אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה לאתר את צרכי הלקוח? ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כמה לאתר את צרכי הלקוח?, אומנות הנאום, השפעה סמויה, סודות השכנוע, לשכנע את חברה שלך, טיפים לאנשי מכירות, איך לנצח בוויכוח, לשכנע בטיעון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להעביר מסר תת הכרתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בנות, זיהוי מניפולציות בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP טראומה, אימון אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מיומנות מכירה, שיטת ה nlp, nlp לאנשי מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה, הגדלת מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP ודמיון מודרך, טקסט טיעוני, NLP מאמרים, שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, סדנת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, שיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כמה לאתר את צרכי הלקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, כמה לאתר את צרכי הלקוח?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? מוצרים משלימים צרכים של לקוח לגרום למישהו להתגעגע מנטורים לשיווק דיגיטלי לקוח שונא אותך זיהוי טריקים לשכנוע לעזור ללקוח להחליט למה אין מכירות? הקמת מערכת מכירות איך לדעת למכור? ליצור אמון אצל אנשים תגמול לפי המכירות שיווק להאמין במוצר של עצמי איך לשכנע מצביעים? לענות ללקוח תשובה לגרום לאנשי המכירות שלך קשיים של אנשי מכירות לשכנע מישהו לא להיפגע אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות האפשרויות האחרות של הלקוח מוטיבציה לאיש מכירות מתי לשחרר לקוח? בקשה בצורה משכנעת להצליח בשכנוע עקיף חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק לגרום למישהו לא לשקר אותך יתרונות של מוצר קונפליקט עם לקוח שימוש בשם של הלקוח מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? לשכנע ילדים לשכנע נשים למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? ראפור טוב לקוח מתייחס שיטת ראפור משא ומתן על מחיר לגרום למישהו לא לטעות יצירת חומרים שיווקיים לגרום למישהו לא להתנגד האם אני עושה שיווק טוב? אמונות בתת מודע השקעה במכירות איך לעשות סוגסטיה? למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות לתת ללקוח אפשרות בחירה האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע מישהו להגיע לטיפול לשכנע מצביעים להצביע לשכנע עובדים לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לקוח שמפר חוזה לשתול מחשבה שלילית כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות להביע הזדהות לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח להביע הזדהות עם ההתנגדות לקוח שחשוב לו רק המחיר לעשות הרבה כסף כאיש מכירות יעוץ מכירות יעוץ לאנשי מכירות לשכנע מישהו לא להציק האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? כמות מוצרים בקשה לא סבירה של לקוחות יצירת לחץ על הלקוח ניתוח שיטות שכנוע האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? לתגמל את אנשי המכירות שלך מומחה למכירות לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע לשכנע מישהו לסלוח לך לקוח מתנגד מה זה nlp? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? למכור קורסים לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך איך ליצור הזדהות עם לקוח? האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות איש מכירות עשיר הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות איש מכירות אוטומטי ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לקנות מוצר לתת בך אמון המלצות של לקוחות לגרום למישהו להיקשר נוסחה לגרום למישהו להימשך אליך לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה שיווק ללקוחות חדשים להרגיש טוב למכור מניפולציות בשכנוע לשכנע מישהו לומר את האמת להיות לא נחמד ללקוח תכנים למשפך שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, אימון מכירות, סוגסטיה בנושא כמה לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7813 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 03:02:00 - wesi28