אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי הכאב של הלקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי הכאב של הלקוח, NLP טיפולים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע בראיון, יועץ אישי, שינוי הרגלים nlp, מיומנות מכירה, זיהוי מניפולציות בטקסט, nlp מטפל, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, סודות השיווק, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ניהול משא ומתן, nlp למומחים, איך למכור מוצר, איך לשכנע אשה להיות איתך, להתמודד עם התנגדות מכירה, nlp בחורות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, תורת המשחקים, סודות התת מודע, לימודי דמיון מודרך, NLP ביקורת, איך לשכנע בוויכוח, תעמולה, איך לנתח טקסטים, NLP מה זה, הזדהות רגשית, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP קשב וריכוז, לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע בנות, nlp להורדה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי הכאב של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, זיהוי הכאב של הלקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח איך להסביר מוצר יקר? למכור מוצר בעייתי איש מכירות כריזמטי שם הלקוח לגרום למישהו לא לשקר להעלות מחיר ללקוחות תחושת קרבה עם לקוח ניתוח סיבתיות ומכירות ליצור אמון עם הלקוח איך לשכנע אישה? מה הכי חשוב ללקוח? נאום משכנע טעויות בהצבת יעדי מכירות איך להשפיע על לקוח? איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? להגיב ללקוח בצורה חברית איך להציג הנחה על מוצר? איך ללמוד מכירות? במה תלוי טווח המחיר ללקוח? שכנוע פוליטי באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לא לבטל עסקה עם לקוח? לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות מניפולציות של מומחים לשכנע מישהו לא להיפגע איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לגרום למישהו להתחתן תוכן קידום מכירות לקוחות משועממים לשכנע עובדים להקשיב לך מהות וצורה בשכנוע מניפולציות רגשיות איך למכור ללקוח את המוצר? לענות ללקוח שאומר שיקר לו מושגים של הלקוח לשכנע אישה לחשוב לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוחות סרק שכנוע לא נכון לפרסם ללקוחות לשכנע מישהו לשנוא משהו טכניקות לשכנוע המשמעות של לתת הנחה ללקוח טעויות של מנהלי שיווק לגרום למישהו אחר לאהוב מוצר לדוגמה שחיקה במכירות איך לשכנע אנשים שיש לך? מוצר ממשי כמה חומרי שיווק ליצור? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? למכור רק מוצרים סוג א לגרום למישהו לחשוב בהיגיון ללקוח אין כסף לשכנע אנשים לא חכמים לגרום ללקוח להבין את התמחור פחד במכירות למכור את עצמך בשיחת מכירה לשכנע אקסית לאהוב אותך לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה לשכנע מישהו להגיד כן לדבר בשפה עממית עם הלקוח השפעה על התת מודע לנצח במשא ומתן לגלות סודות ללקוח לגרום ללקוח לתת בך אמון פגישה פיזית עם לקוח איך לבקש בצורה משכנעת? לבחור את הלקוח האידיאלי לקוח לא רווחי להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח הצלחה במשא ומתן מצב שאין מכירות איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? אנשי מכירות רובוטיים מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? משרת איש מכירות ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות איך בונים אמון מחדש? לקוח לא סומך על עצמו רעיונות לחומרי שיווק משא ומתן למתקדמים מה זה מוצר יקר? לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית כמה הלקוח מוכן לשלם? לשכנע מישהו בתור חבר למכור בלי אנרגיה מנהלי שיווק להתמודד עם מצב של קושי למכור ללקוח קשה לקבל החלטה לגרום למישהו להצביע לא מוכן להשתכנע לא מצליח לשכנע טעויות ביצירת הזדהות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה הלקוח חושב על המתחרים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, הדרכת מכירות, רטוריקה בתחום זיהוי הכאב של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0039 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:00:20 - wesi28