אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות איתור צרכי לקוח ✔הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות איתור צרכי לקוח, שיטות לשכנע, איך לשכנע אשה לחזור, nlp בחינם, השפעה על התת מודע, קורס דמיון מודרך, לשכנע בטיעון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp ביטחון עצמי, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp דוגמא, שיפור כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הכנה לראיון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך ליצור הזדהות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, כיצד לשכנע אנשים, התניה קלאסית, אומנות התקשורת, לשכנע דוד, איך לשכנע את הלקוח, להגדיל מכירות, ניתוח תוכן, לשכנע סבא, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כושר שכנוע, לשכנע אשה לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות עם הלקוח איתור צרכים. אז איך בעצם לעשות איתור צרכים, תוך כדי שהלקוח שואל שאלות ורוצה תשובות בלי שיעשו לו איתור צרכים.

כי לפעמים לקוח יכול לשאול שאלה מאוד ספציפית, לדוגמה "האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y" והלקוח יכול לשאול שאלה יותר כללית כגון "מה נפח המנוע של הרכב" או עוד יותר כללית כגון "איך המנוע של הרכב" וכיו"ב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד?

והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר נוח לענות בשאלה של "למה אתה מתכוון כשאתה שואל לגבי X" מאשר כאשר הלקוח שואל שאלה ספציפית.

ולכן בעצם כאשר לקוח שואל שאלה כללית, נוכל לענות בשאלה ללקוח ולבקש הבהרה. כגון "איך המנוע של הרכב", נוכל לשאול "מה תרצה לדעת לגבי המנוע של הרכב? מה חשוב לך במנוע של הרכב?" וכיו"ב.

אבל אם הלקוח שואל שאלה ספציפית, שאלה שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לענות בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש לנו 2 אפשרויות:

אפשרות 1 - לתת תשובה ספציפית, אבל להמשיך עם שאלת הבהרה. אפשרות 2 - לתת תשובה כמה שיותר כללית ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה.

לדוגמה הלקוח שואל "האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y", נוכל לענות תשובה לדוגמה "הנפח הוא X, איזה נפח מנוע היית רוצה? איזה נפח מנוע אתה מעדיף? למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?". דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח.

או לדוגמה הלקוח שואל "איך האבזור של הרכב". אז נוכל לענות בשאלה של "איזה אבזור חשוב לך" או "למה אתה מתכוון האבזור של הרכב, האם יש משהו ספציפי שהיית רוצה". ונוכל גם לענות בתשובה כללית של "האבזור מאוד טוב ומאוד מיוחד" ואז נעבור לשאלות של "איזה אבזור חשוב לך? האם יש משהו ספציפי שמעניין אותך" וכיו"ב.

עוד נוסיף ונעמיק? ככל שלקוח שואל שאלה יותר ספציפית שיש לה פחות פירושים, כך יש יותר סיכוי...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, ... לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד. ... שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה. איך זה יכול להיות? תשובה: 1 ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל ... העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור צרכי הלקוח, גדול יותר. וכך לא נוכל באמת להכיר את המרואיין. לדוגמה אם בסימולציה נשאל שאלה מאוד ספציפית של תוך כמה ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור ...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? ... אז נסנן את הלקוח החוצה. דהיינו, המחיר שהלקוח מוכן לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. ...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
...את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים שלו, הרי שיש גם שאלות סינון שהוא ישאל ויברר לגבי הבית. לדוגמה, המיקום של הבית, המחיר של הבית וכיוב. לדוגמה הלקוח ישאל, היכן הבית? מה המחיר של הבית? שלצורך העניין אלו שאלות סינון, שאינן קשורות לכאב של הלקוח, שבגללן הוא רוצה לרכוש את הבית. אבל הן בהחלט שאלות שבאמצעותן הלקוח מסנן אותנו, לדעת אם אנחנו עוברים את תהליך הסינון הראשוני שהוא עושה לנו. במילים אחרות, צריכים לשים לב לכך, שיש גם סוג של שאלות של כאב של הלקוח, שהלקוח מברר לגבי המוצר שלנו, את מה שחשוב לו, בהתאם לכאב...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי. ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
...ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר שכזה יכול לקחת עשרות שעות. כדי לבדוק את כל התוכניות, כמויות, מפרטים, עבודות גמר, מחירים, עלויות וכולי. אז האם וכמה הגיוני להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח? וכמובן שאין לזה תשובה ברורה ומוחלטת. והכל זה בהתאם לאפשרויות שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
...לכך שמישהו ישאל אותך למה דווקא אתה. לדוגמה: נניח שאתה מבקש יותר כסף מאשר אחרים, אז אם מישהו שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שכנראה הוא מנסה להבין למה שהוא ירצה לשלם לך יותר כסף מאחרים. במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר. יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש דווקא את המוצר שלך ודווקא עם היתרונות שיש למוצר שלך ושהוא לא ירכוש מוצרים אחרים שיש בהם יתרונות...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
...המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, אצל המתחרים זה הרבה יותר זול או קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך וכיוב. איך להגיב לאמירה כזאת של לקוח? ויש כמובן כל מיני מנטורים למכירות עם כל מיני עצות מארץ עוץ כאלו ואחרות. אבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות איתור צרכי לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לעשות איתור צרכי לקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק ליצור אמון עם לקוח איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לשכנע ילד לעשות שעורי בית השפעה על אנשים למכור את המוצרים של הלקוחות שלך עלויות תמחור מוצר לשכנע מישהו ברעיון אין לקוח לא טוב להשפיע על תת המודע מהות הרצון של הלקוח לשכנע אנשים לעשות כרצונך אפשר למכור לכל אחד לסגור פגישה עם לקוח לשכנע מישהו לענות לך כן כימיה עם הלקוח לגרום ללקוח שמח לגרום למישהו לא להציק לך כל אחד יכול להיות איש מכירות לעבור ראיון עבודה במכירות איך לקוח מחליט? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לקוחות יציבים איך להפחיד לקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה? לשכנע מישהו לשמוח מוצרי יוקרה לקמצנים איך להעביר מסרים משכנעים? לחשוף את המחיר ללקוח איך לתת שירות טוב ללקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים תוכנית להכנת חומרי שיווק ניתוח ראיון ביבי נתניהו איך להבין לקוח? לעשות ראפור תת המודע של הלקוח משא ומתן על השכר צורך של לקוח שימוש במפורסמים בפרסומות כולנו אנשי מכירות להשפיע על מישהו איך לזהות את סוג הלקוח? לתאר מוצר לייצר מודעות למוצר איך לשפר כושר שכנוע? איך להיות איש מכירות טוב? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? תהליך מסע הלקוח אפשרי לעשות כסף במכירות לספק מוצר ללקוחות לרצות להיות איש מכירות פולואפ ללקוח כוונות שכנוע למכור פגישה בטלפון איך ניתן לשכנע? איך למכור פטנט? איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט הגדלת אמון של לקוח איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך יוצרים אמון אישי? לשכנע משוגעים טעויות באפשרויות בחירה ללקוח nlp למומחים מתי לעצור את השיווק? לקוח לא מרוצה לזהות מניפולציות לקוח מפחד לקבל החלטה להגיב ללקוח להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק לסגור עסקה עם לקוח איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? הנחות ללקוחות לקוחות אקראיים איתור צרכי הלקוח לבקש הנחה על מוצר לעבוד בתור איש מכירות אנשי מכירות עושים מניפולציות אימון מכירות למתקדמים איך לשכנע בחורה לרצות אותך? כמה להקשיב ללקוח? איך להתקבל למנהל מכירות? לקוח אחר ביטל עסקה להצליח בשכנוע להסביר את זה ללקוח התנגדויות בזמן מכירות לראות את הבוס כלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? לבקש בצורה משכנעת איך למכור משהו? המוצר שלי ראוי למכור ללקוח פגישה השקעה בשיווק לטווח רחוק איך לשכנע לקוחות? טיפים לאנשי מכירות לעשות את הלקוח מאושר לשמר לקוח אמון אחרי בגידה האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, לשתול מחשבות, שכנוע בתחום לעשות איתור צרכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 11_09_2025 השעה 02:40:47 - wesi28