אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות איתור צרכי לקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות איתור צרכי לקוח, איך לשכנע גבר להביא ילד, תשובות לשאלות בראיון, NLP סרטונים, לשכנע את חברה שלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע חברים לצאת, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP דוגמאות, שכנוע ושינוי עמדות, שיווק, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מכירות ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, השפעה סמויה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, הכנה לראיון, NLP עקרונות, nlp קורס, להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP שיטת, לשכנע אנשים לבחור בך, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, איך למכור מוצר, מניפולציה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את החברה, שכנוע עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ניתוח תוכן של טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, לימודי רטוריקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות איתור צרכי לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לעשות איתור צרכי לקוח, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות רטוריקה איך למכור מוצר עם חסרונות? שיטה לשכנוע איך ליצור סוגסטיה? האם להביא לקוחות חדשים? להציג ללקוח טווח מחירים שתילת מחשבות בדייט לשכנע מישהו דתי יכולת למכור יכולות השכנוע וההשפעה יצירת אמון באמצעות לשכנע מישהו לא לאהוב מנהל שיווק טוב השפעה סמויה פרובוקציה שיווקית לשכנע לקוח שלך לקנות להתמודד עם התנגדות לקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מניפולציות קורונה למכור מוצר עם חסרונות האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? תהליכי שיווק מוצרים מתחרים פחד ללמוד לשכנע לקוח מתעקש לקבל מחיר להבין לקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה משפך שיווקי אורגני איזה חומר שיווקי ליצור? לשכנע מישהו להיות חבר טעויות בשכנוע איך לענות ללקוח כמה זה עולה? שיווק סטרטאפ להגיב ללקוח שיווק באינטרנט אוטוסוגסטיה עצמית לקוח מפחד לקבל החלטה במקום הפרת הסכמים על ידי לקוחות לגרום למישהו להתרחק להזדהות לבחור את הלקוחות שלך למכור מוצר בלי מצב רוח יצירתית במכירות בניית תהליך שיווקי איך לשכנע ללמוד? לקוח אומר אין לי כסף טכניקות שכנוע לקוחות איש מכירות לא מקצועי לשכנע מישהו לרצות לחיות לאהוב למכור ליצור לקוח חוזר לקוח בעייתי שיטות מניפולציה מסרים סמויים בפרסומות למכור בלי חשק מגוון מוצרים להציע ללקוחות מענה ללקוח התנגדות הלקוח לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוח חושש מתגובה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון מצגת ללקוח שיטות שיווק מוצרי יוקרה להציג ללקוח מידע מקצועי להתמודד עם חרדת מכירות איך לחשוב כמו הלקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? מסרים תת הכרתיים בפרסומות מתנגד לרכישת מוצר לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע כל אחד בכל דבר שכנוע אנשים התנגדות לקוח לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו להודות באמת הלקוח צריך או רוצה התנגדויות בזמן מכירות שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח שיפור מכירות לבקש תשלום מלקוח לגרום למישהו להרגיש רגש התנסות הלקוחות במוצר התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק ליצור אמון עם שותפים עסקיים האם השיווק טוב? הלקוח כאיש מכירות לרכוש את אמון הלקוח לעשות ללקוח טוב איך לדבר ללקוח? כתיבה שכנועית לדבר עם לקוח בשפה שלו לגרום למישהו לא לעשות משהו מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מה הלקוח חושב על המתחרים? לגרום למישהו להרגיש מחויב ללקוח למכור לעצמו לחזור ללקוח שהשאיר פרטים פרסומות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, רטוריקה, שינוי עמדות בתחום לעשות איתור צרכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 5.1914 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 13:18:32 - wesi28