אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח עצוב, סודות השכנוע, התמודדות עם התנגדות במכירות, אימון עסקי, לשכנע את, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, משא ומתן, מדריך ל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע גבר להתחתן, מיומנות רטורית, איך לשכנע עובדים, NLP הגדרה, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע את בעלי, NLP דמיון מודרך, nlp שיטת טיפול, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את הלקוח, שכנוע ומכירות, שפת גוף, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP דוגמאות, NLP טיפול בחרדות, לשכנע לקוח, איך לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע אמא, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ללמוד nlp באינטרנט, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP מאמרים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב , לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה ...
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
...זה לא נכון?. כאשר בן אדם עורך את הבדיקות הללו באופן קבוע, הוא מגדיל את הסיכוי שלא ישקרו אותו. חשוב להיות מודע למניפולציות שנעשות על ידי אחרים. אליעד מציין שמניפולציות הן לא תמיד מכוונות, אלא לעיתים מגיעות מאנשים שגורמים להטעיה מבלי שהם עצמם מודעים לכך. הסיבה המרכזית לכך שאנשים יכולים להימנע מליפול בפח של שקרים ומניפולציות היא שהמחשבות שלהם הן הפילטר הראשוני לכל מידע שהם מקבלים. אם מחשבות אלו נבדקות, יש סיכוי נמוך מאוד שמישהו יצליח לשקר או לרמות אותם...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
...זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר. האם יש גבול להרחבת השאלה? כן, צריך להיזהר שלא להגזים בהרחבת השאלה. אם מישהו שואל אותך למה בגדת בי?, ואתה מתחיל לפרט יותר מדי: את אומרת לי שבגדתי בך, בגלל שאיחרתי, בגלל שדיברתי בטלפון, בגלל שפעם היה סיפור דומה עם מישהי אחרת? אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב להרחיב את השאלה מספיק כדי להראות שאתה לא מפחד...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
..... נראה לי ש... וכיוב. כך יש פחות סיכוי שלא יסכימו איתך. צור חיסרון משותף מול השומע. זא אם אתה רוצה שהוא יעשה משהו. אז יש אפשרות לומר את זה בדרך של תעשה כך וכך ותקבל מזה, כך וכך. שבצורה הזאת, בעצם אתה מעביר מסר, שהוא צריך אותך ולא אתה אותו. אבל באפשרותך להתנסח גם בצורה של נעשה כך וכך בשביל כך וכך. דהיינו, לדבר בלשון רבים. כדי לתת לשומע תחושה שגם הוא עושה לך טובה ושהוא מגיע ממקום של כוח. ולא רק שאתה עושה לו טובה ושהוא מגיע ממקום של חולשה. אבהיר, כי...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
...האמת, גם אם הלקוח בסופו של דבר, יתעקש שהוא לא רוצה לבצע את העסקה, וגם אם לא תפנה ללקוח, בשני המקרים, אכן אין עסקה. אבל כאשר איש המכירות עדיין לא פנה ללקוח, בראש של איש המכירות יש לפחות את האשליה שאומרת לו, שאם רק הייתי פונה ללקוח, הוא היה רוכש את המוצר. כי המוצר טוב אני יודע למכור וכולי. וכל זמן שהלקוח עדיין לא אמר - לא, בפועל, הרי שעדיין איש המכירות יכול למכור לעצמו את הרעיון, שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
...(הווה). לדוגמה: את רוצה לשאול את מה שרצית לשאול?. בשילוב הזה יש תהליך פסיכולוגי מושלם: אתה מזכיר לאדם שבעבר היה לו רצון (הוא מכיר בזה שזה נכון וקל לו יותר להודות בכך). מיד לאחר מכן, אתה מחבר אותו לרצון העכשווי לשאול שאלה - ובכך מעצים את החיסרון הנוכחי, ומגדיל את הסיכוי שהוא ישאל. למה חשוב לשלב בין זיכרון העבר לרצון בהווה? השילוב חשוב כי כל צורה בנפרד היא חלשה יותר: אם תגיד רק את רוצה לשאול משהו?, האדם יכול להכחיש את הרצון הנוכחי שלו ולהימנע מלשאול...
אימון אישי / קאוצינג / יעוץ / חינוך / פסיכולוגיה הפוכה / אמונה עצמית - איך לעזור למי שלא מאמין בעצמו?
...לפעמים בתהליך אימון אישי, נתקל המאמן האישי, במתאמן, שלא מאמין בעצמו בעוצמה מאוד גדולה. ולא משנה מה יעשה ומה יאמר המאמן, הרי שהמתאמן לא מאמין בעצמו כלל. וכיוב ישנם מצבים, שבהם יש לאדם בעיה, והוא מאמין שמישהו עשה לו עין הרע, או שיש איזו גזירת גורל שהוא לא יכול לשנות אותה. וקשה מאוד לגרום לאדם להבין שהוא יכול לקחת אחריות על עצמו וכולי. והשאלה היא, מה עושים כאשר האדם לא מאמין בעצמו בכלל? ואיך מתמודדים, עם מי שבטוח, בכך שאין לו מזל, ושההצלחה שלו לא תלויה...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...שמע, עכשיו תמשיך את הסיפור ואת הצגת הרעיון ותעטוף אותה גם בסיום של דברים שגם איתם השומע מסכים. והרעיון הוא, שכאשר לוקחים דבר שנתפש בעיני האדם כדבר שנכונותו מוטלת בספק, ועוטפים ומציגים את הרעיון הזה, בעטיפה של הקדמה ושל סיום, של רעיון שנתפש בעיני האדם כרעיון שהוא אמיתי ושאינו מוטל בספק. זה יוצר אצל האדם רושם, שגם הדבר שמוטל בספק, גם הוא לא מוטל בספק. ואוסיף עוד, כי באפשרותך לקחת פירוש של אירוע, פירוש סובייקטיבי, ולהציג אותו בצורה אובייקטיבית בתוך...
להעביר ביקורת, NLP, חינוך ילדים, העברת ביקורת בונה והורסת, מהי ביקורת בונה? ביקורת הורסת, ביקורת הרסנית, ביקורתיות עצמית, ביקורתיות בזוגיות, ביקורתיות במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי
להעביר ביקורת, NLP, חינוך ילדים, העברת ביקורת בונה והורסת, מהי ביקורת בונה? ביקורת הורסת, ביקורת הרסנית, ביקורתיות עצמית, ביקורתיות בזוגיות, ביקורתיות במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי
...במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הרסנית? ביקורת היא אחד הכלים המשמעותיים בחיינו, אך יש להפעיל אותה בצורה חכמה ומבוססת על ההבנה שיש לה גם צדדים חיוביים וגם שליליים. בשיחה הזו, אליעד מדבר על מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הרסנית, ומדגיש את ההבדלים בין השניים. ביקורת בונה היא כשאתה מציין לאדם את החסרונות שבמעשיו, אבל בצורה כזו שמאפשרת לו להבין אותם ולהשתפר. ביקורת כזו משדרגת את היכולת של האדם לשפר את ההתנהגות או הפעולה שהוא...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם הצד השני. ורוצים שתהיה תחושה של הסכמה, למרות שאין הסכמה, איך לגרום לזה לקרות? ונסביר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח עצוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח עצוב, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח עצוב, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, סוגסטיה, שיפור מכירות בתחום לגרום ללקוח עצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 16:06:48 - wesi28