... השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור
יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי
יקר? איך לתמחר מוצר יותר
יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין ... תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם
המחיר גבוה מידי? האם
המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור
יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות ... להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי
יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה ... שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר
יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ... להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר
יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר ... המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי
יקר . 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של ... והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי
יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ
יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא ... התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי
המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. דהיינו, עצם זה שהמוצר מתומחר יותר ... במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי
יקר, הוא כנראה גם הכי טוב. אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא שהלקוח יחשוב ... לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי
יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב יכול לפתור כל בעיה, אבל ברמת העיקרון בטווח הקצר והמיידי, ... בעיניו את המחיר שאתה מבקש על המוצר שלך, הכי
יקר שיש. ועוד נקודת מבט צריכים לזכור, כי יתכן שהלקוח שלך מרגיש רע מאוד מכך שהוא לא יכול לרכוש את ... המוצרים השונים. כך יהיה ללקוח יותר קל לקבל את
המחיר הגבוה ולרצות לרכוש את המוצר שלך כאשר יהיה לו כסף לכך. ולא להסתפק רק במיתוג חלקי, שעשוי לגרום ללקוח ...