אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, NLP שפת גוף, שידול, לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, ניתוח תוכן, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות nlp, לשכנע את חברה שלי, טיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, דמיון מודרך nlp, השפעה על התת מודע, ספר nlp, התמודדות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, nlp להצלחה במכירות, איך לשכנע בנות, nlp לאנשי מכירות, ייעוץ אישי, NLP שתילת מחשבות, הגדלת המכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, ייעוץ רטורי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע עובדת, nlp גישת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, ללמוד nlp באינטרנט, איך לשכנע לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע בנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מבקש הנחה מוגזמת למכור בזול והרבה שיחה משכנעת מחיר של מוצר לקוח שלא עומד בהסכמים לענות ללקוח שאומר שיקר לו תהליך שיווק לקוחות חוזרים למה לא לרמות את הלקוח? לענות ללקוח שמבקש הנחה איך למכור מוצר ללקוח? למכור מוצר יקר ללקוח קורס למכירות הגדלת מכירות בעסק לא מצליח למכור איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? צורך של הלקוח מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? להציג ללקוח הטבת מחיר מוכר מוצר לנהל אנשי מכירות לשכנע את הילד האם כדאי לייצר מוצר? להיות מנהיג משכנע שאלה משכנעת לקוח לא בטוח בעצמו שכנוע להצליח לחשוף את המחיר ללקוח למכור את המספרים של הלוטו לשכנע מישהו לא להתאהב איך להתחיל לעבוד במכירות? האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? לשתול מחשבות בת מודע לשכנע מישהו לקנות איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות למה המוצר יקר ללקוח? מוצר בינוני לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לקוח מפחד לטעות שכנוע טכניקות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לשכנע במשהו שקרי לגרום למישהו להתייחס להתמודד עם התנגדויות של לקוחות לקוח לא אידיאלי שימוש בשם הפרטי מול לקוח להתמודד עם מניפולציות לוגיקה של ניהול משא ומתן שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק מוצר בחינם טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות לא רוצה למכור אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח לשכנע את עצמך להרגיש טוב איך להתחמק משאלה של לקוח? מתי לשחרר לקוח? שאלות לאנשי מכירות איזו הצעה להציע ללקוח? רמת הוודאות של הלקוח בעסקה לגרום למישהו לא להטיל ספק מילים שיווקיות לשכנע ילד לא להתלהב מכסף לתת ללקוח דינאמיקה עם לקוח לשכנע גולשים באינטרנט לקנות להתמודד עם התנגדויות לקוח סודות התת מודע לעבוד נכון עם לקוחות איך לגרום למישהו ליהנות לתת? שכנוע מכירות שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לפתח שיחה עם לקוחות לגרום למישהו להצדיק אותך לשכנע מישהו לבקש איך לא להיראות כמו איש מכירות? מעצב מוצר הנחה על מוצר תכנון תהליכי שיווק תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה זיהוי צרכים של לקוח לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו למכור את עצמך בראיון עבודה שיווק ישיר או שיווק עקיף לשכנע מישהו בתור חבר לגרום למישהו לענות לך לגרום למישהו להתאהב תחושת ריחוק מול לקוח התמודדות עם לקוח לטפל ב nlp לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? התנצלות משכנעת לגרום למישהו לא להתאהב בך איך מודדים קמפיין שיווקי? שאלות סינון ללקוח לשכנע מישהו להבין דברים למכור ללקוח מוצר יקר לקוחות משמיצים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, קואצינג, שיפור מכירות בתחום לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:18:00 - wesi28