אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לאתר את צרכי הלקוח? ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לאתר את צרכי הלקוח?, ניתוח רטורי, דיאטת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP דיאטה, ללמוד nlp, מה זה לשכנע, לשכנע בחורה לצאת איתי, יחסי ציבור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שכנוע עצמי, לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, הכוח לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, nlp קורס, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בחורה לחזור אליך, לכתוב טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, NLP שיטות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפול בהתנגדויות, כיצד לשכנע אנשים, לשכנע אנשים, ניתוח תוכן, תעמולה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טקטיקת מכירות, NLP טיפולים, לשכנע שוטר, אסטרטגיות שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מאמן אישי, איך לשכנע לקוחות לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לאתר את צרכי הלקוח?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לאתר את צרכי הלקוח?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שתילת מחשבות בדייט התנגדות אמיתית של הלקוח למה אני לא מצליח למכור? הלקוח צריך או רוצה תיעדוף לקוחות מה הלקוח שלך רוצה? לשכנע אישה להתאהב בך ליצור סנכרון עם לקוח איך למכור שירות? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... להצליח בתפקיד איש מכירות חוויית הלקוח למכור בכמה שיותר אמונה בתת מודע לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה למכור כשאתה בחרדה מושגים של לקוח למכור את המוצר הכי גרוע מוצרים באיכות בינונית מכירה ללקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות תועלת מרכישת מוצר לא מצליח למכור איזה חומרי שיווק ליצור? למה לא לשקר לקוחות? הדגמה ללקוח אסטרטגיות שכנוע לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי מוצר עם חסרונות להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר שפת הגוף של הלקוח לענות ללקוח ששואל אותך סדנא למכירות שיווק מוצרי מידע לגרום למישהו להרגיש איתך האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? ניהול משא ומתן עם עובדים כריזמה במכירות נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך תזמון הצגת המחיר ללקוח להיות תותח מכירות למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לגרום למישהו להשתנות איך לגרום ללקוח להרגיש... מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? מתי הכי כדאי להציג ללקוח? הסבר של איש מכירות בעל פה לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לגרום למישהו להבין אותך סוגים של צרכים של הלקוח התנגדויות לקוח לגרום למישהו לחזור מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע מישהו לא לפחד? לתמרץ את אנשי המכירות שלך סיבת ההנחה ללקוח לגרום למישהו להיות עצמאי להגדיל סיכוי לשכנע נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך למכור מוצרים שיווק רוחני למה חשוב ללקוח? לקוחות באינטרנט הכפשות של לקוחות טריקים בשכנוע אנשים להכיר את שפת הלקוח איך להציג ללקוח את המחיר? ביטול ברגע האחרון של לקוח איך לעשות מניפולציות? קורס שכנוע לגרום למישהו לא לעשן האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? איך ליצור השפעה? ניהול משא ומתן תהליך איתור צרכי הלקוח בניית משפך שיווקי לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום למצוא עבודה כאיש מכירות מודע ותת מודע מה זה שיווק גרוע? לגרום למישהו לומר את האמת יכולת לשכנע אנשים להיות מומחה מכירות אסטרטגיית שימור לקוחות בעד ונגד nlp לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר עצבות של לקוח חוק סימון מוצרים לקוח לא בטוח בעצמו מתנגד למוצר סודות השיווק לשכנע מישהו לא לענות צעד בונה אמון מחיר של מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, מניפולציות, מומחה במכירות בתחום למה לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 14:26:35 - wesi28