אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקצר את התהליך של הלקוח להחליט, מומחה במכירות, לשכנע את המפקד, איך לשכנע את המורה, NLP שתילת מחשבות, nlp למתחילים, איך להשפיע על אנשים, NLP מאמרים, NLP למטפלים, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע גבר להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע בוויכוח, אמנות השכנוע, לשכנע בראיון, NLP התניה קלאסית, למכור יותר, nlp שינוי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול nlp, סדנאות nlp, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע את בעלי, השפעה על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את הלקוח, לשכנע גבר להתחתן, יחסי ציבור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לבחור בך, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP טיפול בחרדה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם: באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
...עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
...אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם. כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע? אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר. בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
...היא האם זה טוב / צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...מחברה לחברה. ויתכן שאם תדבר עם הלקוח על הצורך שלו שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו להטיל ספק מחדש בהחלטה שלו לעזוב את המתחרים. ואז או שהוא יגלה שאין לו באמת שם בעיה, או שהבעיה שם לא באמת שווה לו לעבור אליך. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. 3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי של הצורך הספציפי שבגללו הלקוח רוצה לעזוב את המתחרים שלך. ויתכן שאם תנסה לתת מענה לכאב של הלקוח, שבגללו...
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
...שאפילו שינוי קטן, כמו שימוש במילה צריך במקום רוצה או גם במקום רק, יכול לשנות לחלוטין את התגובה של האדם שמולך. המשמעות היא שידיעת החוקים לבדה אינה מספיקה, וחייבים לדעת ליישם אותם נכון בשטח. לדוגמה, אדם יכול לדעת שהוא אמור לדבר בנימוס לבוס כדי להשיג משהו, אך אם בפועל יבחר מילים לא מתאימות או יטעה בטון דיבור, המסר שלו יתפספס לגמרי. לכן, המטרה בשיחה היא לא רק לדעת את התיאוריה, אלא להקפיד על הפרטים המדויקים ביותר בזמן אמת. איך כדאי לדבר עם הורה כדי לעזור לילד בלימודים? אליעד נותן דוגמה כיצד אפשר לפנות...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
...מחיר שהוא לא מחיר המחירון ושהוא לא המחיר הפורמאלי, אלא הוא מחיר שהוא מחיר מחירון מיוחד, מחיר לא פורמאלי, מחיר לא רשמי וכיוב. שזה כמו לומר ללקוח, שיש על מה לדבר על המחיר ושהוא יכול לבקש הנחה על המוצר שלך. ויש בזה עולם שלם, של לוגיקה איך להחליש דעה איך החליש רעיון וכל מיני שיטות, שבדרך כלל מגיעות בהקשר של איך להשפיע על מישהו כדי להחליש טענה של מישהו אחר. כאשר כאן בעצם אתה מראש מציג את הבקשה שלך, בצורה חלשה. כדי לשתול לבן אדם השני, שהמחיר שאתה מבקש הוא הצעת מחיר חלשה, שאפשרי לנהל עליה משא ומתן ולא...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
...תודעתית שמניחה שלבצע את המניפולציה הוא דבר הגיוני. כיצד מבנה המשפטים משפיע על שכנוע? אליעד מסביר כיצד ניתן לשחק עם המבנה של המשפטים כדי לגרום לאדם להאמין או להבין משהו בצורה שתשפיע עליו. למשל, הוא מראה כיצד השימוש במילים כמו איך או לגרום עשוי לשדר מסרים שונים: איך לגרום למישהו לעשות משהו יוצר את התחושה שיש לו שליטה במצב, בעוד איך לבצע משהו שונה בכך שהוא מבהיר שהפעולה היא בהכרח צפויה לקרות. בדיוק כאן, אליעד מסביר גם את ההבדל בין המילים לעשות, לגרום ו - ליצור, ומראה כיצד כל מילה מעבירה מסר שונה לגמרי...
פיתוח החשיבה בדרך קלה, פיתוח השכל בדרך קלה, איך לפתח את המוח בקלות? הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, ניתוח טקסטים, ניתוח משפטים, תחביר עברי, כושר התבטאות בכתב, כושר התבטאות בעל פה, איך לפתח כושר שכנוע? איך לפתח יכולת הבנה? איך ללמוד לשכנע? איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? איך להבין דבר מתוך דבר?
...לישון עונה על השאלה: מה אני רוצה ללכת לעשות? תשובה: לישון. עד כאן היה ניתוח בסיסי של המשפט הבסיסי אני רוצה ללכת לישון. בדרך הזו צריך ואפשר וכדאי לנתח משפטים: קצרים / ארוכים / מורכבים / פשוטים וכיוב. כאשר הניתוח הוא לנסות לענות על השאלה: על איזו שאלה עונה המילה X שבמשפט? כל מילה שבמשפט, איזו משמעות היא מוסיפה למשפט? איך כל מילה משנה את המשמעות של המשפט? איזה מילים נוספות היה ניתן לומר את המשפט, כדי לתת לו משמעות זהה או משמעות שונה? אולי מילים נרדפות כלשהן? האם באמת יש להן את אותה המשמעות? דרכים נוספות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקצר את התהליך של הלקוח להחליט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקצר את התהליך של הלקוח להחליט, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקצר את התהליך של הלקוח להחליט, איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות השכנוע של מנטורים לייבא מוצר להביא לקוחות חדשים להסביר את התמחור ללקוח הקמת מערכת מכירות מה השאלות של הלקוח? אני שונא למכור להציג ללקוח הנחה שיטה לשכנוע שאלות להתנגדויות לקוחות אין לי לקוחות הצעת מחיר ללקוח איך לבקש בקשה משכנעת? איך לשכנע את עצמי? למה ללקוח קשה להחליט? לקוחות ממליצים עליך לקוח מבקש בקשה לא סבירה המוצר שלי לא מספיק טוב מוצר בחינם לשתול מחשבות בתת מודע nlp תת מודע ניהול משא ומתן למתקדמים למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה עלות השיווק לשכנע מישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו לבקש? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לבנות עם הלקוח מערכת יחסים איך ליצור קמפיין שיווקי? שכנוע בדרך השלילה שיפור מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה אפשרויות ללקוח למה הלקוח צריך לחשוב על זה... איזה חומרי שיווק חייבים להכין? תת מודע או מודע משא ומתן עם החמאס לשכנע בעל סמכות מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך להציג את המוצר ללקוח? מתי לשחרר לקוח? איש מכירות מתחיל איך לשכנע שופטים בבית משפט? ניהול משא ומתן עם עובדים לימוד סודות השכנוע איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה שימוש בשם של הלקוח להציג ללקוח איך לגרום לאקס לתת בך אמון? מניפולציות בקריאת מחשבות שיווק באינטרנט מוצר עם המון ביקוש יצירת לחץ על הלקוח שכנוע סמוי לשכנע את האקס בשביל מה להכין חומר שיווקי שאלות ראיון עבודה מכירות איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך לשדר אמון ללקוח? ביצועים של משפך שיווקי מול לקוחות ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל מניפולציות של יועצי משכנתאות ראפור לשכנע מישהו להימשך איך לשכנע את הפקיד? לבקש בקשה משכנעת איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? ביטול פגישה על ידי לקוח לשכנע את הלקוח שהמוצר איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? הלקוח הפוטנציאלי איך לשכנע שאתה איש מקצוע? מאפיינים טכניים של מוצר למכור קורסים לא ניתן לשכנע לדבר על המוצר לתכנן מצגת ללקוחות איך למכור עט בראיון עבודה? אובדן אמון למכור גם מוצרים פגומים מניפולציות של הקורונה חומרי שיווק לטווח קצר האם אפשר ללמוד למכור? איך למכור מוצר בעייתי? להגדיל לקוחות איך לעמוד בעומס מכירות? להבין נכון את הלקוח התנגדות של לקוח טעויות ביצירת הזדהות שכנוע להצליח במכירות תחושת קרבה עם לקוח משא ומתן על השכר להמליץ ללקוח על המתחרים לגרום למישהו לסגור עסקה להיות נחמד ללקוח למכור ללקוח את שיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, תורת המשחקים, מומחה שיווק בנושא לקצר את התהליך של הלקוח להחליט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7852 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 17:00:04 - wesi28