אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח שלך ✔איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח שלך, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות משא ומתן, לנתח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לגרום למישהו, איך לשכנע אנשים בטלפון, דיאטת nlp, לשכנע מישהו, טכניקות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp ביטחון עצמי, NLP תבניות, קורס מכירות, NLP עקרונות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, יכולת שכנוע, איך לגרום לבחור, זיהוי מניפולציות בטקסט, ללמוד nlp, מניפולציה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לימוד nlp, nlp חינם, לשכנע שופט, התניה קלאסית, nlp למתחילים, לשכנע לקנות מוצר, לנסח טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, סודות הסוגסטיה, nlp לאנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון.

הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה.

הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר.

לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון.

לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיו"ב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי.

במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך.
איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמדידה החשובה ביותר להצלחה של דף נחיתה היא כמות העסקאות שנסגרות בסופו של דבר, ולא אחוזי הקליקים או הלידים בלבד. הוא נותן דוגמה ברורה לכך:

* "מה שמודד אם זה טוב או לא, זה לא כמה אחוזי המרה, זה כמה בסוף עסקאות נסגרו. אם הייתי עושה לך דף נחיתה שאחד לאלף מקליק, אחד לאלף שולח הודעה, אחד לאלף סוגר, אבל מיליון דולר, וואלה מתאים, נכון? זו בסוף הסיבה שהדף נחיתה לא טוב. זה לא כי אין מספיק יחסי המרה של קליקים, זו לא המהות. המהות היא שאתה לא מרוצה מהתוצאות בסך הכל".

בנוסף הוא נותן עוד דוגמה חשובה מאוד למדידת הצלחה:

* "אם יש לי רק קליק אחד מתוך מיליון, זה טוב או לא? לא יודע. אם אני מחפש מרגל, אז גם אחד למיליון זה טוב. תלוי מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא כמה קליקים היו".

מה המשמעות של דף נחיתה ליצירת לידים להסכם ממון?

דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן שבו הגולשים נמצאים בדף הם הדברים החשובים, אלא התוצאה הסופית - כמה עסקאות נסגרות בסופו של דבר.

דוגמה לכך היא כאשר מתוך 554 מבקרים באתר, רק שבעה השאירו פרטים (לידים). אליעד מסביר שהבעיה אינה כמות הקליקים או אחוזי ההמרה, אלא העובדה שבסופו של דבר העסקאות אינן נסגרות. לכן השאלה החשובה באמת היא: "מי הקהל האמיתי שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה?"

איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון?

לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות:

* עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: "מי הבעלים של החברה?", "מתי הוקמה החברה?", "מה חלקה של אשתך בחברה?", "על שם מי רשומה הדירה שלכם?", "מי שילם את המשכנתא?"

* השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון.

* אליעד מבהיר, "צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט" בהליך גירושין אפשרי.

מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון?

אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים שנותנים רק מידע כללי או סיסמאות גנריות כמו "עורך דין מומלץ", "מקצועי ואמין", "מותאם אישית". אלה ביטויים שלטענתו לא מחדשים שום דבר ללקוח, ולא עונים על השאלה החשובה ביותר של הלקוח: "למה דווקא אתה?"

אליעד מציג דוגמה נוספת מתוך דיאלוג בין שני אנשים על דף נחיתה:

* "אתה כתבת לו שאתה מקצועי. אבל למה שהלקוח יסגור איתך ולא עם מתחרה? אולי המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית?"

* כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: "העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות של חברה, נכסים מעבר לים, או היבטים ייחודיים כמו זכויות פנסיה וחלוקת נכסים".

למה כדאי להדגיש את המורכבות המשפטית בדף הנחיתה?

אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב בצורה לא מקצועית. למשל:

* "אם הדירה כיום רשומה על שם שני בני הזוג, ייתכן שבת הזוג תטען בעתיד שהיא לא הייתה מודעת לפרטים ושההסכם לא תקף מסיבות שונות".

* "אם אחד מבני הזוג לא קיבל משכורת באופן רשמי, אלא צבר רווחים בעסק / חברה שלו, בית המשפט יכול לטעון שהכספים שנחסכו מהמשכורת חייבים להתחלק עם בן הזוג השני".

בכך העורך דין מראה את מקצועיותו ואת הערך שהוא מספק, ובעיקר מבהיר ללקוח את הצורך המובהק לפנות דווקא אליו ולא לאחר.

איך אפשרי להציג את היתרונות של עורך דין טוען רבני בהסכמי ממון?

אליעד מציין יתרון אפשרי של טוען רבני שעורך הסכם ממון, בפרט לקהל יעד דתי.

* "טוען רבני מכיר את ההליכים בבתי דין רבניים ויכול להבטיח שההסכם יהיה תואם גם להלכה, לכתובה ולפסיקות של בתי הדין הרבניים".

* הוא מסביר שהסכמי ממון רבים מתנהלים בסופו של דבר בבית דין רבני, ושבית דין רבני יכול לפסול הסכם שלא עומד בקנה אחד עם ההלכה והכתובה.

* "עורך דין שהוא גם טוען רבני, יתכן שהוא יודע לצפות פני עתיד, ולנסח את ההסכם כך שיעמוד במבחן גם בפני דיינים בבתי הדין הרבניים".

כיצד להפוך את דף הנחיתה לאפקטיבי?

אליעד מסביר שהדף צריך להיות מורכב משאלות שמעוררות אצל הגולש צורך ודחיפות. דוגמאות לשאלות שניתן לשלב בדף הנחיתה הן:
  • "על שם מי רשומה הדירה שלכם?"
  • "מי שילם את המשכנתא?"
  • "האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים?"
  • "מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד?"
הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח שלך, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לגרום ללקוח שלך, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח מחיר לספק ערך ללקוח לקוח משלם שיווק בהתאם למכירות לשכנע גולשים להיות חזק או חלש במשא ומתן שכנוע מהר מידי וודאות של לקוח בעסקה מניפולציה איכותית לנסות לשכנע את הלקוח איך לשכנע אנשים שיש לך? חוסר הבנה מול לקוח למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? שכנוע קשה לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך ממה להתחיל לשכנע? איך לנסח משפט משכנע? חומר מקצועי בצורה שיווקית הכנה לראיון עבודה איש מכירות כנסי מכירות הצעת מחיר כמסמך שיווקי לגרום ללקוח לקנות שוב לתכנן קמפיין שיווקי לשכנע לקוח להגיע לפגישה להתיש לקוח טכניקות nlp לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים קורס לשכנוע לא אוהב למכור ללקוחות ניסוח משכנע לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טכניקת שיווק איזה לקוחות כדאי לך לבחור? להציג ללקוח שירות הדגמת ראפור להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר קורס שכנוע לשכנע ילד להתנהג טיפול במצב שאין מכירות לגרום למישהו להפסיק לאהוב המתחרים שלך כאיש מכירות אין למוצר שלי מתחרים מנטורים לשיווק דיגיטלי לשכנע לקוח לא מצליח למכור ללקוחות איך לשכנע מישהי? למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? איש מכירות אנושי איך לומדים nlp? לא להזדהות עם לקוח איכות מוצר אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים נשים בפרסומות בטלוויזיה לעצור את השיווק לשמר לקוחות איך מבצעי מכירות משפיעים? שכנוע סמוי לקוחות מתלוננים עליך עצבות של לקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לגרום ללקוח לא לשקר אותך המלצות של לקוחות איך למכור מוצר בהנחה? למכור מוצר זול שיטות לשכנוע מכירות שטח שכנוע ישיר מסר סמוי לתת מודע למה קשה למכור? לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן איך לעשות דמיון מודרך? נשים בפרסומות מסרים של קמפיין שיווקי איך ליצור אמון עם האקס? לגרום ללקוח לאהוב יצירת אמון באמצעות אמפתיה למכור ללקוח את שיחת המכירה אמון של לקוח לעניין לקוחות שיטות שכנוע של פוליטיקאים שירות לקוחות איש מכירות עשיר אומן מכירות לקוחות ממליצים בפייסבוק פולואפ ללקוח לבחור חברת שיווק להציג ללקוח מוצר איך לאתר את צרכי הלקוח? למכור מנייה בהפסד לפרסם את המחיר ללקוח לקוח שלא תמיד משלם פגישה עם לקוחות פוטנציאלים להצליח במשא ומתן האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ליצור אמון באמצעות ניתוח ראיון הזדהות רגשית חזקה לגרום למישהו לתקוף אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, השפעה, לשתול מחשבות בתחום לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2031 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:09:04 - wesi28