אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להסתיר את היתרונות של המוצר, NLP שפת גוף, NLP טיפול, שידול, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מאמן עסקי, לשכנע לקוח לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך למכור מוצר, איך לשכנע אשה להתחתן, לשכנע בת זוג, NLP טיפולים, גישת ה nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אישה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, שאלות קשות בראיון, שכנוע, טכניקות שכנוע, NLP כלים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, עבודה ב nlp, nlp וחרדות, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לימודי דמיון מודרך, לימוד דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, nlp techniques, סודות המשא ומתן, איך לשכנע את בעלי, איך לשכנע את, להשפיע על אנשים, לשכנע מישהו לקנות, ניתוח טקסט טיעוני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
4:13מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר האם כדאי תמיד לומר ללקוח את כל האמת במכירה? אליעד כהן מתייחס לשאלה מעניינת: האם כדאי למוכר לומר תמיד ללקוח את כל האמת במהלך המכירה, או שמא יש מקרים שבהם עדיף להסתיר חלק מהאמת ...
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
...דאגה לכך שהבוס לא יסתבך עם עובדים אחרים שרוצים גם הם פטור מעבודה בשישי ושבת. לכן יש להציג את הדברים בצורה שקטה ומתחשבת, בלי להבליט את ההסדר באופן שיגרום לאחרים לרצות תנאים דומים. האם אפשר פשוט לא להגיש בקשה ולא לראות מה יקרה? אליעד מתייחס גם לאפשרות שפשוט לא תגיש בקשה או שתימנע מלומר משהו בנושא, ותראה אם הבוס יעיר לך על כך או לא. הוא מסכים שזו אפשרות קיימת, אבל מציין שהגישה הזו תהיה יעילה הרבה יותר אם כבר יש לך קשר טוב עם הבוס. כך הבוס יבחר להבליג...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו. לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג ללקוח אפשרויות בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר. לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת. כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים? אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית...
חווית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חווית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות. תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק...
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
...אלו לעולם לא יאמרו במפורש לאדם שהוא תלוי בהם ישירות, אלא ישתמשו בטענה שהקבוצה היא המפתח להצלחה. בפועל, מי ששולט בקבוצה הוא תמיד אותו מנהיג. לכן, האדם נעשה תלוי במנהיג בעקיפין, דרך התלות בקבוצה. המנהיג למעשה משתמש בקבוצה כאמצעי לשליטה והסוואת מטרותיו האמיתיות - שליטה באנשים אחרים ויצירת תלות סמויה. האם יש דוגמה להמחיש את ההבדל בין תלות בריאה לתלות לא בריאה בקבוצה? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה לכך שיש הבדל משמעותי בין מצב שבו אדם נעזר בקבוצה באופן חיובי...
סליחה, להיפגע, למה קשה לסלוח? איך לגרום למישהו לסלוח? האם אפשר לסלוח? איך אפשר לסלוח? הכוח לסלוח, קושי לסלוח, איך סולחים? מתי אפשר לסלוח? לבקש סליחה, לא מצליח לסלוח על בגידה, מרגיש פגוע, נקמה, סלחנות
סליחה, להיפגע, למה קשה לסלוח? איך לגרום למישהו לסלוח? האם אפשר לסלוח? איך אפשר לסלוח? הכוח לסלוח, קושי לסלוח, איך סולחים? מתי אפשר לסלוח? לבקש סליחה, לא מצליח לסלוח על בגידה, מרגיש פגוע, נקמה, סלחנות
...לאירוע שקרה בעבר? אליעד כהן מסביר נקודה מהותית בנושא הסליחה: אנשים נוטים להניח שהכאב שהם חווים כרגע הוא תוצאה ישירה של אירוע מהעבר (למשל הבגידה). אך האמת, לדבריו, היא אחרת. הוא מסביר שהכאב האמיתי אינו מתרחש בעבר אלא בהווה. כלומר, אם מישהו פגע בך בעבר, אתה לא כועס עליו רק בגלל מה שקרה בעבר, אלא כי אתה חווה כרגע כאב או חוסר כלשהו. למשל, אדם שבגדו בו מרגיש לא שווה, בודד או חסר ביטחון בהווה, ולכן הוא כועס עכשיו. אליעד נותן דוגמה: אם מישהו רצח לאדם את...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
...מוחלטת?. אם התשובה היא כן, הרי שיש אמת מוחלטת. אם התשובה היא לא, הרי שהאמירה עצמה אינה נכונה. בכך, ניתן להראות שהטענה אין אמת מוחלטת סותרת את עצמה, ולכן אינה יכולה להיות נכונה. מהו כלל השלישי הנמנע, וכיצד הוא קשור להוכחה לוגית? כלל השלישי הנמנע הוא עקרון בסיסי בלוגיקה הקלאסית, הקובע שאין מצב ביניים בין טענה לבין שלילתה. כלומר, כל טענה חייבת להיות נכונה או שקרית, ואין מצב שלישי שבו היא לא נכונה ולא שקרית. עקרון זה מאפשר להשתמש בהוכחה עקיפה כדי להוכיח...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
...וכיוב. אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, אני פונה אליך כי X, לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת. כי בעצם האמירה של אני פונה אליך כי השארת הודעה וכיוב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להסתיר את היתרונות של המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להסתיר את היתרונות של המוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להסתיר את היתרונות של המוצר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, לשתול מחשבות, לקוחות בתחום להסתיר את היתרונות של המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 17:17:47 - wesi28