אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ללקוח כאב ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור ללקוח כאב, להתמודד עם התנגדויות מכירות, ללמוד למכור, לשכנע אנשים לבחור בך, מומחה מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סדנת מכירות, שיפור יכולת שכנוע, איך לגרום לבחור, NLP פחדים, nlp להצלחה במכירות, NLP דימוי עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, הגדלת המכירות, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP לעסקים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מטפל nlp, NLP תרגילים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, מכירות, לשכנע גבר, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP טיפול, NLP סוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיווק, nlp לחינוך ילדים, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, עבודה ב nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור ללקוח כאב, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ליצור ללקוח כאב, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם מניפולציות איך לשכנע ילד לאכול ירקות? שיטות שיווק שימוש בשם של הלקוח לחשוב על טובת הלקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב ליצור ללקוח חוויית רכישה לשפר את היכולת שלך למכור מניפולציות של אנשי מכירות איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? סוגים של פגישות מול לקוח יצירת אמון עם הלקוח טיימינג של שכנוע עקיף איך לגרום למישהו לרצות לתת? משא ומתן על שכר עבודה לשכנע אנשים להשתכנע איך למכור משהו למישהו? למכור מוצר יקר ביחס למתחרים מילים משכנעות איש שיווק לשכנע מישהו לרצות משהו חומרי השיווק שחייבים להכין תרתי משמע בשתילת מחשבות הערך האובייקטיבי של מוצר איך להציג ללקוח דירה? חוסר הבנה של לקוח את המחיר דינאמיקה במשא ומתן לדבר אל האמונה של הלקוח צריך או רוצה מול לקוח איך למכור פריט? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח? למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? להתמודד עם לקוח בעייתי להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח הצורך של הלקוח הפוטנציאלי אבל בתת מודע רצון לשכנע אין ביקוש למוצר פחד של לקוח לסגור עסקה שקרים של אנשי מכירות לגרום ללקוחות לרצות אותך הכנסת עיזים למשא ומתן אנשי מכירות מרמים לקוחות מכירות דרך האינטרנט לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר מניפולציה בשאלה חומרים שיווקיים לגרום למישהו לסלוח לעצמו שכנוע להצליח במכירות למה קשה לי למכור? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? למה להכאיב ללקוח? סוגי שאלות של לקוחות לקוח מתייחס למוצר איך לשכנע משוגע? התנגדויות מכירה של מוצר לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מחיר מוצר לשכנע ללמוד מניפולציה על מישהו לגרום לאנשי המכירות שלך לעטוף את המוצר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לגרום ללקוח להבין אותך התאמת המחיר ללקוח נקבע מחיר של מוצר להתמודד עם לקוחות בעייתיים לשכנע ילד לאכול שיווק לטווח הארוך לגשת ללקוח ליצור קרבה עם לקוח השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ טעויות ביצירת ראפור לשכנע גבר לחשוב טעויות במשא ומתן לאבד את האמון מסר משכנע פחד במכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? הפקת חומרי שיווק לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לקוח שלא מרוצה מהמתחרים לשלוט בתת מודע כמה כסף יש ללקוחות שלך? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף איך לתת אמון מחדש? אסטרטגיה שיווקית אצליח למכור איכות מנהל השיווק הוזלת מוצרים איך לתמחר ללקוח? משא ומתן לבכירים איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? לא מצליח למכור אמפתיה ושכנוע יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, הדרכת מכירות, לשתול מחשבות בתחום ליצור ללקוח כאב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 12_12_2025 השעה 18:59:47 - wesi28