אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP עקרונות, איך לשכנע את הילד, לשכנע בעל לעוד ילד, התנגדות מכירה, nlp למתחילים, השפעה על אנשים, שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע מורה, לשכנע בן אדם, סודות השיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע בחורה להתאהב בך, לשכנע בן זוג, איך לשכנע את עצמי, מיומנות רטורית, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה לחזור, טיפול בהתנגדויות מכירה, NLP סוגסטיה, לשכנע חברה, NLP שתילת מחשבות, מניפולציה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, אומנות השכנוע, לשכנע אשה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, עזרה איך לשכנע, איך לשכנע את המנהל, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
...מי רוכש אותו, למה הוא רוכש אותו, מה הסיבות שהלקוחות שרוכשים את המוצר הזה, רוכשים אותו. וברמת העיקרון ברמה רחבה יותר, מי יכול להיות מאושר אם הוא ירכוש את המוצר הזה. דהיינו, לא רק מי בפועל רוכש את המוצר, אלא לנסות להבין, למי המוצר הזה נועד, מי קהל היעד ולמה שקהל היעד שירכוש את המוצר, למה שהוא יהיה מאושר מרכישת המוצר. במילים אחרות, ננסה להבין את המוצר, מנקודת המבט של הלקוח. למי נועד המוצר, מי הלקוחות של המוצר, ולמה שהלקוחות ירכשו את המוצר. דהיינו, ננסה להבין את המוצר, מנקודת המבט של הכאבים של הלקוח...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
...שאם הלקוח ישאל את עצמו, האם וכמה הרכב שלנו בטיחותי, זה יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול שאלות שהוא לא חשב עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר. אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד... אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר. לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה. ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
...עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים. ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? לגרום למישהו לנסות שיווק ברשתות חברתיות למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו איך להצליח בתור איש מכירות? איך להתחבר עם לקוח? לגרום למישהו בתור חבר הפרת חוזה על ידי לקוח טעויות בתכנון יעדי מכירות לעשות מבצע ללקוח איך להביא לקוחות חדשים לעסק? לרמוז ללקוח סדנת nlp התאמת מוצר ללקוח הנחה משפיעה על הלקוח איך להרחיב את המשפך השיווקי? מיינדסט של איש מכירות למה הוא לא רוצה למכור? להציג ללקוח מידע מקצועי האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? להתקבל לעבודה בתור איש מכירות מחיר השוק של מוצר איזה חומרי שיווק? לגרום למישהו לא לעשות משהו איך למכור בלי איש מכירות? איך לגרום למישהו לרצות משהו? כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת ראפור ליצירת כימיה תכנון חומרי השיווק איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? מתעניין במוצר פגישה עם לקוחות פוטנציאלים לתת אמון לסחוט לקוחות למכור יעוץ למשכנתאות מכירות בעסק להציג את המוצר ללקוח עולם השיווק השיווק עוזר למכירות לקוח לא רוצה לקבל הנחה לא להזדהות עם לקוח לקוח קשה מוצרים רעים התנגדויות של לקוח איך ליצור אוטוסוגסטיה? שכנוע תת סיפי איך למכור נדלן? לקוח שרוצה לקבל הנחה איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? לשכנע אקס לאהוב פרובוקציה בשיווק מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה חרדה של איש מכירות להתמודד עם מניפולציות איך למכור מוצר? להיות חזק או חלש במשא ומתן מה הכי חשוב להסביר ללקוח? להתקבל למנהל מכירות לשנות את המחיר של המוצר ליצור הסכמה עם הלקוח איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? לגרום ללקוח לומר איש המכירות הכי טוב האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? איך לגרום למישהו לומר? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך לגרום למישהו להקשיב? לקוח מבטל עסקה תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח איך ללמוד מכירות? מומחה ל nlp מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? שיווק יוצר ביקוש מניפולציות על אנשים משא ומתן ביעילות לעבוד עם לקוח שמפר חוזה איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? עיצוב מוצר מתי לא לשכנע? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו מוצר זהה בדיוק למוצר שלך איך לשכנע משקיע? לאיזה לקוח למכור קודם? אני לא מצליח לשכנע יכול לשכנע בכל דבר איך לגרום למישהו לחשוב משהו? מצב שאין מכירות מה כדאי לומר ללקוח? לקוחות ששונאים אנשי מכירות האם להכאיב ללקוח? הצעת מחיר ללקוח לתת הנחה ללקוחות שכנוע לקוחות לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? אימון להגדלת מכירות סודות השכנוע למתקדמים מניפולציות של מנהיגי כתות לנסות לשכנע את הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, לקוחות, דמיון מודרך בתחום זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3440 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 00:14:39 - wesi28