אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוחות ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בלקוחות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, לשכנע בן זוג, שיווק, הצלחה בשכנוע, לשכנע לקוחות בטלפון, איך לשכנע עובדת, מאמן עסקי, אימון nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שאלה איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, דמיון מודרך, nlp טכניקה, לשכנע מישהו, איך לשכנע אנשים להגיד כן, NLP הגדרה, לשכנע אמא, תשובות בראיון, איך לנתח טקסטים, איך לשכנע לקוח, ללמוד למכור, התנגדות לקוח, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, אמנות השכנוע, מכירות ושיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוחות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, טיפול בלקוחות, דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות תוכנית של הכנת חומרי שיווק צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח שממש לא מבין את המחיר להציג ללקוח מחיר מוצר פרצה בתת מודע יחסי לקוח ונותן שירות קורס לשכנוע שקרים במכירות טעויות באפשרויות בחירה ללקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות לדפוק לקוח יצירת חומר שיווקי שימוש במפורסמים בפרסומות באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשכנע מוכר לתת לך הנחה מתי לנסות למכור ללקוח? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? מניפולציות של מחזירים בתשובה למכור בכל מצב איש מכירות מקצועי מניפולציות של מנטורים אסטרטגיות שיווק איזה מוצר לא למכור? הלקוח לא תמיד צודק קושי לשכנע איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? לגרום ללקוח להחליט לקנות מהן 3 המטרות של השיווק? אין למוצר שלי מתחרים להתאים את התשובה ללקוח מוצר בחנות המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה שיווק לטווח הרחוק לשכנע מישהו לשכוח אותך להשתפר בתור איש מכירות לשכנע מישהו לעשות משהו להתמודד עם לקוחות קשים לידים של לקוחות לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות שיטות מיתוג מוצרי יוקרה דיבייט מתי ליצור הזדהות? איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? המטרה של השיווק לקוח ששואל אופי של איש מכירות הכי טוב שיש למכור מוצר יקר ביחס למתחרים כמה מוצרים להחזיק במלאי? למכור ספק כוודאות איך בונים אמון? לקוחות להתאים את הצעת המחיר למוצר איך למכור בזול? לקנות בזול למכור ביוקר להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח לגרום למישהו שיש סיבה להוזיל מוצר לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון להתווכח עם לקוח תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות ללמוד לשכנע עובדים להיות מומחה לשכנוע ליצור אמון עם האקסית חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לגרום למישהו להתגעגע אליך נקבע מחיר של מוצר לשמר לקוח לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיווק לטווח רחוק שיטה למכירות למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? תשובה ללקוח לשבח מוצר למכור או להמשיך בפיתוח הצלחה בשכנוע עקיף להשיג לקוחות חוזרים איך להציב יעדי מכירות? לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה שיווק מוצר שכנוע מהיר במה תלוי מחיר של מוצר? כושר שכנוע עצמי אמונות בתת מודע למה לגרום ללקוח? לקוח צריך לחשוב על זה... איך לתכנן את השיווק? מאפיינים טכניים של מוצר נסיגה במשא ומתן לשכנע את עצמי חומרי שיווק של המתחרים להצליח בעסק אם אני שונא למכור איך לשפר כושר שכנוע? איך לקוח מבין? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? כמה המוצר באמת שווה? השיווק עוזר למכירות איך לדעת למכור? לגרום למישהו להרגיש רע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, NLP, טיפים בנושאי טיפול בלקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9063 שניות - עכשיו 16_11_2025 השעה 18:09:15 - wesi28