אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאתר את צרכי הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לאתר את צרכי הלקוח, טכניקות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, סודות ההשפעה, להשפיע, איך לשכנע לקוח, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שאלות בראיון, לשכנע דוד, איך לשכנע את עצמי, NLP פיתוי, NLP איך זה עובד, התמודדות עם התנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את ההורים, ניתוח טקסטים, השפעה על אנשים, שיטות לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשלוט בתת מודע, אומנות הראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP וסוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP תבניות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ניתוח רטורי, ייעוץ פוליטי, ניתוח טיעונים, ללמוד איך לשכנע, לשכנע את האשה, להתמודד עם התנגדות לקוח, NLP שתילת מחשבות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לאתר את צרכי הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לאתר את צרכי הלקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? המלצות של לקוחות בפייסבוק לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע ילד להכין שיעורים יועץ מקצועי או איש מכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה תרתי משמע בשכנוע דוגמאות לשתילת מחשבות איך לשקר לקוח? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע עובד לבצע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים סוגסטיה ושתילת מחשבות הצבת גבולות ללקוח לגרום ללקוח לומר כן לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא להסכים עם לקוח? להיכנס לתת מודע שיטת מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מחיר סופי ללקוח לכתוב טקסט שיווקי ניהול המכירות והשיווק בארגון סדר לאתר את צרכי הלקוח הדרכת מכירות הצלחה בשכנוע ללמד אנשי מכירות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפוך את הלקוח לחבר להציע ללקוח תהליך מסע הלקוח דינאמיקה במשא ומתן nlp זו תרמית כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? בניית אמון מחדש מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? למה להכאיב ללקוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור את עצמך ללקוח? פיתוי לתת מודע מתי ליצור הזדהות? התנגדות מכירות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך חומרי שיווק כתובים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מניפולציה איכותית לגרום למישהו לכבד למכור פריט אקראי למישהו אקראי דוגמה לטקסט שכנוע שיווק נכון איפה ללמוד מכירות? להשפיע על רובוט למה לא לרמות לקוח? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לתמחר מוצר יותר יקר איך להתחבר עם לקוח? למכור ללקוחות מוצר לגרום לאנשים nlp פשוט למכור לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע את עצמך לא לעשן ספרים על מכירות לנסות למכור ללקוח לשכנע מישהו להגיע דרכי שכנוע בפרסומות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הוצאות השיווק והמכירה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו ניתוח השיווק לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום ללקוח להתחבר איתך טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים זיהוי התנגדות הלקוח קושי למכור מוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש קירבה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשכנע אותי לגרום למישהו לומר איך לשכנע את האקסית? ייחודיות שיווקית אגרסיביות כלפי לקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך להסתדר בלי חומרי שיווק מוצר שירות לקוחות העלאת מחירים ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, לשכנע, קאוצינג בנושא לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8164 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 11:30:41 - wesi28