אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוחות ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בלקוחות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, שיטה לשכנוע ההמון, התנגדות מכירות, איך לשכנע בנות, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את חברה שלי, ייעוץ רטורי, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, מה זה nlp, ייעוץ מנהלים, להשפיע על תת המודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע שכן, אסטרטגיות משא ומתן, התנגדות לקוח, איך לשכנע את החברים, איך לשכנע את המפקד, לימוד nlp בחינם, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע את ההורים, NLP שיטות, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע את עצמך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP לימוד עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP כלים, התמודדות בראיון, לשכנע מורה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן שונות. והשאלה ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמה שהלקוח היה רוצה לחשוב, שכל מי שחושב אחרת ממנו, הוא טיפש. והלקוח מצד אחד נוקט עמדה שונה משל כולם. אבל מצד שני, הוא מפחד לבטא את המחשבה שלו שאומרת לו, שמי שלא חושב כמוהו, הוא טיפש וכיוב. אז במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך...
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
...לסגור את החלון. אז למה לסגור את החלון? כדי שלא יהיה רעש. ואז לשאול, אולי רעש זה טוב? ואז כאשר אתה מוצא למה רעש זה כן טוב, אז כבר הגעת לאחדות, בלי להטיל ספק בחושים, ובלי להטיל ספק בקיום שלך, ובלי להגיד שבסוף אתה מת. ואז אתה גם יכול לדבר איתו על החלון, וגם בעומק אחד פנימה אתה רואה את האחד. אתה יכול להזדהות שיש פה חלון, אתה יכול להזדהות שהחושים עובדים, אתה יכול להזדהות שיש לך רצון, אתה יכול להזדהות שיש טוב ורע, ועדיין בתוך זה להביא את עצמך למצב שאין הבדל בין יש לאין ברמת הסיטואציה הספציפית. ואז אתה...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
...להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את הלקוח לחתום מהר יותר. מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע? לעבוד באופליין - לנתח הקלטות ודיאלוגים מהיום - יום, ולשאול למה השתמשתי במילה הזו? לתרגל תשומת לב למילים פנימיות (מחשבות) לפני שהן נאמרות בקול. לדעת שכל מילה משפיעה על כושר השכנוע - למשל אם מול כש..., הרגשתי מול הרגשת וכו. לפתח חדר כושר למוח - אימון שיטתי שגורם לאוטומטיות בהבחנה בין מילים מועילות לפחות מועילות. להשתמש בדוגמאות מחיי היום - יום כדי לחדד מודעות לזמן...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
...ו החיבור. לדוגמה: היום יום מעונן וגשום. שבו מילת התוספת היא ו החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני. ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה גם. שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, היום יום מעונן וגם גשום. שכאשר משתמשים במילת התוספת גם, אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
...נכון. אתה מבין, כי אתה כבר מתחיל לשים לב לעוד דברים בשיחה, אתה שם לב לא רק מה הוא אמר אלא אתה גם שם לב לעוד דברים. לא לגמרי, אני זוכר שהוא דיבר על הנושא הזה וזה הוא דיבר בצורה יותר רהוטה, פתאום פה הוא מדבר בצורה פחות רהוטה, מה קרה?, אני זוכר כשהוא דיבר שם הוא דיבר בגוף ראשון פתאום פה הוא מדבר בגוף שלישי, למה? מה קרה?. אתה מבין, אתה שם לב, שכיום מי שם לב לזה. אבל אם אתה שם לב לזה בלי להבין מה אתה שם לב, אבל אם אתה מודע אתה יכול לעשות בראש השוואת. ש: וזה לקרוא אנשים למעשה. אליעד: כן, ודרך אגב אחת...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...אתה רוצה לשכנע. והדבר דומה לגבר שחושב שאם הוא יצא עם בחורה צעירה, אז יחשבו שהוא צעיר. או אדם שחושב שאם יראו שיש לו דבר כזה או אחר, אז יחשבו עליו דבר כזה או אחר. וכך גם ברעיונות, אם אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב את הרעיון שלך, תצמיד אליו רעיונות שהוא כבר אוהב אותם. ואם אתה רוצה לגרום למישהו להאמין ברעיון שלך, אז תצמיד אותו לרעיונות שהוא כבר מאמין בהם. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לאתר את הדברים שבהם הוא בטוח, ואת הדברים שהוא מתייחס לנכונות שלהם בצורה וודאית. והדברים האלו יכולים להיות עובדות...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...כשהוא שיכור. אם הלקוח אוהב את התכונה או מתגאה בה, כדאי למוכר להדגיש שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח מציין בגאווה שהוא למד באוניברסיטה מסוימת ומאמין שזה העניק לו יכולות טובות, המוכר, אם למד שם או במקום יוקרתי יותר, יכול וצריך לציין זאת. איך לזהות אם הלקוח אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת? המוכר צריך לשאול את עצמו האם הלקוח היה סומך על מישהו אחר שיש לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה יותר מתישה. כי היא הרבה יותר עבודה מאשר אינטראקציה של חברות / אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי לשנוא את עצמו, להרגיש שהוא לא בסדר, לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו / שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, טיפול בלקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך ללמוד שתילת מסרים בתת מודע? ליצור קרבה עם לקוח איך למכור עם אנרגיה למכירות? שיטות שכנוע לקוחות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? פרזנטציה ללקוח לגייס מנהל שיווק לשכנע לקוחות לאהוב אותך לשכנע לקוח להגיע לפגישה להצליח כאיש מכירות איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? נשים בפרסומות מניפולציה על לקוחות לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך למכור מוצר מושלם מוצר גרוע איך לענות ללקוח שאומר? לשכנע מישהו להימשך ליצור לקוחות מרוצים לשכנע מישהי לרצות לשכב לפנות ללקוח בשיחת טלפון לקוח חצוף מניפולציות של מנטורים למכירות תזמון הצגת המחיר ללקוח שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה שיטות תגמול לסוכני מכירות איך למכור כל מוצר? נקבע מחיר של מוצר חוסר הבנה של הלקוח את המחיר איך לענות ללקוח ששואל שאלה? מניפולציות של יועצים עסקיים מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות לקוח עוזב את המתחרים לענות ללקוח ששואל אותך לדייק בדיבור עם לקוח להשפיע על עצמך להגדיל סיכוי לשכנע שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לשכנע אנשים בעלי סמכות לבנות אמון עם לקוח nlp master practitioner להתיש לקוח לשכנע לקוח שלך לקנות שיטת שכנוע לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית משא ומתן ביעילות לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? להציב גבול ללקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר להסביר ללקוח לתת ללקוח אפשרויות גרועות איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון? איך לתכנן מסע לקוח? להבין את הלקוח החסרונות שיש במוצר תחושת הזדהות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? להציג את המוצר ללקוח מתי להציג ללקוח? יועצי שיווק משפך שיווקי ממומן המשמעות של לתת הנחה ללקוח תהליכי מכירות חשיבות האיכות עבור הלקוח איך לזהות מניפולציות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? המוצר שלך יקר להכיל התנגדות של לקוח להזדהות עם אנשים למכור למישהו רעיון לנתח משפך שיווקי שלא עובד מסע לקוח איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? יכול למכור לכל אחד תהליך שכנוע לקוח רע לגרום למישהו לשנוא משהו האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? מניפולציות של מנטורים לעסקים לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר למכור בגוגל לגרום למישהו לחשוב משהו להתעקש עם הלקוח לימוד סודות השכנוע שכיר שעובד במכירות מסר שיווקי לגרום למישהו לשנוא איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? לאהוב את הלקוחות שלך איך לשכנע את הבוס? טעויות באיתור צרכי הלקוח איך לא לשכנע? למכור מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? אוטוסוגסטיה עצמית למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, קאוצינג, משא ומתן בנושא טיפול בלקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 04:54:20 - wesi28