אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כאב של לקוח, איך לשכנע לקוחות, אימון אישי לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, משא ומתן, אומנות הראיון, nlp וחרדות, איך להשפיע על אנשים, סודות ה nlp, NLP ערכים, לשכנע אישה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע טוב, לשכנע סבתא, התנגדויות לקוח, זיהוי מניפולציות בטקסט, nlp גישת, לשכנע את בעלי, שיווק, NLP המלצות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, אימון מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, איך לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדות של לקוח, ספרים nlp, לשכנע חבר להפסיק לעשן, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp לימודי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp לימוד בחינם, מניפולציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםכאבלקוחמה הכאב של הלקוחמה הכאב של הלקוח הפוטנציאלינקודות הכאב של הלקוחזיהוי הכאב של הלקוחזיהוי כאב של הלקוחמה הכאבים של הלקוחכאבים של הלקוחכאבים של לקוחזיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלישאלות של הכאב של הלקוחשאלות של כאב של הלקוחלהתמקד בכאב של הלקוחנקודת הכאב של הלקוחשאלות הכאב של הלקוחשאלות הכאב של לקוחלדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוחלזהות את הכאב התאורטי של הלקוחמתי לא להתמקד בכאב של הלקוחאיך לדעת מה הכאב של הלקוחהכאב של הלקוח אצל המתחריםלזהות את הכאב של הלקוחזיהוי הכאבים של הלקוחהכאב המקורי של הלקוחזיהוי כאבים של הלקוחהכאב החדש של הלקוחלזהותכאביםלהתמקדמתחריםפוטנציאלנקודותזיהוילקוחותלהרגיש כאבזהותאצל המתחריםשאלות של לקוחלמכור מוצר יקר ללקוחאיך להתמודד עם הכאבהפוטנציאלילקוח פוטנציאליזיהוי כאבלקוח אומר שהמוצר יקרהתמודדות עם כאביםלזהות את הכאב התאורטיהלקוח מתנגד למחירלהתמודד עם כאביםהכאב🔍הצג עוד...
1 2
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק...שלך, או שאולי כרגע אתה אמור לכוון ללקוח לא אידיאלי ורק בהמשך למכור ללקוח האידיאלי שלך? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל לצורך העניין, נניח שהגעת למסקנה, מי הלקוח הבא שהיית רוצה שיהיה הלקוח שלך, מה פרופיל הלקוח הבא שלך. עכשיו, מה כדאי להסביר ללקוח? באיזה מילים להסביר ללקוח? מה הכי חשוב להסביר ללקוח? מה נקודת הכאב של הלקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? כל אלו נושאים אחרים בפני עצמם. אבל נניח שהגעת למסקנה מי היית רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות...להסביר ללקוח את התמחור? האם אתה שלם עם התמחור שלך ועם קביעת המחיר שלך? מה ידוע לך על הלקוח? מה אתה יודע על הלקוח הזה שמדבר איתך? מה חשוב לו? האם לדעתך עדיף לו לרכוש ממך או מהמתחרים שלך? האם לדעתך הוא צריך את היתרונות שיש לך על פני המתחרים שלך? האם אתה יודע מה הכאב של הלקוח שלך? האם אתה מבין את מערכת השיקולים שלו? האם אתה מרגיש בנוח לדבר איתו? האם לדעת הוא רואה בך חבר או איש מכירות? האם לדעתך הלקוח שואל את השאלה הזאת כדי להטריל אותך או שהוא באמת מנסה להבין את התמחור שלך? האם אתה יודע מה התקציב של...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד...שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים. וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח...שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש. דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם...יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד. ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני שתנסה להבין: למה הלקוח עוזב את המתחרים? מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים וכיוב, או שזה לא הכרחי? או אולי אפילו עדיף שלא? ועוד. אז נניח לדוגמה...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך?...שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
דייטים - איך להתנהג בדייט ראשון בצורה שתוביל לדייט שני ולדייט נוסף ובצורה שתוביל לזוגיות מאושרת לאורך זמן? איך לגרום לבחורה לרצות אותך לדייט שני? איך לגרום לבחורה לרצות להמשיך לדייט שני? איך להכיר בחורה לקשר רציני? איך לגרום לבחורה לרצות לצאת איתך לדייט נוסף? טעויות בדייט ראשון, איך למצוא זוגיות? איך לפתח קשר זוגי? איך לגרום למישהי להתאהב בך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך בדייט? איך להתנהג בדייט ראשון? איך להצליח בדייט ראשון? מה לעשות בדייט ראשון?
דייטים - איך להתנהג בדייט ראשון בצורה שתוביל לדייט שני ולדייט נוסף ובצורה שתוביל לזוגיות מאושרת לאורך זמן? איך לגרום לבחורה לרצות אותך לדייט שני? איך לגרום לבחורה לרצות להמשיך לדייט שני? איך להכיר בחורה לקשר רציני? איך לגרום לבחורה לרצות לצאת איתך לדייט...ועל חוזה העסקה, הרי שבאותו הרגע הוא כנראה יפסיק לחפש מקום עבודה אחר במקביל. כמובן שלא לנצח, אבל באופן יחסי הוא יפסיק את החיפושים. במילים אחרות, האדם מחפש משהו יותר מחויב. וגם מנקודת המבט של מקום העבודה, ברגע שיקבלו את העובד לעבודה, כנראה שהם יפסיקו לחפש עובד אחר לאותה המשרה שקיבלו אליה את אותו העובד. לפחות עד להודעה חדשה. ושוב, הכל לפי הנסיבות. במילים אחרות, יש כאן מערכת יחסים יותר בלעדית, יותר מחויבת, עם יותר מחויבות הדדית לאורך זמן עכשיו ניקח לדוגמה תהליך של רכישת דירה למגורים, שבן בן אדם רוכש...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף...והוא לא משך משכורת, הוא עקץ אותי. איך להסביר את המורכבות של הסכם ממון ללקוח? אליעד מפרט עוד בנושא המורכבות: הלקוח צריך להבין למה זה לא כזה פשוט ומה יכול להסתבך. גם כשלצורך העניין רושמים בפירוש, שהדירה היא ככה וככה, למה זה יכול להסתבך? או למה מקרים שאפשר לחשוב שהם פשוטים, בפועל יכולים להיות מאוד מורכבים ומסובכים. זה יכול להיות שההסכם לא בתוקף ממגוון סיבות, או שההסכם בתוקף אבל לגבי כספים אחרים לא, או שהוא בתוקף חלקית. הדוגמאות, הציטוטים וההסברים האלה ממחישים את החשיבות של דיוק בשיווק, מיקוד בכאב של...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...מסביר שהיכולת לנהל שיחות כאלו, שבהן הצדדים בוחנים ומפרקים כל רעיון קטן עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת ובשאלות הללו כדי לחשוף עוד רבדים של המציאות, כלומר, הוא לא רק מנסה להדוף או להתנגד לביקורת, אלא משתמש בה כדי להתקדם ולפתח עוד ועוד את השיח ואת החקירה של הדברים. למעשה, הביקורת...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כאב של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כאב של לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, כאב של לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? למה צריך שיווק? לקוחות פוטנציאליים נכונים איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? לשכנע מישהו להרגיש טיפש להבין לקוח לקוח לא מאמין לאיש המכירות מניפולציות פשוטות להציב יעדי מכירות שיטות לשינוי עמדות nlp למכור לגרום למישהו להיות יותר חכם לשכנע מישהו לא להתלהב למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? בעיית תקשורת עם לקוח ליצור אמון אצל אנשים לשכנע ילד לאהוב לקוח של המתחרים לפרסם תכנים שיווקיים להעלות קמפיין שיווקי סימולציות משא ומתן חוקיות שכנוע אנשים למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה למכור יותר... לקוח מעדיף להתכתב מרגיש לא בנוח למכור שיווק למתחרים להשתכנע להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום לבנות עם הלקוח מערכת יחסים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות זיהוי צרכי הלקוח הפצת תוכן שיווקי לשכנע מישהו להתגעגע אליך להרוויח כסף בלי למכור טכניקות של nlp למתחילים סימולציה לאיש מכירות לקוח אומר שהמוצר יקר ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט התאמת המוצר לרצון אמינות של איש מכירות איך להוביל לקוח? סודות השכנוע וההשפעה של אובמה האפשרויות של הלקוח זיהוי צרכים של הלקוח לגרום למישהו להתרחק לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים תוכן שיווקי פרובוקטיבי לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש השפעה של שילוב צבעים האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... לגרום למישהו לאהוב רק אותך לגרום למישהו להיות מוכן לגרום למישהו לא לעשות משהו לקוח עקשן האם להכין סתם חומרי שיווק? חשיבות המבנה של מסע הלקוח למכור מוצרים זולים מנהל השיווק אשם הדרכת מנהלי מכירות איך לשכנע בנקאי? האם להעלות את המחיר ללקוחות? להציג ללקוח מחיר פסיכולוגיה מול nlp לגרום ללקוח למכור את עצמו ציפיות של לקוח למכור את הרכב מתי להכין חומרי שיווק? לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו התחייבות ללקוח על התוצאה למכור ללקוחות פרופיל הלקוח הבא שלך לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו שיטות מניפולציה ללמוד דיבייטינג הדרכת מאמני מכירות כמה לנסות לשכנע לקוח? לקוח לא סומך על עצמו יכולת לשכנע אנשים מחלה של אנשי מכירות למה לא לתת הנחה ללקוחות? חומרי שיווק רובוטיים סוגים של צרכים של הלקוח איך לשכנע הורים? לגרום ללקוח שמח שיווק או מכירות מתי זה כיף למכור? למכור מוצר שצריך לשפר לגרום ללקוח להיות נאמן להכיר לקוח איך להכיר את הלקוח? קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך איך לשכנע פקיד? לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים איך להביא לקוחות לעסק? ניתוח שיווקי למכור בצורה יעילה פסיכולוגיה של מכירות להשפיע על אנשים חזקים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, להשפיע, מניפולציות בנושא כאב של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3750 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 03:01:54 - wesi28