אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה? - פרומו ✔ איך למצוא מישהו שנעלם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, התמודדות עם התנגדות מכירות, איך לשכנע את האשה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP טיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, סוגסטיה, למכור יותר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP הגדרה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע את הלקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp גישת, חוקים בהשפעה ושכנוע, NLP תרגילים, NLP ערכים, ייעוץ לאנשי מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, NLP דימוי עצמי, איך לכתוב טקסט, ראפור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע את החברה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך למצוא מישהו שנעלם ולא רוצה ליצור קשר?

כאשר מישהו נעלם, בעיקר אם מדובר באדם שחייב לנו שירות או כסף, השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא: איך לאתר אותו? אליעד כהן מסביר שהמפתח המרכזי למציאת אנשים הוא זיהוי החסרונות והצרכים שלהם. לפי אליעד, אם לאדם אין חיסרון בכלל - יהיה בלתי אפשרי למצוא אותו. אדם ללא חסרונות היה יכול להסתתר לעד בתוך חדר סגור, בלי לצאת בכלל. אך המציאות היא שלכל אדם ישנם חסרונות, והחסרונות האלה הופכים להיות נקודת התרופה שלו, האופן שבו ניתן לאתר אותו.

לדוגמה, אם האדם מנסה להסתתר כי הוא חושש שיתפסו אותו, יש לו בכל זאת אינטרס חזק יותר של קיום הישרדותי - הוא צריך לאכול או להסתובב במקום כלשהו, ולכן יהיה ניתן למצוא אותו. אליעד משתמש בדוגמה של מחבל המבוקש על ידי כוחות הביטחון. אפילו שמחבל זה מעוניין שלא להיתפס, עדיין קיימים חסרונות שיכולים לחשוף אותו: הוא צריך לתקשר עם מחבלים אחרים, לעדכן שהוא בחיים, או ליצור קשר עם משפחתו, או לקבל אוכל ותרופות. ברגע שזיהית את נקודת התורפה (החיסרון), אפשר להשתמש בה על מנת לתכנן אסטרטגיה לאיתור.

מהו העיקרון הבסיסי למציאת אנשים?

העיקרון שמסביר אליעד הוא שכל פעולה של איתור חייבת להתבסס על החסרונות של האדם. כלומר, הצורך שלו לשרוד, להתקיים, להיות בקשר או לקבל משהו מהעולם. מי שאין לו חיסרון, למשל אדם שמת או מי שבאמת התאבד וסגר את עצמו במקום בלתי נגיש לחלוטין - לא ניתן למצוא אותו, כי אין לו נקודת חולשה.

לדוגמה, אם רוצים למצוא אדם שחייב כסף או שירות - אפשר להניח שיש לו צרכים כלכליים, אינטרסים מסחריים, או רצונות נוספים שניתן לנצל לטובת האיתור. כך, אפשר להציע לו עסקה חדשה או תועלת נוספת שתגרום לו לחשוף את עצמו מחדש, אפילו אם קודם לכן ניסה להיעלם.

כיצד לגרום למישהו לשתף פעולה לאחר שמצאת אותו?

אליעד ממשיך ומסביר כיצד אפשר לגרום לאדם שנמצא לאחר שאותר, לשתף פעולה ולתת את השירות שהוא חייב או להחזיר את הכסף שהוא לקח. לפי אליעד, האדם חייב לחשוב שיצא לו טוב או לפחות יימנע ממנו משהו רע בעקבות שיתוף הפעולה.

אליעד מסביר שיש שתי דרכים עיקריות לכך:
  • דרך אחת היא לגרום לאדם לחשוב שאם הוא לא ישתף פעולה, ייגרם לו נזק משמעותי יותר מזה שיקרה אם כן ישתף פעולה. במילים אחרות, להגדיל את התחושה שלו שאם לא יחזיר את הכסף או ייתן את השירות, יהיה לו יותר רע.
  • הדרך השנייה היא להראות לו שאם הוא ישתף פעולה, הוא ירוויח משהו חיובי וגדול יותר ממה שיש לו כרגע.
לדוגמה, אם האדם לא מתקשר או לא עונה, אפשר ליצור אצלו מוטיבציה לדבר אתכם על ידי יצירת רושם שתוכלו לספק לו לקוחות נוספים או עסקה משתלמת אחרת, דבר שיגרום לו לרצות מחדש לחדש את הקשר.

האם איתור אנשים דומה לאיתור חפצים אבודים?

אליעד מדגיש שאיתור אדם דומה באופן עקרוני לאיתור חפצים בכך שבשניהם יש צורך להבין את ה"חסרונות" או המגבלות של מה שאנחנו מחפשים. חפצים, אמנם, שונים מאנשים בכך שאין להם רצונות או בחירה, אך עדיין הם מוגבלים במיקומים הפיזיים שבהם הם יכולים להיות.

לדוגמה, כאשר אנחנו מחפשים מפתחות אבודים, ישנם מקומות ספציפיים שבהם הם יכולים להיות: על השולחן, בכיסים, אך לא באוויר או בתוך מקרר נעול אם לא פתחתם אותו קודם. בדומה לכך, כאשר מחפשים אדם, צריך לחשוב איפה...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...הגבולות אם אתה רוצה לגרום למישהו לא לנסות לעשות דברים חדשים אתה בעצם צריך ליצור אצלו גבולות. עכשיו תסתכלו משהו מעניין מה שעומד מאחורי הפחד של הבן אדם לנסות לעשות דברים חדשים זה שהוא חושב שהמחשבות שלו מחויבות ולא אפשריות בן אדם שרגיל לחשוב בצורה מחויבת יפחד לנסות לעשות דברים חדשים כי אם בן אדם נגיד אומר משהו והוא חושב שהדעה שלו מחויבת זה גם כן סוג של פחד לנסות לעשות דברים חדשים. יש הפחד לנסות להתנסות בחוויות חדשות ויש הפחד לחשוב אחרת ממה שאתה חושב...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
...עצמו אחרי שמונה עשרה שנה. ש: לא, למה הוא עדיין לא הצליח למכור את עצמו אז למה הוא ממשיך. אליעד: אולי הוא הצליח. למה לא? הוא הצליח. כי הוא רוצה עוד, מה זה למה הוא ממשיך? כי הוא רוצה לעזור לך. לא, אתה מנסה לומר שהנתינה שלו מעידה על כישלון ואם הוא כל כך מוכשר למה הוא לא הצליח יותר מוקדם? וזה לא האמת. ש: אין את המניפולציה שלך פה, אני חושב שזה מניפולציה. לא, ראיתי שאתה עונה לו תשובה משהו אחר גם כן. אליעד: אתה עוד יותר מניפולטיבי. כי אתה לא רואה מניפולציה...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
...קיימים, הרי שמי שמעלה את השאלה אינו קיים, ולכן לא יכולה להתקיים המחשבה הזו. מכאן נובע סתירה, ולכן המסקנה היא שאנו כן קיימים. כיצד משתמשים ברטוריקה ובטיעונים לוגיים כדי לשכנע? רטוריקה ולוגיקה משתלבות בצורה חזקה בטכניקות שכנוע. לדוגמה, ניתן להשתמש בהוכחה בדרך השלילה כדי להראות למישהו שטענתו מובילה לתוצאה בלתי מתקבלת על הדעת. אם מישהו טוען שאין צורך בהוכחות לוגיות, ניתן לשאול אותו: האם אתה יכול להוכיח זאת?. אם הוא מנסה להוכיח זאת, הרי שהוא כבר השתמש...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
...זאת בצורה שתיראה טבעית לשומע. ושהוא לא ירגיש יחשוד, שמנסים לעשות עליו כאן מניפולציה. והוא יכול להרגיש שעושים עליו מניפולציה, אם הוא לא יראה מספיק טוב, את הדימוי שיש בין סולם הערכים שלו, לבין הדבר שאתה מנסה לשכנע אותו. כמו לדוגמה אם לא תאכל, יבוא שוטר. שהילד מפחד מהשוטר. ומנסים לגרום לו לחשוב, שאם הוא לא יאכל, אז זה יעניש אותו עם המפגש עם השוטר. אבל הילד מבין שזאת מניפולציה, כי הוא לא רואה את הקשר שיש בין השוטר לבין זה שהוא לא יאכל. וכאשר האדם מרגיש...
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
...לדוגמה להשפיע על מישהו להפסיק לעשן, אני רוצה להחדיר לו, קודם כל רציתי להתייעץ איתך לגבי העניין הזה. חשבתי אחת הדרכים שחשבתי לנסות זה להחדיר לו, להצמיד לו איזה משהו. אליעד: אתה מוצא לו פתרון יחסי, פתרון מוחלט? ש: מה זה יחסי, אני מניח שזה יהיה יחסי זה לא יהיה משהו, אני רוצה כאילו, אני רוצה למישהו שהוא יעשן לסדר לו את המחשבה הרעה שזה עושה לו שיגרום לו תחושה רעה שיפסיק לעשן. אליעד: אוקי, אז מה עושים? ש: עכשיו שאלתי אותך. אליעד: אז מה השאלה, לא הבנתי...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
...להצליח, הוא בעצם מתחבר לתחושת הכישלון הפנימית שלו, וזו הסיבה המרכזית שהוא נמנע מלבצע שיחות יוצאות. מה הקשר בין תחושת האושר ובין היכולת לבצע פעולות בלתי אפשריות לכאורה? אליעד מסביר את הקשר שבין תחושת האושר לבין ביצוע פעולות הנתפסות כבלתי אפשריות. הוא מציין כי אדם מרגיש אושר כאשר הוא חווה שהוא יכול להשיג כל מטרה שהוא מציב לעצמו. מנגד, כאשר הוא נתקל במטרה שנראית בלתי אפשרית, הוא חווה חוסר אושר. לכן, אדם שרוצה להגביר את תחושת האושר שלו חייב להתרגל להתמודד...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...להיות אלים. חשוב מאוד שהעונש יהיה בלתי נמנע, כי אם הילד יחשוב שיש לו אפשרות להתחמק ממנו, השיטה לא תעבוד והוא ימשיך בהתנהגות השלילית. איך עובד מנגנון ההתניה החיובית במוח? מנגנון ההתניה החיובית פועל בצורה דומה: לדוגמה, כשמאלפים בעלי חיים, נותנים להם בכל פעם תגמול (כמו סוכריה) כשהם מבצעים פעולה רצויה. עם הזמן, החיה מתרגלת לקשר בין הפעולה לבין התגמול, ובסופו של דבר היא מבצעת את הפעולה גם בלי לחשוב על התגמול, מתוך הרגל בלבד. בדיוק כך אפשר לשכנע ילד לאהוב...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
...שח או סכום יותר גדול. ואז במקרה כזה, התועלת שקיבלת מכך שאתה מוכר במחיר יותר יקר, דהיינו, 10 שח, היא קטנה מהעלות שלך, לגייס את הלקוח החדש, שישלם לך 120 שח. ולכן אולי יצא שכרך בהפסדך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות לגייס לקוח חדש למחיר החדש, ביחס לאובדן הרווח מהלקוח הקיים. יתכן שיותר רווחי, להשאיר את הלקוח הקיים במחיר יותר זול, מאשר להוציא עוד כסף, כדי לגייס לקוח חדש שישלם יותר כסף. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא לשקול את האפשרות להעלות את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לקוחות, שינוי עמדות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 23:05:52 - wesi28