אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר יקר? ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה המוצר יקר?, איך לגרום לאישה, NLP תבניות, תשובות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להגדיל מכירות, לנתח טקסטים, אימון עסקי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ניתוח טקסט טיעוני, NLP טיפולים, איך לשכנע את הלקוח, NLP למאמנים, איך למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך למכור נכון, לשכנע את המנהל, סוגסטיה, NLP להורים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את המפקד, השפעה סמויה, איך לכתוב טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ללמוד לשכנע, מיומנויות שכנוע, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מכירות ושכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לגרום לבחור, אסטרטגיות מכירה, למכור יותר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר יקר?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה המוצר יקר?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לעצור לקוחות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לגרום למישהו לומר אובדן לקוחות מה צריך איש מכירות? שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו לגרום למישהו להצטמצם למענך למכור מכירות פרובוקציה שיווקית להשפיע על אנשים חזקים לשכנע אישה מניפולציות הכרחיות לגרום למישהו לשכוח אותך לגרום ללקוח לקנות מוצר איך ללמוד למכור? לשכנע מישהי לאהוב להציג ללקוח מחיר זול נוסחה לגרום למישהו להימשך אליך יועצי שיווק להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לקוח מבטל ברגע האחרון לא מוכן למכור לקוח בעייתי איך לא להסכים עם לקוח? להוריד עומס מאיש המכירות לשכנע בחורה להרגיש שחסר מסע מכירות איך מודדים תהליך שיווקי? לשדר מקצועיות ללקוח תמחור מוצר זול להדריך אנשי מכירות לגרום למישהו לאהוב אותי חומרים לקמפיין שיווקי להגן על עצמך משתילת מחשבות טעויות באיתור צרכי הלקוח תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן שיווק טוב לרכוש מוצר יקר כמה לשלם על מוצר? לרמוז ללקוח אנשי מכירות שקרנים לגרום למישהו לא להציק מלחמת המכירות גישות לשכנוע אנשים הכנת פרסומת שיווקית למה חשוב ללקוח? למכור כשאין לך חשק למכור לגרום ללקוח לא לשקר אותך דמיון מודרך למכור שירותי עיצוב פנים לגרום למישהו לחשוב משהו ביטחון עצמי של איש מכירות טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות חרדת מכירות למכור קרח טכניקת nlp חומרי שיווק כתובים לשכנע מישהו להתרגל לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך איש מכירות מעולה שיווק גלוי ליצור אמון עם שותפים עסקיים לגרום למישהו לא לפחד להתחייב ללקוח על התוצאה צורה משכנעת המסע שהלקוח עובר לקוח לא רוכש מוצר יקר השפעה גלויה יעדי מכירות מלחיצים לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה מוצר שקשה למכור אותו לחזור בך במשא ומתן פולואפ ללקוח לכתוב טקסט משכנע מומחי nlp מוצר זול ופחות טוב לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח לא אידיאלי לקוח שמבריז מפגישה שכנוע פנימי להעלות מחיר ללקוחות לגרום למישהו להיקשר פיתוח מיומנויות ראפור הלקוח הכי טוב שלך לזהות מניפולציות בשכנוע להביא לקוחות חדשים התנגדויות לקוח קשות למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה למה קשה לשכנע? לאהוב למכור הגדלת מכירות בעסק איך לענות ללקוח? למכור כשאתה מרגיש רע ליצור ללקוח תחושת החמצה תרגיל בראפור ליצור אמון עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, דמיון מודרך, טיפים בנושאי למה המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:06:24 - wesi28