אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר לא מתאים ללקוח? ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה המוצר לא מתאים ללקוח?, שיפור יכולת הדיבור, הצלחה בשכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע בעל לעוד ילד, NLP לימוד באינטרנט, שינוי עמדות, לשכנע את המנהל, יחסי ציבור, ראפור, איך לשכנע את החברה, סודות ההשפעה הסמויה, להשפיע על תת המודע, NLP המלצות, NLP הרצאות, אומנות המכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את המורה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp techniques, NLP טיפול, לשכנע בחורה להתאהב בך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע בנות, להעביר מסר תת הכרתי, גישת NLP, לשכנע בחורה לחזור אליך, לשכנע את אמא, NLP התניה, לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר לא מתאים ללקוח?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למה המוצר לא מתאים ללקוח?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא מצליח למכור ללקוחות מה זה משפך שיווקי? תועלת של לקוח מהמוצר לדבר עם הלקוח לתת ללקוח אפשרות בחירה צרכים של הלקוח לקוח שמבריז מפגישה להשפיע על אנשים לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לשקם אמון לגרום למישהו להרגיש רע לשכנע שאתה מנומס פולואפ ללקוח הנחה על מוצר לגרום ללקוח לקנות אצלך לגרום למישהו להימשך אלי עלות של מוצר למכור מוצר טכניקות של nlp למכור ביוקר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם סודות השכנוע של בנימין נתניהו לשכנע מישהו לשמוע טעויות בשיווק עצמי הזדהות עם הלקוח לבנות עם הלקוח מערכת יחסים שכנוע חזותי איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? להסביר בצורה משכנעת איך למכור נכון ולהרוויח יותר... האם nlp מומלץ? מכירה ללקוח לאבד את האמון לגרום למישהו לרצות להתאמן איזה חומרי שיווק להכין? שתילת מחשבות לאקסית איך לשפר את המשפך השיווקי? איך לשכנע בחור? למכור מוצר שצריך לשפר מומחה שכנוע בירור צרכים של הלקוח ביבי נתניהו כאיש מכירות לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לפתח יכולת שכנוע לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו פשוט למכור תסריט שיחה עם לקוח היצע של מוצר טעויות ביצירת הזדהות נישה שיווקית חוסר הסכמה במשא ומתן למה המוצר יקר ללקוח? להציע הצעה נגדית ללקוח להסביר מוצר יקר הגדלת מכירות ללקוחות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לשכנע ילד ללמוד שיווק בשכנוע ישיר איתור צרכים של לקוח שאלות סינון צרכי הלקוח לגרום למישהו להבין אותך לשכנע אנשים בעלי סמכות שכנוע של מנהיגי כתות לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר לקוח שקודם כל שואל מה המחיר איך לשכנע את הלקוח? תחושה של קרבה עם לקוח לשכנע מישהו להבדיל מוצר לא שווה את הכסף להעביר מסרים שיווקיים איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לנסות למכור ללקוח מה צריך כדי להיות איש מכירות? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? ההתאמה של המוצר לצורך שלך לגרום למישהו לא לרצות אותך בניית אמון מחדש לשכנע בני אדם חברת מכירות לבחור את הלקוחות שכנוע ורצון חופשי ללקוח אין אמון בעצמו עלות ייצור של מוצר בקשה מוזרה של לקוח חסרונות המוצר של המתחרים לשכנע לקוח להרגיש רע לאבד לקוחות לשכנע מישהו באופן אקראי לגרום למישהו להרגיש חזק לגרום ללקוח להחליט לקנות למדוד את השיווק איך להכיר את הלקוח? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למכור בטלפון איך לא להשתכנע? איך למכור בזול? לנצח במשא ומתן לעבוד בתור איש מכירות אסטרטגיות במשא ומתן למה ללמוד לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, שכנוע, השפעה בנושא למה המוצר לא מתאים ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 06:57:57 - wesi28