אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר שהמוצר יקר ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר שהמוצר יקר, לכתוב טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP להורים, אסטרטגיות משא ומתן, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע למכור, שינוי עמדות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפול בהתנגדות מכירות, התנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, שידול, לשכנע, טיפול בשיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדות לקוח, ראיון קשה, איך לשכנע בחור, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, סודות התת מודע, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלי, שאלות בראיון, סוגסטיה, אמנות השכנוע, שיטת nlp, איך לשכנע את החברה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע משקיע, מדריך אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר שהמוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר שהמוצר יקר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להסביר את המחיר ללקוח למה קשה לי למכור את עצמי? אסטרטגיית שיווק למתחילים לדבר עם הלקוח הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף הלקוח מתכוון לשכנע מישהו לא להסתיר איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לשכנע מישהו להסכים איתך נקודת הכאב של הלקוח מניפולציות רעות סוגים של חומרי שיווק להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר לשכנע מישהו להקשיב למשהו להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לשכנע מישהו להקשיב שיטות לשכנוע פחד למכור איך יוצרים אמון אישי? לגרום למישהו לאהוב רק אותך התועלת של הלקוח מהמוצר שפת הגוף של לקוח לשדר אמון טעויות בהעברת מסרים שיווקים הקמת מערך מכירות יצירת הזדהות עם הלקוח איך לשכנע אנשים? למכור את המוצר הטוב ביותר מניפולציות והשפעה על אנשים מודלים לתגמול אנשי מכירות לגרום למישהו לוותר עליך איך ליצור לקוח חוזר? איך להציג ללקוח את המחיר? להטעות את הלקוח יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות לגרום למישהו לא להרגיש רע למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? לגרום למישהו להקשיב לגרום ללקוחות לחזור חוק סימון מוצרי מזון אפשרויות אחרות של הלקוח שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות מוצר טעים למכור רעיון לשכנע אנשים אחרים בעיני הלקוח מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לבוא לטיפול להביא לקוחות חדשים לעסק המוח משתכנע מניפולציות בשיווק כאב של לקוח לשכנע שאנשים משתנים פרסום חומרים שיווקיים יחסי מוכר לקוח לבנות אמון עם האקס איך להסביר את המחיר ללקוח? להבין לקוחות למכור בלי התנגדויות לקוח לבנות איש מכירות רובוטי קשה למכור מוצר יקר ללמוד nlp איך לנסח משפט משכנע? להשפיע על תת המודע לגרום ללקוח לחזור אליך מקצועיות בעיני הלקוח להיות מסוגל לשכנע לאבד לקוח שיווק והעלאת מחירים ללקוחות נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך התמודדות עם התנגדות לקוח לגרום למישהו לרצות להתאמן לשכנע בחורה לאהוב לשכנע לקוח למכור את עצמו ניתוח התנהגות לקוחות מכירות ללקוחות מוצר ממוצע איש מכירות אוטומטי התנגדויות לקוח בגלל המוכר לקוח אומר שהמוצר יקר איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? למכור ללקוח שמח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? הלקוח האידיאלי שלך איך להפוך ליד ללקוח? לגרום למישהו לקחת אחריות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? האם אני עושה שיווק טוב? לגרום למישהו לעשות משימה לומר ללקוח את כל האמת לגרום למישהו להצטמצם למענך לשכנע את שופטי בגץ שיווק ישיר או שיווק עקיף מניפולציות פשוטות למכור את עצמי למה לא לתת הנחה ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, קאוצינג, תורת המשחקים בתחום לקוח אומר שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7813 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:48:56 - wesi28