אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה? - פרומו ✔ איך למצוא מישהו שנעלם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, להתמודד בראיון, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, סודות ה nlp, NLP הרצאה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, לכתוב טקסט משכנע, שליטה בתת מודע, לשכנע אנשים לתרום, לימודי nlp, nlp עבודה, nlp להורדה, להתראיין בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP הנחות יסוד, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP תוצאות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, התניה קלאסית, NLP תרגילים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע שופט, ללמוד רטוריקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך למצוא מישהו שנעלם ולא רוצה ליצור קשר?

כאשר מישהו נעלם, בעיקר אם מדובר באדם שחייב לנו שירות או כסף, השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא: איך לאתר אותו? אליעד כהן מסביר שהמפתח המרכזי למציאת אנשים הוא זיהוי החסרונות והצרכים שלהם. לפי אליעד, אם לאדם אין חיסרון בכלל - יהיה בלתי אפשרי למצוא אותו. אדם ללא חסרונות היה יכול להסתתר לעד בתוך חדר סגור, בלי לצאת בכלל. אך המציאות היא שלכל אדם ישנם חסרונות, והחסרונות האלה הופכים להיות נקודת התרופה שלו, האופן שבו ניתן לאתר אותו.

לדוגמה, אם האדם מנסה להסתתר כי הוא חושש שיתפסו אותו, יש לו בכל זאת אינטרס חזק יותר של קיום הישרדותי - הוא צריך לאכול או להסתובב במקום כלשהו, ולכן יהיה ניתן למצוא אותו. אליעד משתמש בדוגמה של מחבל המבוקש על ידי כוחות הביטחון. אפילו שמחבל זה מעוניין שלא להיתפס, עדיין קיימים חסרונות שיכולים לחשוף אותו: הוא צריך לתקשר עם מחבלים אחרים, לעדכן שהוא בחיים, או ליצור קשר עם משפחתו, או לקבל אוכל ותרופות. ברגע שזיהית את נקודת התורפה (החיסרון), אפשר להשתמש בה על מנת לתכנן אסטרטגיה לאיתור.

מהו העיקרון הבסיסי למציאת אנשים?

העיקרון שמסביר אליעד הוא שכל פעולה של איתור חייבת להתבסס על החסרונות של האדם. כלומר, הצורך שלו לשרוד, להתקיים, להיות בקשר או לקבל משהו מהעולם. מי שאין לו חיסרון, למשל אדם שמת או מי שבאמת התאבד וסגר את עצמו במקום בלתי נגיש לחלוטין - לא ניתן למצוא אותו, כי אין לו נקודת חולשה.

לדוגמה, אם רוצים למצוא אדם שחייב כסף או שירות - אפשר להניח שיש לו צרכים כלכליים, אינטרסים מסחריים, או רצונות נוספים שניתן לנצל לטובת האיתור. כך, אפשר להציע לו עסקה חדשה או תועלת נוספת שתגרום לו לחשוף את עצמו מחדש, אפילו אם קודם לכן ניסה להיעלם.

כיצד לגרום למישהו לשתף פעולה לאחר שמצאת אותו?

אליעד ממשיך ומסביר כיצד אפשר לגרום לאדם שנמצא לאחר שאותר, לשתף פעולה ולתת את השירות שהוא חייב או להחזיר את הכסף שהוא לקח. לפי אליעד, האדם חייב לחשוב שיצא לו טוב או לפחות יימנע ממנו משהו רע בעקבות שיתוף הפעולה.

אליעד מסביר שיש שתי דרכים עיקריות לכך:
  • דרך אחת היא לגרום לאדם לחשוב שאם הוא לא ישתף פעולה, ייגרם לו נזק משמעותי יותר מזה שיקרה אם כן ישתף פעולה. במילים אחרות, להגדיל את התחושה שלו שאם לא יחזיר את הכסף או ייתן את השירות, יהיה לו יותר רע.
  • הדרך השנייה היא להראות לו שאם הוא ישתף פעולה, הוא ירוויח משהו חיובי וגדול יותר ממה שיש לו כרגע.
לדוגמה, אם האדם לא מתקשר או לא עונה, אפשר ליצור אצלו מוטיבציה לדבר אתכם על ידי יצירת רושם שתוכלו לספק לו לקוחות נוספים או עסקה משתלמת אחרת, דבר שיגרום לו לרצות מחדש לחדש את הקשר.

האם איתור אנשים דומה לאיתור חפצים אבודים?

אליעד מדגיש שאיתור אדם דומה באופן עקרוני לאיתור חפצים בכך שבשניהם יש צורך להבין את ה"חסרונות" או המגבלות של מה שאנחנו מחפשים. חפצים, אמנם, שונים מאנשים בכך שאין להם רצונות או בחירה, אך עדיין הם מוגבלים במיקומים הפיזיים שבהם הם יכולים להיות.

לדוגמה, כאשר אנחנו מחפשים מפתחות אבודים, ישנם מקומות ספציפיים שבהם הם יכולים להיות: על השולחן, בכיסים, אך לא באוויר או בתוך מקרר נעול אם לא פתחתם אותו קודם. בדומה לכך, כאשר מחפשים אדם, צריך לחשוב איפה...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות...
איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות טובות? איך ליצור קשר רגשי?
...טוב גם בדמיון שלו. לדוגמה, כאשר הוא מתכנן את החופשה הבאה שלו מדמיין דבר עתידי שיעשה לו טוב, מדמיין מה הוא רוצה שיקרה לו בעתיד. או גם דמיון מהעבר, דהיינו, נזכר במשהו נוסטלגי מהעבר, מספר על משהו טוב שקרה לו, ניזכר במשהו טוב שקרה לו, רואה תמונות שמציפות לו זיכרונות טובים מהעבר וכיוב. והרעיון הוא, שבדיוק כמו שבן אדם יקשר אליך אם תיווצר לו ההתניה שאומרת שאיתך, טוב לו, באמצעות זה שכל הזמן תיצור חוויות טובות עבורו, שתהיה בהן ותהיה חלק מהן, כך גם האדם יתקבע...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
...לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק? איך להסביר למישהו שלא מסכים איתך? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד להתמודד עם מצב שבו אדם אחר אינו מסכים איתך. כאשר הצד השני טוען נגדך שהדברים שאתה אומר אינם נכונים, הדבר החשוב ביותר לעשות קודם כל הוא לעצור ולברר את הסיבות שבגללן אתה חושב שאתה צודק. במקום לחזור על אותה הטענה שוב ושוב כמו תוכי, יש לבדוק באופן מדויק מהן הנחות היסוד שלך. צריך לברר עם הצד השני האם הוא מסכים איתך על ההנחות שעליהן מבוססת...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...רק מינרלים של חברה מסוימת בכוס מסוימת ואתה גם כזה ואתה אומר לו וואלה אני כמוך בדיוק בנושא הזה והזה מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר יצירת הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר יצירת הרמוניה עם הלקוח. ואז כביכול זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח בעצם ירצה לקנות ממך כי הוא לא חושב שיש ניגוד אינטרסים הוא אומר וואלה אתה בדיוק כמוני אנחנו באותו ראש, אותו הדבר בוא תמכור לי מה אתה רוצה. ועכשיו אני רוצה להסביר בעצם מתי לא לשדר הזדהות עם הלקוח, מתי אסור...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...רק אם המדד יעלה ולא אם המדד ירד. ולכן אתה נאלץ להצמיד גם ללקוח את המחיר רק כלפי מעלה, כי לצערך ככה עובד השוק הנוכחי וכיוב. לסיכום: בסופו של דבר, צריך להתמקד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שלך. והלקוח צריך להבין במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך. אבל עדיין כדאי בשביל חוויית הלקוח שלך, שהוא יבין את התמחור שלך ושלא יחשוב שאתה מנצל את המצוקה שלו רק כי אתה יכול, אלא שהוא יבין שיש גם עלויות אמיתיות ושיש לך לפחות עוד 3 שותפים שמתחלקים איתך בכל הרווחים, שהם מעמ ביטוח...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
...שלנו ורק אחר כך ממשיכים לשאלות יותר רחבות על צרכי הלקוח באופן כללי. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רק ללקוחות שיש להם סכום כסף כלשהו, ונניח שרוב העסקאות נופלות על המחיר, במובן שאנחנו לא רוצים להקדיש זמן למי שאין לו סכום איקס, הרי שבמקרה כזה באיתור צרכי הלקוח, נשאל בשלב כמה שיותר מהר, לגבי מה התקציב שלו כלקוח, כדי לדעת אם הוא מתאים לנו או לא. או נניח שיש לנו רק מוצר מסוג מסוים ספציפי, אז קודם כל ננסה להבין אם הלקוח אכן צריך את המוצר הספציפי שלנו, ורק...
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
...שלו עצמו. למה המונח עימות היה בעייתי? אליעד מדגיש כי המונח עימות הוא בעייתי כי הוא נותן תחושה ששני הצדדים יכולים לנצח. היה צריך להשתמש בביטוי כמו דיון על הכישלונות שלך או דיון על הנזקים שגרמת, כך מלכתחילה להציג את נתניהו כמפסיד ברור. המונח עימות מאפשר לנתניהו סיכוי להראות חזק, דבר שאינו רצוי עבור הרצוג. מה הבעיה במשפט מה, אתה מפחד ממני? כאשר הרצוג אמר לנתניהו: מה, אתה מפחד ממני?, הוא למעשה מסתלבט על עצמו, משום שהשאלה יכולה להישמע כאילו הרצוג עצמו...
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
...של אנשים? אליעד מסביר שהסתכלות חיצונית בלבד לא תמיד מספיקה. לפעמים התבוננות בלבד עלולה להטעות. כדי להיות מדויק יותר, מומלץ להיכנס לראש של האדם השני באמצעות השאלות: אם אני הייתי הוא, מדוע הייתי עושה את זה?, למה בחרתי דווקא באפשרות הזאת?. לדוגמה, אם אדם אומר שחם לו, יש לשאול האם החום חייב אותו לומר זאת? אם לא, אולי הוא אמר זאת כי רצה תשומת לב או כי חיפש אינטראקציה חברתית. ככל שההבנה של המניעים האישיים עמוקה ומדויקת יותר, כך גדלה היכולת להבין אנשים...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
...של יחס אישי, התנהגות בנימוס, פייסנות או דיבורים חיוביים כלפי האויב. אליעד מציין שלדבר על האויב בנימוס או לנסות להתפייס איתו אינו נכון במצבים של מלחמה. כאשר אתה נמצא במלחמה, האויב הוא אויב, ואין מקום לכיבוד אישי. אויב, לא מכבדים - הכוונה כאן היא שלא ניתן להתייחס אליו בכבוד אם אתה נמצא במלחמה איתו. אליעד מסביר כי כאשר יוצאים לקרב, הגישה הנכונה היא לכבד את האויב במובן של להעריך את כוחו, לא לזלזל בו, אך בו זמנית - לא לכבד אותו ברמה האישית. אתה לא צריך...
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
...להיות מודע לאפשרות של שימוש בטקטיקה הפוכה, כאשר יש צורך באמירה אישית וברורה. לזכור שהמטרה היא להרוויח נקודות בזירה החברתית תוך מזעור נזקים לתדמית האישית. איך לפגוע בלי להיראות נקמן? איך לתקוף בלי להצטייר חלש? מיומנויות תקשורת חברתית איך לנהל קונפליקט במקום העבודה? איך להצטייר כלוחם צדק? להגן על חלשים, להגן על עצמך, להיות לוחם צדק, רובין הוד, זה לא אישי, שום דבר לא אישי, להגן על אחרים, איך לריב עם מישהו בחוכמה? איך לצאת על מישהו בצורה מתוחכמת? בעיות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, אימון אישי, אימון מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2383 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:05:07 - wesi28