אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח שלך ✔מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח שלך, תשובות בראיון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, מסרים תת הכרתיים, דמיון מודרך ו nlp, איך לשכנע את חברה שלך, NLP הרצאה, NLP שתילת מחשבות, NLP פירוש, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע ללכת לטיפול, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לשכנע בן אדם, לשכנע את אמא, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע את המנהל, לשכנע בנות, לשכנע בחורה להתאהב בך, משא ומתן, אימון אישי, NLP הפסקת עישון, NLP סוגסטיה, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, ניהול משא ומתן, מה זה לשכנע, איך לשכנע את עצמי ללמוד, שיטת טיפול nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:05:12מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם?

אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה.

לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת.

איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש.

אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה.

איך כותבים מסר שיווקי שמוכר?

אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג.

אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת.

מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את תשומת הלב של הגולש?

אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה.

בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט.

האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון?

אליעד מציין שאין שיטה אחת שהיא הכי טובה, אלא שיש מקום לשתי השיטות בהתאם למצב וללקוח. לפעמים מסר אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה ביותר לדעת איזו שיטה מתאימה היא לנסות את שתיהן ולראות מה עובד.

לדוגמה, לפעמים תספיק אמירה קצרה וישירה כמו "אתה חייב לקנות את זה עכשיו!" כדי לגרום למישהו לרכוש מיד, ולפעמים יש צורך בטקסט ארוך יותר שמסביר את כל היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו.

איך להצליח בשיווק לאורך זמן?

אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים "נוסחה מהירה" למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק "לעשות כסף מהיר" בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח.

אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן.

הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט

הטיפ המרכזי שאליעד נותן למי שרוצה להצליח בשיווק ובמכירות באינטרנט הוא להפסיק לחשוב במונחים של "איך אני מוכר?" ולהתחיל לחשוב במונחים של "איך אני עושה טוב לאנשים?". כאשר נקודת המוצא שלכם היא לעשות טוב ללקוח ולתת לו ערך אמיתי, המכירות יבואו באופן טבעי וקל יותר. אנשים מרגישים כאשר מנסים למכור להם, וכאשר הם מרגישים שמישהו באמת מנסה לעזור להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח שלך, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוח שלך, כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לעזור לך לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית לא לדבר על המוצר זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי מסע שיווקי ניהול אנשי מכירות איש מכירות כריזמטי השפעה שלילית יותר קל לשכנע לגרום למישהו להתמכר אליך לקוח חושש לעשות טעות איך לשכנע מישהו לעשות? תרתי משמע בשכנוע איך ללמוד מכירות? תשובה ללקוח כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות משא ומתן על שכר עבודה למכור בצורה מסתורית לגרום למישהו לא לקנא בך לא רוצה להשתכנע למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה לשכנע בחורה להיזכר תיעוד המידע של מחלקת המכירות עלויות השיווק והמכירה לקוחות ממליצים עליך איך ליצור חומרי שיווק? הצגת היתרונות ללקוח לגרום למישהו לספר את האמת לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה תסריט שיחה יוצאת ללקוח שאלות של לקוח פוטנציאלי האם לנסות לשכנע לקוח? מומחה לתת מודע לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים ניתוח שיטת שכנוע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? מי הלקוח האידיאלי שלך? לגרום למישהו לספר המוצר יעזור ללקוח לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול טעויות באיתור צרכי הלקוח הלקוח מוכר לאיש המכירות לעשות יותר כסף ממכירות להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא האם כל אחד יכול למכור? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? לרכוש מוצר יקר לגרום למישהו לחשוב שהשתנית למה לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו לחשוב מחשבה מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? לשכנע מישהו להתגעגע אליך להיות מסוגל לשכנע החדרת מוצר לא להסתיר מידע מהלקוח הלקוח מחליט לגרום למישהו ברעיון הסכמה במשא ומתן לבקש כסף מלקוח לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף אפיון צרכים עם הלקוח חוק סימון מוצרים איך להבין לקוח? למה לקוח מבקש הנחה? להיפגש עם לקוח שאלות הסינון של הלקוח מוצרים זולים לנהל משא ומתן לגרום למישהו לסלוח לך יצירת אמון עם שותפים עסקיים לשכנע נשים שאני רוצה מוצר ממוצע איך לשכנע אותה? למה להכאיב ללקוח? לשכנע אנשים לחשוב ההתאמה של המוצר לצורך שלך נוסחה לשכנע לקוחות שווי השוק של מוצר אמון הלקוחות למכור מוצר אוטומטי שיווק ללקוחות חדשים לרכוש מוצרים בזול הנחות ללקוחות nlp למכור לנהל משא ומתן על מחיר לפתח קריירה כאיש מכירות האמון של הלקוח לשכנע מישהו בתור חבר לשכנע את התת מודע אפשרויות בחירה גרועות ללקוח חיסכון כספי ללקוח מתי למכור ללקוח? בקשות של לקוח חצוף איך לבטל עסקה עם לקוח? שיווק שעוזר למכירות מבצעי מכירות להציב גבול ללקוח שכנוע בעסקים לדפוק לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מומחה במכירות, שכנוע בתחום לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4375 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 17:03:07 - wesi28