אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לענות ללקוח ✔איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לענות ללקוח, NLP תרגילים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP שתילת מחשבות, nlp בחינם, nlp למתחילים, NLP עובד, להתראיין בטלוויזיה, כיצד לשכנע אנשים, nlp להורדה, לשכנע אנשים לקנות מוצר, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp הפרעות אכילה, NLP עקרונות, דמיון מודרך nlp, NLP שפע, זיהוי מניפולציות בטקסט, להשפיע על תת המודע, התמודדות עם התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע גבר להיות איתך, nlp בחורות, ייעוץ אסטרטגי, תעמולה, טיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp טריקים, תשובות בראיון, NLP לימודים, שתילת מחשבות, דרכים לשכנע אנשים, מומחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לשכנע אנשים, ללמוד לשכנע, NLP לימוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לענות ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לענות ללקוח, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שאלות של סינון ראשוני של הלקוח מוצרי פרימיום להכיר את הלקוחות שלך להציב יעדי מכירות לשבח את המוצר למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? שיווק לטווח הארוך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום איך להתחיל לעשות שיווק? לגרום למישהו לאהוב את החיים ליצור השפעה לקוחות משמיצים בגוגל להרחיב את המשפך השיווקי להסביר את המחיר היקר ללקוח לקוח שואל שאלות לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך באיזה שלב הלקוח נמצא? תגמול לאנשי מכירות להשתמש במוצר לשכנע בני אדם שתילת מחשבה להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות למכור גם מוצרים סוג ב... למכור כמה שיותר לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע מישהו לא לענות מודלים לתגמול אנשי מכירות לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע התנגדויות בתהליך מכירות קורס שכנוע מוצר פגום איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לשכנע אותך איך להתחמק משאלה של לקוח? לגרום למישהו להיות עצמאי לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון בתור איש מכירות הרגשת זרות עם לקוח מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? לגרום למישהו לקבל עזרה לעזור ללקוח איך להצליח למכור? התפקיד של המכירות מתי להכין חומרי שיווק? לקוחות ממליצים באינטרנט מוצר פשוט למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לשכנע מישהו לא להתנגד לגרום למישהו לאהוב לעבוד בירור צרכים של לקוח הפרת אמון לשדר מקצועיות מול לקוח לקוח עוין יסודות ההשפעה לגרום ללקוח איך להתחיל לעבוד במכירות? להצליח במשא ומתן קורס מכירות חסרונות ללמוד nlp nlp טיפולי לקוח שלא עומד בהסכמים למכור פגישה פיזית איך זה לעבוד במכירות? לשתול מחשבות בדייט להתיידד עם הלקוח איך ללמד אנשי מכירות למכור? לשכנע מישהו לקבל ביקורת לגלות אמפתיה ללקוח שיטות לשכנע את עצמך כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? זיהוי התנגדות הלקוח להגיב ללקוח בצורה חברית איזה יעדי מכירות להציב? חרדת מכירות בירור צרכים של הלקוח לנהל שיחה משכנעת בניית משפך שיווקי כוונת שכנוע תגמול יעדי מכירות למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? השפעה על המודעות של הלקוח לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו לשדר מקצועיות מול הלקוח מניפולציות בטקסט למכור לידים של לקוחות איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? דינאמיקה במשא ומתן מניפולציות רגשיות התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק המוצר יעזור ללקוח למכור בהפסד לשכנע מישהו לרצות ללמוד לשכנע מישהו לקנות לגרום למישהו לשכנע שמשהו איך למכור את המוצר הכי יקר? תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן לשכנע מטופלים להמליץ עליך למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, שיפור מכירות, לשתול מחשבות בתחום לענות ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7351 שניות - עכשיו 04_11_2025 השעה 00:48:29 - wesi28