אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח שלך ✔2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח שלך, שיטות לשכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטת nlp, טיפול בשיטת nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ייעוץ אישי למנהלים, ראפור, איך לשכנע בנות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, קורס nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לנצח בוויכוח, קורס דמיון מודרך, להצליח למכור, אימון nlp, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אומנות הראיון, לשכנע את האקסית לחזור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp להצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק?

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי.

מה קורה כאשר העסק מצליח?

במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם.

כיצד מגיעים למצב זה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?

על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים הבאים:
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק?
  • האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים.

איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק?

השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים "למכור את עצמם" לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש.

לסיכום

כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של העסק. ככל שתשפר את העסק שלך ותספק מוצרים ושירותים איכותיים, תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך.
עסק מצליח: מי בוחר את מי?

בכל תחום עסקי, ישנה דינמיקה בין בעל העסק לבין הלקוחות. בעלי עסקים רבים חיים מתוך תפיסה שגויה שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ולשכנע אותם לעבוד איתם, אך האמת היא שהגישה הזו שייכת לעסקים חלשים יותר.

עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות

כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים לעיתים להוריד מחירים, להציע מבצעים ולספק שירותים גם ללקוחות בעייתיים - העיקר לא לאבד אותם.

עסק חזק: הלקוחות רודפים אחרי העסק

במקרה של עסק חזק ומצליח, הדינמיקה מתהפכת. לא רק שבעל העסק לא רודף אחרי הלקוחות, אלא שלקוחותיו הם אלה שצריכים "למכור את עצמם" לו - כלומר, להוכיח שהם ראויים לעבוד איתו. העסק מצליח להגיע למצב שבו אין הוא מקבל כל לקוח, אלא מסנן אותם לפי קריטריונים שהוא עצמו קובע.

איך מגיעים למצב הזה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו, יש צורך לשפר באופן מתמיד את איכות המוצרים או השירותים שהוא מספק. ככל שהעסק יותר איכותי, כך גדל הביקוש לשירותיו, והוא יכול להרשות לעצמו לסנן לקוחות שאינם מתאימים לו.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הוא מכבד את תהליכי העבודה שלך?
  • האם העבודה איתו מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם.

מה קורה כשהעסק מצליח?

בשלב מסוים, הביקוש לשירות של עסק מסוים גדל עד כדי כך, שהלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעל העסק כדי שיסכים לקבל אותם. במצב כזה, העסק לא נזקק לפרסום אגרסיבי או למרדף אחרי לקוחות - הם אלה שפונים אליו, משכנעים אותו לקבל אותם כלקוחות, ולעיתים אף מוכנים לשלם יותר רק כדי לקבל שירות ממנו.

לסיכום

כדי להפוך מעסק שרודף אחרי לקוחות לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע כל הזמן באיכות השירותים, להעלות את הרף, ולהיות מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסנן לקוחות. רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח שלך, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוח שלך, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח מתי להציג את עצמך ללקוח? לשכנע מישהו לחשוב עליך איך להצליח בשכנוע? לשכנע מישהו לא להסתיר מוכר ללקוח למה לעשות שיווק ללקוחות? ליהנות למכור לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח הסיבה של הלקוח למכור את המוצר הכי גרוע לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו שיווק עצמי בפייסבוק לשכנע מישהו להבין אותך איך אפשר לשכנע אנשים? מבצעי מכירות איך להפחיד את הלקוח? איזה מוצרים לא למכור? להשתמש במוצר בחינם מוצרים לא איכותיים להיות יותר חזק מהלקוח איך לשכנע מישהו לעשות משהו? לגרום ללקוח להגיע לפגישה לתמחר מוצר אמון עם האקס לשכנע מישהו לשמוע המשמעות של הצעת מחיר ללקוח לשכנע אנשים שאתה חכם לגרום למישהו לענות לך להודעה חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה מניפולציות על התת מודע הדעה של הלקוח על המתחרים שימוש במילים של הלקוח חומרי שיווק ויזואליים למה הלקוח קונה? איך יוצרים אמון אישי? לנהל משא ומתן על המחיר לשכנע מישהו לשכוח מישהו איך ללמוד לשכנע אנשים? למה הלקוח שונא אותך? לשכנע לקוח להגיע לפגישה שקרים של אנשי מכירות ממי ללמוד מכירות? ניהול מכירות יתרונות של מוצר להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע אישה לחשוב לגרום למישהו לפתח את השכל איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? להתמודד עם התנגדות של לקוחות האם אפשר ללמד למכור? להכיר את הלקוחות שלך האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? ביטויים משכנעים לשכנע מישהו להיות בטוח למכור עט בראיון עבודה מוטיבציה לאנשי מכירות למה לקוח אחר? איזה חומרי שיווק? לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול אימון מכירות להיות מסוגל לשכנע למכור ידע לקרוא מחשבות במשא ומתן שחיקה בעבודה במכירות הצבת יעדי מכירות מנטור למכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לשכנע לקוחות לאהוב אותך שיטות פרסום למוצרי יוקרה חומרי שיווק אורגני איך לשכנע שופטים? ניהול משא ומתן עם עובדים איך להתאים מוצר ללקוח? ליצור אמון עם האקס להציג הנחה ללקוח לקבל לא מלקוחות לדבר נכון עם לקוח להכיר את הלקוח למכור בלי להתאמץ להיות חזק או חלש במשא ומתן התנגדות מכירות בטלפון תגמול לפי המכירות לקוח לא רוצה לקבל הנחה להיות לקוח חוזר להתמודד עם מוצרים מתחרים איך למכור חוסר ידיעה? nlp למתקדמים לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות האם nlp מומלץ? לגרום למישהו לרצות להיות כמוך ליצור אמון באמצעות טיפים למכירות לגרום למישהו לא לריב לקוח אומר שהוא לא מעוניין המוצר זול לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב לרכוש לקוחות לגרום למישהו להתאהב בך בדייט עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן עיסקי, מומחה בשיווק בתחום לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:51:48 - wesi28