אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא מתאים ללקוח ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לא מתאים ללקוח, לשכנע את המורה, לשכנע את אבא, לימודי רטוריקה, לשכנע הורים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, אומנות הנאום, לשכנע את, ללמוד למכור, ייעוץ רטורי, הכנה לראיון בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, סודות הסוגסטיה, איך למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לכתוב טקסט משכנע, לשכנע את המפקד, לשכנע את חברה שלי, NLP תוצאות, שאלה איך לשכנע, קורס nlp, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, סודות השיווק, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, סודות המשא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התנגדות במכירה, הדרכה אישית, לדעת לשכנע, שכנוע עצמי, התנגדות לקוח, להגדיל את המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לא מתאים ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לא מתאים ללקוח, איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מתנגד לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה לשכנע מישהו באופן אקראי למה הלקוח לא קונה? איך לשכנע בחורות? לגרום לאקסים לתת בך אמון מחיר סופי ללקוח בעד ונגד nlp לעשות איתור צרכי לקוח לנצח בדיבייטינג לשכנע אנשים אחרים לגרום למישהו להתגעגע אין לי חשק למכור לשכנע מישהו להקשיב למשהו לשכנע עובד תכנון יעדים לאנשים מכירות למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לקנות בזול ולמכור ביוקר מגוון מוצרים להציע ללקוחות חסרונות מוצר לשכנע אקסים לקנא מתי להציג ללקוח את המחיר? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח על חשבון הלקוח לגרום למישהו לאהוב להתאמן מתי להציג את המידע ללקוח? לשכנע שאתה איש מקצוע איך לא לשכנע? יכולת למכור משהו לגרום למישהו לא לחשוד לקוח לא רוכש מוצר באיכות בינונית טקסט שיווקי לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים לשכנע מישהי לרצות לשכב מתי לומר את המחיר ללקוח? לקוח מבטל פגישה האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? וודאות של לקוח בעסקה לשכנע את השופט מבחן לאנשי מכירות לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות שנאה לאנשי מכירות איך לשכנע משקיע? לשכנע מישהו שיש לו בחירה לתמחר ללקוח לקוחות ממליצים באינטרנט לשכנע לקוח לעבוד איתך להציג ללקוח שירות מתי ראפור רע? ללמוד שתילת מסרים בתת מודע כמה לקוחות יש לך? לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח להעביר מסרים שיווקיים לתת ללקוח אפשרות לבחור מתעניין במוצר יצירת אמון עם שותפים עסקיים שיווק אורגני בלבד ללמוד nlp אסטרטגיה שיווקית שכנוע להצליח במכירות מחיר מוצר האם כדאי לייצר את המוצר? למכור מוצר בלי חשק לסגור עסקה עם לקוח למה אין מכירות? הכאב של הלקוח מחיר השוק של מוצר לגרום למישהו להרגיש לא בנוח לשדר אמינות ללקוח אם ברצונך לשכנע? השקעה במכירות לשכנע בת זוג לשכנע גבר להיזכר לתת אמון באנשים חוק סימון מוצרים השפעה גלויה על המודעות של הלקוח איש מכירות מוצלח לשכנע את הילד לגרום למישהו ברעיון שכנוע בפרסום לשמור על אווירה טובה עם לקוח למכור בלי אנרגיה איש מכירות מקצועי איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? ליהנות למכור ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים איך מתמחרים מוצר? תכנים למשפך שיווקי לפני איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו להרגיש טוב לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן סוגי מוצרים איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לפגוש את הלקוח לשכנע מישהו להרגיש טוב איך חבילות משפיעות על הלקוח? לגרום למישהו לרצות להקשיב לך לשלם על מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, למכור, שינוי עמדות בתחום לא מתאים ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6211 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 12:47:25 - wesi28