אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי צרכים של לקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי צרכים של לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע בן אדם, סוגסטיה עצמית, אומנות הסוגסטיה, NLP טכניקות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, התניה קלאסית, nlp וחרדות, משא ומתן, איך לשכנע את הלקוח, התמודדות עם התנגדות במכירות, לשכנע את אמא, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך אפשר לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את, התמודדות עם התנגדויות במכירה, הזדהות רגשית, להתמודד עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP סוגסטיה, הכנה לראיון, לנהל משא ומתן, איך למכור רעיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי צרכים של לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, זיהוי צרכים של לקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר יחודי אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל לבחור את הלקוחות שלך ניהול מנהל מכירות איך לשכנע בחורה? לגרום למישהו לרצות לחיות להגן על עצמך משתילת מחשבות לשכנע לקוח לומר כן לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן לענות ללקוח שאומר שיקר לו לשכנע מישהו לספר את האמת חומרי שיווק כתובים אין תשובה לשאלה של לקוח חוסר הסכמה במשא ומתן התאמת שיטת המכירה למוצר להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע עובד במכירות לגרום למישהו לא לסרב יצירת לחץ על הלקוח תחרות שיווקית תכנות התת מודע לשכנע אקס להתגעגע שיווק מוצרי יוקרה למכור לעובדים שלך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור לגרום ללקוחות שיווק מוצרי מידע איזה אופי צריך איש מכירות? תוכן פרסומות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? לשכנע קבוצה לקוח חושש לצאת טיפש צרכי הלקוח לפני רכישה לשכנע אקסית להתגעגע אליך למכור משהו בראיון עבודה למכור מוצרים זולים איזה חומר שיווקי ליצור? לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף איך למכור פגישה? ניהול משא ומתן על מחיר לקוח שקודם כל שואל מה המחיר איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? טכניקות שכנוע איך לדבר בשפה של הלקוח? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים למכור את המוצר הכי יקר לשכנע את עצמך להרגיש טוב לשכנע מישהו לא לאהוב משהו חוק סימון מוצרים מרגיש שאני גונב את הלקוחות לגרום למישהו להודות תחושה של הזדהות לשכנע אנשים לעשות כרצונך לגרום ללקוח להחליט לקנות יחס ההמרה ללקוחות משלמים התנגדות של הלקוח אפשרויות ללקוח מגוון מוצרים להציע ללקוחות הסברים של איש מכירות שאלות של הכאב של הלקוח להשקיע במכירות או בשיווק חרדה של איש מכירות בקשה בצורה משכנעת איך למכור מוצר? nlp בשאלה התנגדות לקוח למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? פגישות פיזיות עם לקוחות מניפולציות בטקסט אי אפשר למכור להבין לקוחות כמה כסף לבקש מלקוח? הרצון של הלקוח חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים מה הלקוח מקבל מהמוצר? לגרום למישהו לא לקנא למכור לאנשים לקוח ששואל כמה זה עולה הרגשת קרבה עם לקוח להכיר את המוצר צריכת מוצרי יוקרה להתמודד עם לקוח בעייתי יצירת הזדהות עם לקוח מכירה ללקוח שכנוע טכניקות ויכוח איך להציב יעדי מכירות? לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון מנטורים לשיווק לשכנע עובד לקבל לגרום למישהו לפתח חוש הומור לגרום למישהו להרגיש חבר שלך ליצור אמון עם לקוח מה זה מסע לקוח? לגרום למישהו לקבל את ההצעה לשכנע מישהו לשנות את דעתו רצון הלקוחות אגרסיביות כלפי לקוח לשכנע אקסים לקנא האם כל אחד יכול למכור? איזה מוצר לייצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, אימון עיסקי, מניפולציות בתחום זיהוי צרכים של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 07:21:03 - wesi28