אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוחות ✔איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוחות, הזדהות רגשית, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, התנגדות במכירה, איך למכור רעיון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp מזה, לשכנע שכנה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp חינם, איך לנתח טקסטים, דיבייטינג, nlp ביטחון עצמי, טקסט טיעוני, nlp טכניקה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, הדרכה אישית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מישהו, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את החברים, לשכנע את, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות nlp, שכנוע ומכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע מישהו לקנות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, אומנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני?

כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף פעולה, בעיקר כי הם מרגישים שאינם מרוויחים מכך דבר. הסיבה המרכזית היא שנוצר מצב שבו הסוקר מבקש מהנשאל לתת לו משהו, כגון "כמה דקות מזמנו", מבלי שהנשאל מרגיש שהוא מקבל משהו בתמורה.

אליעד מדגיש כי יש להפוך את הדינמיקה של השיחה ולהציג את הדברים כך שהנשאל ירגיש שהוא זה שמקבל משהו, ולא רק זה שנותן. אחת הדוגמאות לכך היא שבמקום לומר לנשאל "אני רוצה שתיתן לי כמה דקות מזמנך", יש לומר לו "אני נותן לך הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב".

מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני?

הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה שגורמת לנשאל להרגיש שמנסים "לקחת" ממנו זמן, במקום לתת לו ערך. כאשר הסוקר אומר "אנחנו עורכים מחקר בנושא מסוים", הוא בעצם מדבר על עצמו ולא על הנשאל. כאשר הוא שואל "יש לך כמה דקות בשבילי?", הוא שם את עצמו בעמדה של זה שמבקש עזרה, כאילו הוא פונה לקבל תרומה או צדקה. זה גורם לרוב האנשים לסרב לשיתוף פעולה כי התחושה היא של חוסר תועלת עבורם.

הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את המסר כבר בתחילת השיחה, כך שהנשאל יחוש מיד שהוא מקבל משהו ייחודי שלא יקבל במקום אחר.

מה הערך שהנשאל יכול לקבל מלהשתתף בסקר?

אליעד מציג מספר רעיונות לערכים שניתן לתת לנשאל:
  • לתת תחושת חשיבות - לומר לנשאל שהוא חשוב ושהדעה שלו משפיעה.
  • לתת הזדמנות להשפיע על תהליך החלטות - להבהיר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא הסקר באופן ישיר, למשל בתחום רפואה, כלכלה או מוצרים שונים.
  • הרגשת שותפות - להציג את הנשאל כשותף פעיל בתהליך המחקר, וכך לגרום לו להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.
  • להדגיש ייחודיות - להסביר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא ספציפי שלא מתאפשרת במקומות אחרים.
כיצד נכון להציג את עצמך בתחילת השיחה?

אליעד נותן דוגמה לאופן שבו כדאי להציג את הדברים:

במקום לומר "שלום, מדבר X ממכון Y, יש לך חמש דקות לתת לי?", יש לומר: "שלום, מדבר X ממכון Y, אני רוצה לתת לך את ההזדמנות להשפיע על המחקר שאנחנו עורכים בנושא מסוים. חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתך." באופן כזה הנשאל מרגיש שהוא לא נותן משהו בחינם, אלא מקבל הזדמנות ייחודית ובעלת ערך עבורו.

בנוסף, מומלץ להחליף בין הביטויים "אני" ו - "אנחנו" לפי הצורך. "אני" נותן תחושה של שיחה אישית יותר, בעוד ש"אנחנו" עשוי לתת תחושה של רצינות וסמכותיות גדולה יותר.

האם כדאי להציג את עצמך כמומחה או כנציג של מומחה?

אליעד מסביר שיש אפשרות להציג את עצמך כעוזר של מומחה או כחלק מצוות מחקר. לדוגמה, להגיד "אנחנו עושים מחקר בנושא חשוב בהנחיית פרופסור X" עשוי להעלות את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוחות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משפך שיווקי גרוע חוויית אמון לקוח ששואל הרבה שאלות גיוס אנשי מכירות לתת הנחה ללקוח לשלם על מוצר לגרום למישהו לפתח את השכל איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לענות ללקוח ששואל ללמוד לעשות מניפולציות לתת את המוצר בחינם לטפל בהתנגדות של לקוח הסכמה עם לקוח לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים מוצר טעים מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לקוח מפחד לטעות איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לנצח בדיבייטינג איך להתחיל למכור? לקוח לא רוצה לדבר בטלפון לקוחות לא מרוצים לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להפסיק להסביר מוצר יקר חומרי שיווק מקצועיים לשכנע אנשים לחשוב לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לשתול מחשבה פרצה בתת מודע לשתול מחשבות בתת מודע להצליח כאיש מכירות האם חייבים לשקר את הלקוח? מנהיג משכנע מניפולציות של מורים רוחניים לשכנע מצביעים למכור מוצרים זולים הרגשת הזדהות לשכנע אקס אגרסיביות כלפי לקוח מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? פרזנטציה ללקוח להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לקוחות מלחיצים עלויות השיווק והמכירה לשכנע מישהו לא לריב לשכנע מישהו לעשות כרצונך לבנות טבלת יעדי מכירות לדבר בשפה של הלקוח לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר כמה הלקוח מבין את המוצר? nlp למומחים למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שתילת מחשבות עצמית להסביר ללקוח למה המוצר יקר לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? לגרום למישהו לומר לך כן להשפיע על רובוט הסוד להצליח במכירות מפורסמים בפרסומות לקוח עוין איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? לגרום למישהו להשתנות באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים ביקוש למוצר זיהוי הצרכים של הלקוח המוח משתכנע למכור כשאתה בחרדה מסע מכירות ניתוח שיווקי האם להביע הזדהות? לשכנע לקוח למכור את עצמו לשכנע מישהו להבדיל אמון באנשים ביקורת של לקוחות על העסק שלך לשכנע אנשים לאהוב שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לקבל סירוב מלקוח למה לא רק לאהוב את המוצר? לקוח לא סוגר עסקה מיינדסט של איש מכירות מומחה לעשות הרבה כסף כאיש מכירות nlp זו תרמית לקוח רע מניפולציות של יועצים משא ומתן על המחיר מתי ראפור רע? טיפים לאנשים מכירות שימוש בשם הלקוח שיטת שיווק לקבוע יעדי מכירות מודע או תת מודע לימוד מכירות סלבריטאים בפרסומות המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מאמן אישי, משא ומתן בנושאי לשכנע לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 16:49:59 - wesi28