אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאתר את צרכי הלקוח ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לאתר את צרכי הלקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, יועץ אישי, אסטרטגיות מכירה, להשפיע על אנשים, nlp למומחים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדות במכירה, NLP שתילת מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, פסיכוקיברנטיקה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע בנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp למתחילים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע אשה להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את, ראיון בתקשורת, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע את המורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
  1. חלק 1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק נוכחי 👈4
חלק 1
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1 בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי ...
חלק 2
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע ... הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך ... לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח? התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו ... שונות שיש ברכב וכולי. כך שבעצם כל מוצר ניתן למכור אותו במגוון רחב של צורות ודרכים. ולכן חשוב מאוד לאתר את צרכי הלקוח, כדי לדעת איך להתאים את המוצר ללקוח, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.
חלק 3
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה ... ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש ... שהוא צריך, איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה ... יגרום ללקוח להרגיש רע, כי הוא לא בהכרח רוצה להרגיש בחקירה וכולי. ולכן בשורה התחתונה, איש מכירות צריך לדעת לאתר את צרכי הלקוח, גם בצורה עקיפה וגם בלי לשאול את הלקוח יותר מידי שאלות ישירות וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לאתר את צרכי הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לאתר את צרכי הלקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון איך לקנות מוצר? איזה מסרים להעביר ללקוחות? להתגונן ממניפולציות כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות לגרום למישהו ליהנות מינית לקוח לא אידיאלי למכור ללקוחות מוצר לגרום למישהו לא להתאבד לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בחור? לקוח אחר לא היה מעוניין שיפור המוצר ותהליך מכירה מתנגד לרכישת מוצר דוגמאות לשתילת מחשבות להסתדר בלי חומרי שיווק למכור משהו שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך לגרום למישהו להעריך אותך איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? שיווק חנויות להצליח בעסק אם אני שונא למכור למכור כשאתה בלחץ מגוון מוצרים יעוץ שיווקי ביקורות חיוביות של לקוחות למכור גם מוצרים גרועים מטרות למסע לקוח כשלים רטוריים סימולציה לאיש מכירות הדרכת מנהלי מכירות למה חשוב ללקוח מי המוכר? למכור הרבה בזול לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק למכור בשוק רווי תחרות החדרת מוצר לשכנע גבר לחשוב עליך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג ליצור סוגסטיה לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה להשתמש במוצר לשדר אמינות ללקוח פחד למכור עולם המושגים של הלקוח אצליח למכור להציב יעדי מכירות לגרום ללקוח לקנות שוב לדבר בשפה עממית עם הלקוח לגרום למישהו לקבל ביקורת ללמוד לעשות מניפולציות צרכי הלקוח לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי סוגים של חומרי שיווק מקצועיים להרוויח ממכירת מוצרים זולים איך ליצור צורך ללקוח? להצליח למכור בלי לשקר איך מבצע משפיע על הלקוח? לגרום למישהו להגיד רמות מניפולציה לגרום למישהו לרצות לתת לך רצון של לקוח דמיון מודרך תגמול איש מכירות איפה ללמוד nlp? לגרום למישהו להגיד לך לגרום למישהו להרגיש ייחודי שכנוע ושינוי עמדות להתמודד עם דחייה של לקוח לסרב למכור איך לשכנע בבית המשפט? תועלת מרכישת מוצר השכנוע וההשפעה של אובמה האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך לתכנן שיווק? קשיים של אנשי מכירות מוטיבציה למכור לקוח שרוצה הכי זול להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים איך להגיב ללקוח? לגרום למישהו להשיב הלקוח מוכר לאיש המכירות שיפור תהליכי השיווק שימוש בשם הפרטי של הלקוח יצירת חומרי שיווק מוצר יקר מידי להתקבל לסמנכל מכירות לשכנע לקוח לאהוב אותך להשתמש בדמיון מודרך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות מומחה במכירות איפה ללמוד שכנוע? לגרום למישהו לסלוח טירגוט שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי, מאמן אישי בנושאי לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2813 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 11:30:36 - wesi28