אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, איך לשכנע עובדת, טיפול ב nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp בחורות, NLP למטפלים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לדעת לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיווק, דמיון מודרך ו nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp הצלחה במכירות, NLP טכניקות, טיפול אישי, השפעה על התת מודע, לימוד דמיון מודרך, פרסומות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP טיפול בדיכאון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הדרכת מכירות, NLP תוצאות, חוקים בשכנוע והשפעה, nlp לימוד בחינם, NLP שיטת, להתראיין בטלוויזיה, איך להשפיע על התת מודע, לשכנע מישהו לקנות, איך לשכנע את הלקוח, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, nlp לחינוך ילדים, שכנוע ושינוי עמדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת שירות טוב ללקוח לקוחות משמיצים בגוגל להצליח בשכנוע עקיף בעד ונגד nlp לגרום לאנשים nlp שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה מוצר יחודי להתמודד עם לקוח בעייתי למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך שיווק פרובוקטיבי איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? טיימינג של שכנוע עקיף לשכנע מישהו להצביע למפלגה איתור צרכים עם לקוח לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מי צריך עוד לקוחות? להצליח לשכנע אנשים פחד לעשות מניפולציות לשכנע אנשים להאמין לך למה לאתר את צרכי הלקוח? הרצון הפנימי של הלקוח חוויית אמון איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? למכור עם אנרגיה למכירות שתילת מחשבות למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? לשלוט בתת מודע תהליך של שכנוע המוצר יקר לשכנע בחור לרצות אותך איך לטפל בהתנגדויות לקוח? רטוריקה ניהולית איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לקוח של המתחרים לאיזה לקוח למכור קודם? באז שיווקי לשכנע ילד לעשות שיעורי בית מתי להציג ללקוח? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? מוטיבציה לאנשי מכירות לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום למישהו להתגרש מאשתו לגרום למישהו להרגיש חבר שלך להיות יועץ של הלקוח מסרים שכנועים מוצרים אוטומטים להתמודד עם לקוחות בעייתיים יצירת אמון באמצעות איש מכירות כמו רובוט מה התפקיד של השיווק? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לתכנן את הכנת חומרי השיווק להתנגד לבקשה של לקוח לקבל את ההצעה של הלקוח למכור ידע העלאת מחיר ללקוחות להבין לקוחות אנשי מכירות בראיון עבודה האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שכנוע גלוי או שכנוע סמוי למה לא לתת הנחה ללקוח? קורס לאנשי מכירות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לשכנע ילד לאכול ירקות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך למכור עם חשק ליצור אמון עם האקסית לגרום למישהו להתרחק באיזה מילים להסביר ללקוח? טראומות של לקוח לקוח לא רוצה לקנות למכור עם ביטחון עצמי התמודדות עם מוצרים מתחרים לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לשכנע אנשים לאהוב אותך שיווק ללקוחות מה לעשות כשאין לקוחות? פיתוח מיומנויות ראפור למה הלקוח מעדיף להתכתב? שימוש במילים של הלקוח חוסר הסכמה עם לקוח הלקוח מחליט מכנה משותף עם לקוח לשכנע מישהו להצביע בלי איש מכירות הסוד להצליח במכירות רצון לקבל מהלקוח כוונת שכנוע איך לשכנע שאתה מומחה? לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים שיפור יכולת שכנוע יכולת רטורית איך ליצור קרבה עם לקוח? הכנסת עיזים למשא ומתן כמה לשלם על מוצר? לשכנע בעל מקצוע סודות השכנוע וההשפעה של אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, שינוי עמדות, שיפור מכירות בנושא לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8442 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:09:02 - wesi28