אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בלקוחות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בלקוחות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, לשכנע בן זוג, שיווק, הצלחה בשכנוע, לשכנע לקוחות בטלפון, איך לשכנע עובדת, מאמן עסקי, אימון nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שאלה איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, דמיון מודרך, nlp טכניקה, לשכנע מישהו, איך לשכנע אנשים להגיד כן, NLP הגדרה, לשכנע אמא, תשובות בראיון, איך לנתח טקסטים, איך לשכנע לקוח, ללמוד למכור, התנגדות לקוח, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, אמנות השכנוע, מכירות ושיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טיפול בלקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, טיפול בלקוחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אדם לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך לבנות טבלת יעדי מכירות לשכנע שופטים בבית משפט ליצור סנכרון עם הלקוח איך למכור משהו למישהו? למכור את המוצר לשכנע גבר למה ללמוד למכור? לשכנע אנשים לעשות כרצונך איך לעשות שיווק בצורה יעילה? ליצור את חומרי השיווק המתאימים לגרום ללקוחות לחזר אחריך מעורבות רגשית מול לקוח לשכנע מישהו לענות לשכנע מישהו להגיע לטיפול להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? לגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצר לגרום למישהו לכעוס על עצמו לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס לקרוא ללקוח בשם פרטי התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מה לעשות כשאין לקוחות? להבין נכון את הלקוח שיווק בשוק תחרותי לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו המוצר הכי יקר בקטגוריה לפטר את הלקוח להציג הנחה ללקוח לעשות שיווק שכנוע בדרך השלילה לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע לזהות את סוג הלקוח הרמוניה עם לקוח איך מבצע משפיע על הלקוח? להיות חזק או חלש במשא ומתן לא להזדהות עם הלקוח איך לא להסכים עם לקוח? ראפור טוב הפרת הסכמים על ידי לקוחות לקוחות בפייסבוק לגרום למישהו לשלם יותר... למכור לאנשי מכירות לא שלם עם המוצר שכנוע מהסיבה הלא נכונה לבנות אמון עם לקוח בקשה לא סבירה של לקוחות איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק לנסות לשכנע שכנוע של תת המודע מוצר פרימיום כמות לקוחות פוטנציאלים תחושת זרות עם לקוח לשכנע מישהו להיות חבר מכירות באינטרנט לשתול מחשבות סמנכל מכירות מי הלקוח האידיאלי שלך? עלויות השיווק והמכירה תרתי משמע בשכנוע לקוח משוגע להוריד מהמדפים מוצר לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לעשות אוטוסוגסטיה? למכור כשאתה לא במיטבך טכניקות שכנוע והעברת מסרים אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ניתוח משפך שיווקי שאלות של לקוח פוטנציאלי איש מכירות מוצלח לגרום למישהו לבחור בך להצליח לשכנע אנשים לגרום למישהו לא להאמין לשכנע מישהו לקנא באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לבנות עם הלקוח מערכת יחסים בניית אמון מחדש למצוא לקוחות אחרים שיטות nlp איך להשפיע על מישהו? למכור את המספרים של הלוטו להשפיע על לקוחות שכנוע לא טוב מוצר לא מתאים איך לתאר מוצר? לגרום ללקוח לסגור עסקה איך לטפל בהתנגדויות לקוח? לקרוא ללקוח בכינוי לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לענות ללקוח ששואל אותך לשכנע אקסים לחזור מוצר לא שווה את הכסף סודות השכנוע של ביבי נתניהו אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות להשפיע על אחרים מהות וצורה בשכנוע להשפיע על תת המודע מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מומחה מכירות, קאוצינג בנושא טיפול בלקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 16_11_2025 השעה 18:09:16 - wesi28