אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ללקוח כאב ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור ללקוח כאב, איך למכור יותר טוב, השפעה סמויה, אומנות התקשורת, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP הרצאה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, מכירות ושיווק, סודות ה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע בנים, יועץ אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, הכוח לשכנע, איך לשכנע גבר לחזור, אימון nlp, דרכים לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, יכולת שכנוע, עבודה ב nlp, גישת ה nlp, ללמוד nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ראיון קשה, יועץ פוליטי, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מכירות ושכנוע, לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp לאנשי מכירות, איך לגרום לבחור, תורת המשחקים, NLP עיגון, לשכנע פירוש,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור ללקוח כאב, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ליצור ללקוח כאב, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות בחירה של לקוח לשכנע עובדים למדוד את איכות מנהל השיווק פודקאסט כחומר שיווקי לגרום ללקוח לא לנטוש אותך הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לגרום למישהו לא להתאהב במישהו איזה צרכי לקוח לא לאתר? לגלות אמפתיה כלפי הלקוח להביא ערך ללקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה להציג ללקוח מוצר הפחדה של לקוח להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר לגייס סמנכל שיווק לגרום למישהו לא לרצות להתאבד איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לגרום למישהו לרצות ללמוד דוגמאות למניפולציות איך לעשות סוגסטיה? להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק תועלת מרכישת מוצר לשכנע את שופטי בגץ רטוריקה ניהולית שיטות ליצירת ראפור למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? איך ליצור חומרי שיווק? בחירת מנהל שיווק להגדיל את המכירות שיקולי מכירה ללקוח להאמין במוצר של עצמך וודאות של הלקוח בעסקה צורכי הלקוח לגרום למישהו לרצות לחיות לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח להציג הנחה ללקוח טעויות במשא ומתן לקוח רע כמה כסף לבקש מלקוחות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? מוצר בהרבה עטיפות איך לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא להציק לשקר כדי לשכנע המניפולציה של הפחד מוצר בלי יתרונות לגרום ללקוח לרצות לקנות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת מניפולציה של כוח הצלחה במכירות לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת טיפול בהתנגדויות לקוחות איך לשכנע ילד? לגרום למישהו להתחתן לגרום ללקוחות לחזר אחריך לגרום למישהו לסלוח לך בעיות של אנשי מכירות איך למכור נכון ולהרוויח יותר... סרטון שיווקי ביטול עסקה על ידי לקוח שיווק באינטרנט מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? לגרום למישהו להאמין להיות איש מכירות מומחה טכניקת מניפולציה למכור מוצרים של אחרים להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו להרגיש חייב לך מוצר שקשה למכור אותו הרגלי צריכה של לקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך לנסות לשכנע לקוח שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה לרכוש את המוצר להשיג לקוחות חוזרים הצלחה בתור איש מכירות לגרום ללקוח לקנות אצלך תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה לגרום למישהו להיות בעדך סוגי שאלות של לקוחות להגיד ללקוח לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לחפש לקוחות אחרים ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב למכור מוצרים זולים להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה נאומים של איש המכירות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש מנטורים לשיווק איך למכור שירות יקר? קושי למכור לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא לאבד לקוחות? לשכנע מישהו לא להתנגד לקוח לא קונה ממך אובדן אמון לראיין לתפקיד של איש מכירות לשדר מקצועיות מול הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, השפעה, פרסומות בנושאי ליצור ללקוח כאב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8125 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 13:33:19 - wesi28