אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, איך לשכנע, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP טיפול בחרדות, nlp לימוד חינם, nlp מזה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיווק ומכירות, לשכנע ללכת לרופא, איך לשכנע את החברה, למכור יותר, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, רטוריקה, איך לשכנע עובדים, איך לשכנע גבר להתחתן, איך לשכנע את האשה, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפול בשיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטת טיפול nlp, התנגדויות מכירה, סודות המכירה, אימון אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp וחרדות, לימודי nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP שיטת, nlp למתקדמים, גישת ה nlp, אימון אישי לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, סודות השיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מרגיש רע למכור לתת ללקוח אפשרויות בחירה לשכנע מישהו לחזור הזדהות מוחלטת להיות איש מכירות תותח לתמרץ את אנשי המכירות שלך מוצר בחנות איך להבין לקוח? פחד ללמוד לשכנע להסכים עם לקוח בצורה נכונה לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר עמלות מקובלות לאנשי מכירות בתור איש מכירות לזהות מניפולציה לגרום למישהו לעשות משימה להוביל את הלקוח לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך למכור מוצר לא מוגמר תרתי משמע בשתילת מחשבות לגרום ללקוח למכור את עצמו איך להגדיל את המכירות? לשכנע שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח שמח פסיכולוגיה הפוכה מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות בחירת מילים מול לקוח בחירה ללקוח לשכנע עובד לבצע מניפולציות של בנימין נתניהו מוצר אפשרי לגרום למישהו להיות תלוי מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? מיתוג שיווקי מוצר יקר מידי מגוון מוצרים להציע ללקוחות לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס לשכנע גבר להיזכר לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לקבל את ההצעה מוצר באיכות בינונית תגמול מהמכירות הפצת חומרי שיווק לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו תכונות של איש מכירות לקוח חושש לצאת טיפש רצף של אמון לשכנע לקוח לעבוד איתך לקוחות ממליצים בפייסבוק לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לקוחות משמיצים באינטרנט למכור כל דבר בראיון עבודה לגרום למישהו לאהוב אותך פחות איך יוצרים אמון? לשדר ללקוח איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? להשפיע על רובוט אין לקוח לא טוב להיות nlp master practitioner סודות ה nlp לשכנע מישהו לומר את האמת חסרונות במוצר להתמודד עם התנגדות לקוח לעזור למכור לכדורגל לגרום למישהו להסיר אחריות לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר ליצור אמון אחרי בגידה איך לתגמל אנשי מכירות? לגרום למישהו להוציא אותך מהראש תחושת אמון מה הכי קל לשכנע? לקוח שחשוב לו קושי רגשי למכור הלקוח לא קונה מנטור מכירות משכנע לשכנע לקוח להרגיש טוב חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה מניפולציה רגשית יצירת חומרי שיווק איכותיים ליצור הרמוניה עם לקוח לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לשכנע מישהו להאמין למשהו איזה חומרי שיווק ליצור? להציג ללקוח מחיר למכור הרבה בזול או מעט ביוקר לתת יעוץ ללקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך איך לדעת מתי הלקוח משקר? לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת לוותר על הלקוח לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים פחד של לקוח לסגור עסקה אנשי מכירות אנושיים לקרוא ללקוח בכינוי חיבה להרגיש בנוח למכור אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל טיפול בלקוח מתלונן איתור צרכי לקוח של המתחרים מתנגד לרכישת מוצר איך לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, שינוי עמדות, מומחה מכירות בתחום זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5313 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 12:31:46 - wesi28