אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצרים יקרים ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצרים יקרים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP שתילת מחשבות, NLP טיפול בחרדה, nlp מטפל, לשכנע בחורה לצאת איתך, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, גישת ה nlp, לשכנע בחור, לימוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע טוב, NLP ומכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את החברים, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, מה זה nlp, מסר שיווקי, לשכנע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, מאמן עסקי, לשכנע לקוח לקנות, להעביר מסר תת הכרתי, סודות הרטוריקה, מסרים לתת מודע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp וחרדות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע אנשים, איך לשכנע ילדים, אסטרטגיות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצרים יקרים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור מוצרים יקרים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעמוד בפני מניפולציות יצירת כימיה עם לקוח האם כדאי לייצר מוצר? לשכנע מישהו לומר לך את האמת סודות השכנוע וההשפעה של אובמה למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? להשפיע על אנשים חזקים לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד איך לא לרצות למכור? התאמת מוצר ללקוח עבודה לאיש מכירות לשמר לקוחות להציג את המחיר ללקוח המוצר הכי טוב טעויות ביצירת הזדהות האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? לשכנע אקס לאהוב אותך שאלות של כאב של הלקוח מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? מניפולציות בתהליך מכירה לא מצליח למכור למצוא לקוחות טובים שכנוע סמוי לשכנע אקסית לחזור אליך ללקוח אין כסף להרוויח כסף בלי למכור הדרכת אנשי מכירות בטלפון איך לתכנן מסע לקוח? לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח בלי לדבר עם הלקוח לא רוצה לרמות את הלקוח ראפור בצורה נכונה למכור למינימליסט מוצרי יוקרה למכור בלי לנסות למכור כמה כסף לבקש מלקוח? לקוחות בפייסבוק מה גורם למוצר להיות יקר? nlp למתקדמים הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק חשיבות האיכות עבור הלקוח לשכנע מישהו לשכוח אותך להצליח בתור איש מכירות מכירות מניפולציות בטקסט מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? התמודדות עם לקוחות בעייתיים לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן לגרום למישהו להקשיב לביקורת איך לשכנע בנקאי? לשכנע ילד לאכול ירקות מוצר במתנה למה קשה לעבוד במכירות? למכור את עצמך בזוגיות שכנוע הטמעת מסרים למכור חפץ לימודי nlp ליצור משפך שיווקי מה זה nlp? למכור מוצר שלא שווה למכור אותו להשפיע על לקוחות המניפולציות של ביבי ליצור סוגסטיה ביקורות חיוביות של לקוחות למה לא לתת הנחה ללקוחות? לייעץ ללקוח לשכנע מישהו להתרגל לעשות להפר אמון להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום למה לקוח צריך לחשוב על זה... מתי לעצור את השיווק? אמצעי שכנוע לשוניים לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לא שלם עם המוצר איך למכור מוצר? לתכנן קמפיין שיווקי שיטות מניפולציה תכנות התת מודע לקוח מקבל הנחה לגרום ללקוח לקנות שוב חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח למכור קרח לקוחות לא רלוונטיים איך יוצרים שכנוע עצמי? לגרום ללקוח לא להסתיר מידע גיוס איש מכירות איך לעשות שיווק בצורה יעילה? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? קמפיינים שיווקיים לשכנע מישהו להפליל ניהול מחלקת מכירות סוגים של חומרי שיווק מקצועיים מתי לא לעשות שיווק? להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח לקוח חשדן שאלה כללית של לקוח למכור כשאתה עצוב למכור מוצר בינוני לדבר אל האמונה של הלקוח מתי להיות לא נחמד ללקוח? איך למכור מוצרי יוקרה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, אימון מכירות, לקוחות בתחום למכור מוצרים יקרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5625 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 10:10:49 - wesi28