אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאתר את הצרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לאתר את הצרכים של הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע את המורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, שכנוע ושינוי עמדות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיפור מכירות, למכור יותר, לשכנע בראיון, שיטות nlp, NLP אימון אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP התניה, סדנת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע ילד, nlp הצלחה במכירות, אסטרטגיות מכירה, NLP המלצות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, סודות השכנוע, ייעוץ לפוליטיקאים, מטפל אישי, רטוריקה, לשכנע את הבוס, מהו nlp, התנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לגרום לאנשים, לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, תעמולה, NLP עיגון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לאתר את הצרכים של הלקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לאתר את הצרכים של הלקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ערך מוצר שיווק באינטרנט ללמוד על שתילת מחשבות ניגוד אינטרסים מול לקוח פגישה פרונטאלית עם לקוח הצגת פרזנטציה ללקוח איך להכין חומרי שיווק? לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לשכנע בעלי תפקידים לנסות לשכנע דרכי שכנוע בפרסומות לגרום למישהו להעריץ אותך למה הוא לא מוכן למכור? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לקוח שואל כמה זה עולה ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לשכנע בחור לאהוב פחות לגרום למישהו להיזכר לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח שכנוע יחסי לגרום למישהו להרגיש חייב לך איתור לקוחות למה ללמוד לשכנע? איך למכור עט? מניפולציות בזוגיות להרגיש טוב למכור הרגשה של זרות עם לקוח לשכנע גבר לאהוב לגרום למישהו לחשוב מחשבה לתת ערך ללקוח לקוח שלא רוצה לשכנע בוס אמון עם לקוח מצגת שיווקית יכולת למכור מוצר זול ופחות טוב למכור כשאתה בלי מצב רוח לגרום למישהו לאהוב דברים איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? איך לא לעשות ראפור? מניפולציות של יועצים עסקיים מניפולציות בהתנצלות לקוח אומר שאין לו זמן שכנוע שגוי איך להשיג אופי של איש מכירות? עזרי מכירה ללקוחות קיימים להצליח למכור למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לשכנע אותו שאת צודקת לשמר לקוח לגרום למישהו לא לפחד לתמחר מוצר חדש לשכנע בחורה להיזכר טיפים למכירות באינטרנט לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג למכור פריט אקראי למצוא לקוחות אחרים למצוא לקוחות חדשים למכור בזול והרבה לקבל לא מלקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות איך לעשות מניפולציה? nlp למכור איך לשפר כושר שכנוע? מסרים סמויים בפרסומות איך לקוח מפרש את התמחור? איך לשכנע את הבוס? לומר ללקוח רק את האמת לסגור עסקה עם לקוח מה צריך ללמוד כדי למכור? לגרום למישהו לתקוף אותך לשבח מוצר איך לא לאבד את האמון של הלקוח? לפטר לקוחות הכנת חומרי שיווק שכנוע בפרסומות תכנון הכנת חומר שיווק לקוח חצוף תוכנית ליצירת חומרי שיווק ניתוח משפך שיווקי לשכנע מישהו לא לאהוב משהו שאלות של כאב של הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה התנגדות לקוח מחיר לשכנע מישהו להיזכר להישחק במכירות לסנן לקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לשכנע אנשים להאמין למכור שטחי פרסום איך אפשר לשכנע אנשים? טכניקות שכנוע לקוחות מצב הרוח של הלקוח טבלת יעדי מכירות איך לא לשתול מחשבה שלילית? הסברים של איש מכירות מוצר עם המון ביקוש פחד לא למכור תגמול איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, דיבייטינג, לשכנע בתחום לאתר את הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5000 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 14:55:46 - wesi28