אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כתיבה שיווקית ✔כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כתיבה שיווקית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טקסט שכנוע, שיטות לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שידול, nlp להצלחה במכירות, ספרים nlp, להשפיע על התת מודע, תכנות התת מודע, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, דיאטת nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע גבר לחזור, NLP אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיווק ומכירות, לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP למאמנים, טכניקות משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP איך זה עובד, רטוריקה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את אשתי, NLP שתילת מחשבות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, לשכנע את האקס לחזור, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים.

מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית?

אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות", הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה "חד - פעמיות" עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב.

איך לשפר את ניסוח המודעות?

אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו "מחירים מעולים" ו"ניקיון יסודי". במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: "ניקיון עדין לבתים" במקום "חומרי ניקוי לא מזיקים", או "שירותי ניקיון מידיים" במקום "זמינות מידית", אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר.

החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי

עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי "זמינות מידית" צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות...
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה.

לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנ"ל היא שהביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח "חד - פעמיות". השימוש במילה "חד - פעמיות" יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק.

לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח.

מה לא ברור בניסוח "מחירים מעולים" ומדוע הוא לא מומלץ?

דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי "מחירים מעולים". אליעד מדגיש ש"מחירים מעולים" הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה "מעולים" יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד?

אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש.

איך להשתמש נכון בביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים"?

גם הביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים" הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה "לא מזיקים" או על מילים אחרות כמו "ידידותיים לסביבה" או "בטוחים לשימוש". לפי אליעד, השימוש בביטויים מדויקים לפי מה שהלקוחות מחפשים הוא קריטי להצלחת המודעה.

לדוגמה, אם הלקוח חושש מפגיעה ברהיטים או משימוש בחומרים חזקים מדי, עדיף להשתמש במילים כמו "חומרי ניקוי עדינים" או "חומרים בטוחים לשימוש". כך, הלקוח יקבל תחושה שהטקסט עונה בדיוק על הצורך שלו.

מהו סדר החשיבות האופטימלי בטקסט שיווקי?

אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים "חברת ניקיון דחופה", הרי שהמונח "זמינים לעבודות מידיות" צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט.

איך לגלות מה הלקוח באמת רוצה לחפש...
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כתיבה שיווקית, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, כתיבה שיווקית, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, שיפור מכירות, מניפולציות בתחום כתיבה שיווקית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:51:18 - wesi28