... להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי
הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה ... רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה
הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק ... בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה
הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם ... עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך. והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז
בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל
הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם ... העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיוב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה
הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון ... שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה
הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה
הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי ... את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה
הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ...