אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתיידד עם לקוח ✔יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתיידד עם לקוח, הכוח לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר, איך לשכנע גבר לחזור, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp הפרעות אכילה, איך לשכנע ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ניתוח רטורי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP מדריך, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP שתילת מחשבות, NLP טראומה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח, מניפולציה, הצלחה במכירות, טיפול nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp עוגנים, לשכנע בחורה להתאהב בך, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP לעסקים, איך לשכנע בחורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, דרכים לשכנע, nlp עבודה, NLP כלים, תשובות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי?

כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון.

מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה?

אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח:
  • ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה.
  • שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה.
אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית.

אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות?

אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים:
  • שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית.
  • לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו.
  • אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי.
כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות?

כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר:
  • אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי "ספר לי על עצמך" ובלי "מי אתה". בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי.
  • הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת.
  • אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן.
לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה.

ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמה נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות.

אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך.

ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר "רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?", בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו'.

אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט שתכף הולכים "לארגן" כביכול את מה שהולכים לספר לו לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להתיידד עם לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להתיידד עם לקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח משקר להציג ללקוח מחיר זול הכנת מידע על מוצר לשכנע אקס מיומנויות שכנוע לפרסם את המחיר ללקוח לשכנע עובדים להקשיב לא מצליח למכור את עצמי לגלות מה התקציב של הלקוח איך לתמחר מוצר? להשפיע על רצונות לשכנע מישהו לא להתאהב במישהו לשכנע בחורה להיזכר לפנות ללקוח בשיחת טלפון ללמוד להיות איש מכירות זיהוי התנגדות הלקוח לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך למכור שירות יקר? שכנוע גלוי או שכנוע סמוי להדריך אנשי מכירות לגרום ללקוח לאהוב לתמחר מוצר התנגדויות שירות לקוחות קרבה עם לקוח הסכמה במשא ומתן חרדת מכירות למכור כשאתה מרגיש רע מוצרים גרועים לא לגרום ללקוח להרגיש רע שיווק נכשל מניפולציות רגשיות אין לקוחות אימון אישי לאנשי מכירות לקוח לא רוצה לקנות מוצרי מזון למכור כשאין לך חשק למכור איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? לגרום למישהו לא להתאהב בך זיהוי צרכים של לקוח למכור כשאתה עייף לגרום למישהו לאהוב להתאמן לשכנע טרנסגנדר לקוח מבטל עסקה למכור nlp לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך תזמון של שכנוע סוגים של צרכים של הלקוח לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות קושי במחלקת המכירות איך לתת ללקוח הנחה? לקוח אומר שאין לו זמן לגרום למישהו לא לרצות להתאבד איזה מוצר למכור? השכנוע וההשפעה של ברק אובמה השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מכירות למתחילים סדנא למכירות איך להתחיל למכור? לשכנע בחור לאהוב מחשבות בתת המודע של הלקוח איך לעשות מניפולציה עצמית? הפקת חומרי שיווק התאמת המוצר לצורך לגרום למישהו להתחתן תלונות של לקוחות באינטרנט מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק ללמוד להיות כריש מכירות לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח למכור מוצר להתייחס אל הבוס כלקוח נשים בפרסומות לקוח שואל כמה זה עולה ביטול עסקה עם לקוח טעויות של מנהלי שיווק איזה חומר שיווקי להכין ראשון? מקצועיות בעיני לקוח מניפולציות פשוטות לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לשכנע ילדים לעשות משימות בבית למכור בצורה יעילה מניפולציות של מנטורים לעסקים לגרום ללקוח לא לנטוש אותך פיתוח מוצר למכור ביוקר הנחה משפיעה על הלקוח להעלות קמפיין שיווקי האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? איך לעשות מניפולציות רכישה? לתת את המוצר בחינם ליצור השפעה באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך לעשות שיווק באינטרנט? לגרום ללקוח להרגיש חלש לאהוב מוצר לגרום למישהו להיזכר לקוחות לא מרוצים היצע של מוצר לגרום למישהו להרגיש חבר שלך להציג ללקוח הטבת הנחה מוצר באיכות בינונית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, קאוצינג, פרסומות בתחום להתיידד עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 08:50:09 - wesi28