אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לדבר עם לקוחות ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לדבר עם לקוחות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, השפעה על התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, התנגדויות מכירה, NLP אימון אישי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, nlp techniques, לנסח טקסט משכנע, ללמוד nlp באינטרנט, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לימודי שכנוע, NLP טיפול אישי, טיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, ייעוץ תקשורתי, NLP סרטונים, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, שליטה בתת מודע, NLP פחדים, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP לימוד עצמי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, להצליח במכירות, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לדבר עם לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לדבר עם לקוחות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשלוט בתת מודע להכיר את המוצר לגרום למישהו להסיר אחריות שתילת מחשבה לפתח קריירה כאיש מכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה למכור לאנשי מכירות איך לשכנע לקוח לרכוש? לעשות כסף ממכירות לקוח שצריך לישון על זה... איך לעשות סוגסטיה? לטפל בהתנגדויות לקוח מראש לשכנע ילד לתאר מוצר לשכנע משקיע להשקיע בך לשאול את הלקוח שאלות התאמה תחושה של קרבה עם לקוח לשכנע יותר מידי לשדר אמון איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? לשכנע מישהו להרגיש טיפש איך לתכנן שיווק? מתי לא לשכנע? לגרום לאנשים nlp לגרום למישהו לעזור לך לשתול מחשבה לעצמך גישות לשכנוע אנשים שיווק חכם יש ללקוח ספק רציונאלי איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מילים שיווקיות באיזה מוצר להתמקד? כמה לשלם על מוצר? לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך להעביר מסרים משכנעים אילו מוצרים למכור? אנשי מכירות רובוטיים החדרת מוצר לשוק איך למכור ללקוח? שיקוף של הלקוח לקוח קיבל החלטה שגויה מוצר דומה טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך למכור חוסר ידיעה כידיעה הקמת מערך מכירות לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לייצר מוצר לגרום למישהו לבוא לטיפול ארגון המידע השיווקי איך לענות ללקוח שאומר? אמון באמצעות השלמת מילים לגרום ללקוח לרצות לקנות מוצר של המתחרים למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לשכנע מישהו לקבל עזרה שכנוע אקראי מנהל השיווק אשם תהליך מסע הלקוח שכנוע להגדיל מכירות למכור שטחי פרסום יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה איך לעשות שכנוע עקיף? לעשות כסף מלקוחות טובים התאמת העסק לסוג הלקוח nlp זה טוב איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו להתגעגע אליך נקודת המבט של הלקוח השפעת פרסומות איש מכירות לגרום למישהו להיקשר למשהו לתכנן מסע לקוח לגרום ללקוח לחזור מניפולציות של יועצי משכנתאות יצירת חוסר אמון שתילת מחשבות ללקוח תלונות של לקוח איך לומדים nlp? חוסר הזדהות ליצור הזדהות רגשית חזקה לומר ללקוח רק את האמת מוכר מוצר לשמר לקוח האם להכין חומרי שיווק? הרצון הפנימי של הלקוח למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה מוצרים ברמה ירודה הצלחה בשכנוע עקיף לקוחות שמאמינים בך מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה להתמקד בלמכור מחלה של אנשי מכירות טעויות של אנשי מכירות שיווק יהפוך את המכירות למיותר למה אתה לא מצליח למכור? אופי של אנשי מכירות איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? נקודת הכאב של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, השפעה, לשכנע בתחום לדבר עם לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3906 שניות - עכשיו 07_11_2025 השעה 15:47:39 - wesi28