוך את העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי.

דוגמה מעשית

נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים.

האפשרות הראשונה היא לומר: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר".

האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה?

כוח היצירתיות בעסקים

ככל שהעסק שלך יידע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה.

לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות משתלמים, וזה יעניק לך יתרון תחרותי.

למה עסקאות מורכבות עשויות להיות הכי משתלמות?

לפעמים העסקאות שאנשים מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח.

לסיכום

ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כ"לא טובים". אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות למוצלחות.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בעסקה שנראית בעייתית, יש לך שתי אפשרויות: לברוח - או לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך אותה להזדמנות. ככל שתהיה יצירתי יותר, כך תצליח יותר.

לקריאה נוספת, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושאים כמו "לקוחות בעייתיים", "עסקאות בעייתיות", "יצירתיות עם לקוחות" ועוד.

בהצלחה!
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
...להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליך. ככל שיהיו לך יותר לקוחות פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף להגיע לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך. איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים? שיפור השירות - ככל שתעניק שירות טוב יותר, כך תמשוך לקוחות איכותיים יותר. שיפור המוצר - אם המוצר שלך טוב יותר, הלקוחות שיבואו יהיו כאלה שמעריכים איכות. שיווק יעיל - ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר, תוכל להגיע לקהל יעד רחב יותר ולבחור עם מי לעבוד. ברגע...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
...היתרונות המרכזיים הוא שאף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם, ולכן יש כאן פוטנציאל לרווח גדול. מי שעובד עם לקוחות כאלה זה או מי שאין לו ברירה או מי שהבין איך לנצל את המצב לטובתו. לקוח משוגע יכול להיות כזה שמבקש משהו מאוד מיוחד או לא סטנדרטי. לדוגמה, אם לקוח מבקש תוספת מוזרה למוצר, אפשר להציע לו את זה בתוספת תשלום משמעותית, ובכך להפוך את הדרישות החריגות להזדמנות עסקית. איך לעבוד נכון עם לקוחות משוגעים? אם לקוח מבקש משהו חריג במיוחד, אפשר להגיב בכך שנציע לו את הבקשה במחיר גבוה יותר. אם זה חשוב לו - הוא יסכים...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
...את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו. דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיוב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך בגלל מחסור באפשרויות. אם היו לו אפשרויות רבות, הוא יכול היה לסרב לעסקה פחות משתלמת ולהמתין להצעה טובה יותר. איך התהליך הזה דומה לחיפוש עבודה כשכיר? גם שכיר שמחפש עבודה נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק יחיד לטווח ארוך, ולכן עליו להתייחס אליה כעסקה גדולה...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
...כל המהלכים הפיננסיים בצורה אסטרטגית וכוללת. החלטות כלכליות מבוססות הסתברויות וסיכון היבט נוסף הוא ניהול הסיכונים. כאן עולה השאלה האם כדאי להשקיע במניה שמסוכנת אך עם פוטנציאל רווח גבוה מאוד, למרות שיש סיכון שההשקעה תיכשל. חשוב להבין כיצד להסתכל על כל ההסתברויות ולהתחשב לא רק ברווח הצפוי אלא גם בסיכון. סיכום: תכנון כלכלי חכם וראיית תמונה רחבה המפתח להצלחה בהשקעות הוא ראיית התמונה הרחבה ולא להתמקד רק בעסקה אחת. החלטות חכמות הן אלו שנעשות תוך התחשבות בהזדמנויות אחרות שיכולות להניב יותר. אליעד ממליץ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
...על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר. או לדוגמה שגורמים ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו בצורה ברורה יותר. שלב שני: זיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
...שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להיות טוב. המילה אולי יוצרת חוסר ודאות בתודעה של השומע, מה שמאפשר להמשיך ולנסות לשכנע אותו בכיוון הרצוי. איך להשתמש נכון בשילוב של דיבור אובייקטיבי וסובייקטיבי בשכנוע? דיבור אובייקטיבי הוא יעיל כשיש תחושה שהשומע יהיה פתוח לשכנוע ישיר ואמין, בעוד שדיבור סובייקטיבי שימושי כשיש חשש מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...Y, אבל כדי שאני אוכל לתת לך מחיר מדויק, לשם כך אני צריך לשאול אותך כמה שאלות, כדי שאוכל להתאים לך את המוצר ואת המחיר. כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר. אבל כמובן שישנם מצבים שאין אפשרות להתחמק לאפשרויות האלו מסיבות שונות והלקוח שואל, ברחל בתך הקטנה, כמה המוצר הספציפי הזה יעלה לי. בלי אפשרות להתחמק. ואז במקרה שכזה, איש המכירות צריך לדעת לענות בביטחון את המחיר של המוצר, בלי לחשוש מהתגובה של הלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התמודדות עם לקוחות בעייתיים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התנגדויות מכירה של מוצר לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים למכור ללקוח ולא לעצמך הכנת חומרי שיווק ליהנות לעבוד במכירות לגרום ללקוח להיות מוכן לשכנע לקוחות לקנות לבחור את הלקוחות שלך באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? אמינות של איש מכירות שימוש בשם הפרטי של הלקוח לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? איך להסביר את התמחור ללקוח? להתאים את המוצר ללקוח איך לקבוע יעדי מכירות? מניפולציות של הקורונה איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? איתור לקוחות למה לא רק לאהוב את המוצר? להישמע מתנשא כלפי לקוח לשכנע מישהי להתאהב בך לראות את הבוס כלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות תחרות אנשי מכירות ביחס למוצר לקוח משוגע מוצרים באיכות בינונית איך לגרום ללקוחות לחזור? יצירת אמון כדאיות ייצור מוצר סיבת ההנחה ללקוח לשכנע את עצמך להרגיש טוב איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? לגרום ללקוח עצוב הרגשה של הזדהות ראיון עבודה לסמנכל מכירות איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? שמחה של לקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב סינרגיה עם לקוח ממי הלקוח רוצה לקנות? אספקת שירותי בניה ללקוח לשכנע כל אחד בכל דבר הלקוח צריך או רוצה איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? לקוח מאוכזב של המתחרים בניית מסע לקוח מוצרים ברמה ירודה לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לקוח חשדן כשלים רטוריים למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מומחה מכירות למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? פרסומות בטלוויזיה לקוח שרוצה לקבל הנחה איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? למכור מותגי על... לגרום ללקוח לעבוד איתך לאפשר ללקוח לבחור שאלה סגורה של לקוח התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ללמוד לשכנע עובדים איך לעשות מניפולציה עצמית? אימון מכירות לאנשי מכירות לעשות מניפולציות על הלקוח מלחמת המכירות פחד לא למכור שיטות תמחור מוצר במה תלוי אם תהנה למכור? איך לבחור מנהל שיווק? ללקוח למכור לעצמו לגרום למישהו לחשוב מחשבה משפך שיווקי שלא עובד לאבד לקוח איך לומדים לשכנע? מה הלקוח באמת רוצה? ליצור התניה משכנעת שיווק לטווח קצר להתנגד לבקשה של לקוח לגרום למישהו להתאהב בי שיווק לקהל היעד לקוח מסרים בתת מודע הרגשת קרבה עם לקוח שפת הגוף של לקוח מוצר לא רווחי למה קשה לשכנע? למכור בלי התנגדויות לקוח למכור מוצרים יקרים ליצור קמפיין שיווקי לגרום למישהו למכור מוצר לימוד סודות השכנוע אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים מסרים משכנעים טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מניפולציות, להשפיע בנושאי התמודדות עם לקוחות בעייתיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.7188 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 10:27:03 - wesi28