אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאתר את הצרכים של הלקוח ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לאתר את הצרכים של הלקוח, הדרכת אנשי מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקוחות בטלפון, NLP תת מודע, NLP שתילת מחשבות, יצירת עוגנים nlp, לשכנע ללכת לפסיכולוג, יועץ אסטרטגי, NLP קשב וריכוז, התמודדות עם התנגדויות במכירה, התנגדויות במכירה, NLP פיקאפ, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את חברה שלי, אומנות המכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות לקוח, אימון nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, סודות התת מודע, NLP עקרונות, nlp למומחים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, nlp גישת, התמודדות עם התנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp שינוי, NLP טיפול אישי, איך לשכנע אשה להיות איתך, שאלות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת.

ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח.

דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו.

דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר ללקוח? מה קורה אם הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם הלקוח לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח?

התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו אנחנו מדברים. בגלל, שבמה תלוי אם הלקוח ירכוש את המוצר? זה תלוי בכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. וזה עצמו במה תלוי? זה תלוי בכך שהלקוח יחשוב שהמוצר הספציפי מתאים לצרכים שלו. וזה עצמו תלוי גם במידע שאותו איש המכירות יעביר ללקוח.

כי גם אם אנחנו רוצים למכור מוצר אחד ספציפי בלבד וגם אם...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
  3. חלק 3
  4. חלק 4
חלק 1
...באמת מי שמחזיק רכב, יכול להגיע בקלות ממקום למקום? האם באמת כדאי לרכוש רכב או שאולי כדאי בכלל לנסוע בתחבורה ציבורית? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהצורך של רוב האנשים בעצם זה שיש להם רכב, הוא בכך שהם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל שאר האפשרויות שהם מכירים. וכאן לדוגמה בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמה בן אדם שרוכש רכב חדש מדגם מסויים, האם הוא באמת רוכש את הרכב הספציפי הזה אך ורק בגלל שהוא רוצה להגיע ממקום למקום? או אולי גם...
חלק 3
...איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך וגם בלי לסמוך על מה שהלקוח אומר, לשם כך צריך את היכולת להסיק דבר מתוך דבר. וזה כמובן תהליך ויכולת נרכשת, שבה לוקחים את המידע שידוע לנו על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה / נשמע וכיוב, ומכך עלינו להסיק...
חלק 4
...לשאול וכולי. וגם לגבי זה שלא לשאול את הלקוח שאלות שיגרמו לו לא לרצות לרכוש את המוצר, בגלל שהמוצר לא באמת מתאים במאה אחוז ללקוח, הרי שגם כאן כמובן יש גבול וקו דק וצורך להפעיל שיקול דעת, בין הרצון והצורך שלא לבצע עסקה בחוסר תום לב וכדי לבצע עסקה הוגנת וכדי לא להסתיר מידע מהלקוח, שמצד זה כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות צדיק בסדום ולא לנסות לוודא במאה אחוז שהמוצר במאה אחוז מתאים ללקוח. כי אז בוודאות שלא תתבצע שום עסקה. כי מצד האמת, שום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לאתר את הצרכים של הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לאתר את הצרכים של הלקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להודות בבגידה האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? כמה כסף לבקש מלקוחות? שכנוע להתאים את המוצר ללקוח להיות איש מכירות טוב איש המכירות רוצה למכור הפצת חומרים שיווקיים פיתוח מוצרים איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? איך לנהל משא ומתן על מחיר? איך למכור עט? לקוחות בעיתיים לגרום למישהו לאהוב אותך רכישת מוצר לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה שיווק אורגני איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? מניפולציות טובות לגרום למישהו להימשך רק אליך משכנעים אנשים לשכנע גולשים האם לתת אמון מחדש? לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע מישהו לדבר איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? המחיר יקר ללקוח למכור מוצר בינוני לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח בניית אמון עם לקוח מניפולציה על תת המודע לגרום למישהו להתחייב לך לשכנע ילד לאכול ירקות גיוס אנשי מכירות שאלות הסינון של הלקוח רצון לקבל בשכנוע למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? בעיה של לקוח למה קשה לעבוד במכירות? להוריד עומס מאיש המכירות ניתוח סיבתיות ומכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? להצליח להיות איש מכירות אפשרות לשכנע להתעקש עם הלקוח מילוי צרכי הלקוח ליצור אמון עם אנשים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? לגרום למישהו לא ליהנות מניפולציות של מנטורים לכסף ללמד למכור לגרום ללקוח להישאר על הקו לשכנע מישהו לא לעשות משהו לשכנע אותו שאת צודקת הצעת מחיר כמסמך שיווקי יצירת חומרי שיווק איכותיים כתיבה שיווקית לשתול מחשבות בת מודע השכנוע של ביבי נתניהו לקנות בזול למכור ביוקר איך למכור ביותר כסף? כושר שכנוע הרצון הפנימי של הלקוח לשכנע מישהו להיקשר למכור מכוניות הכנת חומר שיווקי שיחה יוצאת ללקוח מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר איך לנהל משא ומתן על שכר? לשכנע מישהו להודות בטעות האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לשכנע בוחרים להצביע לכתוב טקסט משכנע צורך אמיתי של לקוח תמחור עסקה מול לקוחות קמפיין שיווקי תכונות של מוצר מה הכאבים של הלקוח? להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח להוציא עיזים במשא ומתן התחייבות ללקוח לתוצאה לטפל בהתנגדות של לקוח להסביר בצורה משכנעת איך לשתול מחשבות בתת מודע? לשכנע לקוח להרגיש טוב איש מכירות טלפוני איך ללמד אנשי מכירות למכור? לגרום למישהו לאהוב להתאמץ טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות חסרונות במוצר הרגשת קרבה עם לקוח מוצרי פרימיום לשכנע מישהו לא לקנא בך ללקוח אין אמון בעצמו לקוח מתייחס למוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, סוגסטיה, קאוצינג בנושא לאתר את הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7031 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 04:54:27 - wesi28