אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור אמון עם לקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור אמון עם לקוח, לשכנע את המורה, מיומנות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, טיפול בהתנגדויות מכירות, עבודה ב nlp, NLP שפע, להתראיין בתקשורת, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לשכנע את אשתי, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP מטרות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיפור יכולת הדיבור, לשלוט בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, nlp להורדה, איך לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, לימודי רטוריקה, NLP איך זה עובד, איך לשכנע גבר, שיטות לשכנע, אסטרטגיה שיווקית, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, תכנות התת מודע, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, יועץ פוליטי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע גבר להביא ילד, nlp גישת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור אמון עם לקוח, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, ליצור אמון עם לקוח, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מתייחס למוצר לשתול מחשבות במינונים איזה מוצר למכור? להציע ללקוח מחיר בטלפון למכור מוצר קשה למכירה לייעץ ללקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך שאלות נפוצות של לקוחות איש מכירות טלפוני ניהול משא ומתן עסקי שתילת מחשבה חד ערכית ניתוח משפך מכירות ניתוח תהליכי שכנוע הצלחה בתור איש מכירות לשכנע מישהו לקבל טיפול שיטות מניפולציה למתקדמים לשכנע בוס תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני למה קשה לי למכור? קל לשכנע לגרום למישהו לתת בך אמון מוצרים פשוטים לשתול מחשבות בת מודע לשכנע בני אדם לנהל אנשי מכירות למה הלקוח קונה? לעשות איתור צרכים עם הלקוח לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם בקשה משכנעת לשכנע ילד לבקש הנחה על מוצר לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לחשוב כמו הלקוח מסר משכנע לתכנן קמפיין שיווקי לגרום למישהו לומר לך מניפולציות שכנוע להסכים עם לקוח בצורה נכונה משפך שיווקי במחלקת מכירות איך לטפל בהתנגדות לקוח? לשפר את כושר השכנוע רצונות במשא ומתן הסבר של איש מכירות בעל פה לקוח לא טוב אמצעי שכנוע בפרסומות לא רוצה את המוצר צריכת מוצרי יוקרה איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? המניפולציות של ביבי תהליכי מכירות לשכנע מישהו לגרום למישהו להגיע למפגש לבחור יועץ שיווקי האם אני עושה שיווק טוב? בעיית תקציב שיווקי ניהול השיווק בניית אמון עם לקוח מניפולציות למכור למישהו מבוא ל nlp לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות להתמודד עם התנגדויות במכירות להכניס עיזים למשא ומתן לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים לקוח לא רוכש מוצר יקר לקוחות יציבים לשכנע מישהו להיקשר לשכנע מישהו לשנוא למכור למינימליסט מוצרי יוקרה סדר לאתר את צרכי הלקוח לשאול את הלקוח מה הוא רוצה ניהול משא ומתן למתקדמים לגרום ללקוחות להמליץ עליך לגרום ללקוחות לאהוב אותך לגרום ללקוח לומר לקוחות שמכירים אותך להשתכנע מניפולציה רגשית לדפוק לקוח המוח משתכנע לגרום למישהו לומר לך תודה נתינה ללקוח להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח לגרום למישהו להצביע לך לגרום ללקוח לרכוש ממך שתילת מחשבות בדייטים עדויות של לקוחות מרוצים תכנון קמפיין שיווקי כמה להיות כנה עם הלקוח? חברת שיווק לעשות מבצע ללקוח לקוח מבריז להוציא עיזים במשא ומתן להתנגד ללקוח להיות איש מכירות תותח שכנוע למתקדמים מכירות ושירות ליצור אמון בשיחה לשכנע בחורות שאני רוצה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, לקוחות, מאמן עיסקי בנושא ליצור אמון עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 16_11_2025 השעה 10:17:46 - wesi28