אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח לקנות ✔הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח לקנות, איך לנצח בוויכוח, NLP למאמנים, NLP ביקורת, NLP לעסקים, nlp דוגמא, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע עובדת, לשכנע אשה לחזור, שיפור יכולת הדיבור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לכתוב טקסט, השפעה על התת מודע, תעמולה, nlp הפרעות אכילה, מהו nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את הלקוח, איך להצליח למכור, התנגדויות במכירה, איך לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע בנות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע את בן הזוג, NLP הסבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע את הבעל, איך לשכנע בנים, איך לשכנע אשה לחזור, nlp וידאו, NLP תוצאות, טיפול nlp, להתראיין לטלוויזיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו?

הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד "אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה", המיקוד צריך להיות ב"למה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו".

לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני.

למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח?

אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: "איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה?" במקום להבין "למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?". כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת "רמאות" ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר.

מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר?

אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או אחריות. במקרה כזה, המוכר צריך להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא "אותו מוצר".

איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות?

אליעד נותן דוגמה עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. לדוגמה, אם הוא שורף קצת את השיער אך הופך אותו לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של "השיער החלק" ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון של שריפה קלה.

איך להתמודד עם לקוח שטוען "המוצר מזיק לי"?

כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על...
ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו.

אליעד: תסבירי את זה עוד פעם.

ש: יש לי רצון.

אליעד: כן.

ש: אוקי יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל.

אליעד: שמי יסגור?

ש: אתה.

אליעד: נו.

ש: אני רוצה למכור לך משהו.

אליעד: לא לי, לו.

ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו.

אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא יעשה", לא כי את מראש כאילו בראש שלך חושבת שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת "הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת "איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה.

ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר.

אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי? "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של "אוקי, אני רוצה שהוא יקנה, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה אצלו", אבל היא לא מבינה שזה צריך להיות הרצון שלו לא רצון שלך אצלו אלא רצון שלו שמתאים למה שאת רוצה.

ש: אבל לפני שהוא פגש אותי לא היה לו כל רצון כזה.

אליעד: את הבנת מה אני אמרתי?

ש: אני הבנתי.

אליעד: אל תעברי לשאלות נוספות, אני קודם כל ספציפי זה.

ש: רגע.

אליעד: תגיד לי אתה עכשיו בהפסקה?

ש: אני שואל אותו אם הוא מסכים.

אליעד: אבל בהפסקה תשאל אותו אם הוא מסכים. אתה מסכים? אז אם אתה מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את כאילו לא מעניין אותך בכלל מה שהוא רוצה זה לא מעניין, "איך מה שאני רוצה שמים אצלו כדי שהוא ימלא את מה שאני רוצה", הפוקוס לא צריך להיות שם, הפוקוס צריך להיות "איך הוא רוצה משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה". יש בראש שלך, תקשיבי, יש "איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי" ויש את ההסתכלות מהצד שלו "איך אני גורמת שהוא ירצה את זה", כאילו "אני רוצה שהוא יקנה את זה אז איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה".

ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת.

אליעד: בלי קשר אליך "למה שהוא ירצה את זה", לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה "איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה".

ש: למה מה ההבדל לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה", זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של "למה שהוא ירצה בשבילו", את צריכה להיות בפוקוס "למה שהוא ירצה" לא "איך זה מתאים למה שאני רוצה", "איך אני דואגת לאינטרס שלו.

ש: ואם אין לו אינטרס, ואם היא יודעת שאין לו אינטרס לזה.

אליעד: בסדר אז היא בבעיה, זה בדיוק מה שדיברנו על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? "איך הוא נותן לי", לא לא, "איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה.

ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה.

אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר רוצה, הוא רוצה את מה שהוא רוצה.

ש1: איך אני מביאה אותו לראות את מה שהוא רוצה.

ש2: הוא לא רואה את מה שהוא רוצה.

אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת.

ש: איך אני מביאה אותו.

אליעד: מי זה אותו?

ש: את הלקוח.

אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב...

ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה.

אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי קשר אלייך, את הבנת?

ש: כן.

אליעד: "את מה שאני רוצה" תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי?

ש: מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה?

אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון?

ש: ואני רוצה לגרום לך להבין.

אליעד: לא לי, ללקוח.

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת לו.

ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה.

אליעד: מה את רוצה?

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא "איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל.

ש: להוציא על זה 10,000 שקל.

אליעד: יפה אז מה צריך לעשות?

ש: ליצור ערך.

אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות השאלה שלך?

ש: מהות השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר.

אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי "אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך" נכון?

ש: אני לא יודעת.

אליעד: את באמת לא יודעת? עד היום מכרת מוצר?

ש: מכרתי כן.

אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר.

אליעד: את אותו מוצר בדיוק?

ש: את אותו מוצר בדיוק.

אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי?

ש: אתה מקבל שירות עם המוצר.

אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות.

ש: שירות אחריות.

אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול?

ש: לא.

אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת "איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת "המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו".

ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי שנמצא מולי.

אליעד: הרבה מעבר לזה, לא רק להעלות את הערך בעינייך, לחייב לו דרך בעינייך, לא רק להעלות את הערך בעינייך להגיע למצב שמבחינתך אין יותר טוב מזה בעולם כולו ורק זאת האופציה היחידה וכל השאר זה גרוע.

ש: תן לי את זה על משהו שאני ממש לא מתחברת אליו.

אליעד: תגידי לי על איזה מוצר.

ש: מחליק לשיער.

אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת?

ש: מה אני מוכרת?

אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה?

ש: ממש לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי הוא הורס את השיער.

אליעד: רק?

ש: רק.

אליעד: את רואה הנה אין לך מה להגיד.

ש: הוא לא שימושי בעיניי.

אליעד: מהתחלה, את מוכרת מחליק לשיער עכשיו את אומרת הוא הורס את השיער, האם זאת האמת?

ש: כן.

אליעד: את אומרת שהוא הורס את השיער, האם הוא, אז איך יכול להיות איך ששמו אותו זה הורס את השיער?

ש: כשאתה משתמש בו הוא שורף את השיער.

אליעד: ומי אמר ששורף זה הורס?

ש: אני.

אליעד: את, האם המוצר הזה הורס את השיער?

ש: לא.

אליעד: אז למה את בטוחה שהוא הורס את השיער?

ש: חשבתי במקרה.

אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט.

ש: אני רוצה ללכת אחריו.

אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער?

ש: לא הוא לא הורס את השיער.

אליעד: אבל הוא שורף את שיער.

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת שהוא שורף את השיער לפני שניה.

ש: חשבתי.

אליעד: עובדתית הוא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: עובדתית הוא לא שורף את השיער? אוקי, אז למה אמרת שהוא הורס, רגע אז למה לפני שניה אמרת שהוא שורף את השיער?

ש: חשבתי לפני שניה ככה.

אליעד: עובדתית הוא באמת לא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה?

ש: אין בעיה.

אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא שורף את השיער? בואי נניח שהוא שורף את השיער ולא רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה?

ש: אני לא מוכרת אותו.

אליעד: לא, איך כן?

ש: לא מוכרת אותו.

אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו?

ש: איך אפשר למכור אותו?

אליעד: כן.

ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער.

אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס לעצמו את השיער.

ש: להציג את הטיעונים בעד.

אליעד: יפה זה כל הסיפור, אם הוא היה רק הורס את השיער ורק לא יודע מה, האם עובדתית הוא מחליק את השיער?

ש: עובדתית זה מחליק.

אליעד: יפה, האם מחליק את השיער זה חשוב, האם יש מישהו שיכול לחשוב שלהחליק את השיער זה יותר חשוב מכל דבר בעולם?

ש: כן.

אליעד: יפה, זה מה שחשוב מה המוצר הזה עושה, מחליק את השיער, מה הכי חשוב בחיים?

ש: להחליק את השיער.

אליעד: לא.

ש: להיראות טוב.

אליעד: לא.

ש: מה?

אליעד: להיראות טוב זה לא חשוב, למה?

ש: למה?

אליעד: כי אם את אומרת שהכי חשוב זה להיראות טוב אז אולי יכול להיראות טוב בלי להחליק את השיער. הכי חשוב בעולם...

ש: אז אם היא תחליק את השיער אז היא תראה טוב.

אליעד: לא לא, הכי חשוב בעולם זה שהשיער שלה יהיה חלק, למה? ככה בלי סיבה בכלל, אם היא תשאל למה תבדקי מה חשוב...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות ... את החשיבות של ההבנה המדויקת של הצרכים, השימוש באסוציאציות ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול ... למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק ... חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך לשכנע לקוח לקנות? איתור צרכי הלקוח מניפולציות בתהליך מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה אפקטיבית איך לזהות מניפולציות ...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו ... באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה אם ... הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח. שיטות מכירה שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון? הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר ... את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך ... מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, ... לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך ... המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה יכול לתת ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... על ערך ולא על מחיר בלבד. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי? אנשי מכירות רבים חווים ... הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות ...
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... כדי שתצליח בחיים, לשם כך עליך ללכת לעשות שיעורים, הוא כמובן לא בהכרח נכון. או לדוגמה נניח שאנחנו רוצים לשכנע לקוח לקנות את המוצר שלנו, שהוא נניח מחשב נייד. אז נאמר לו מספר משפטים שהוא מסכים עליהם, ונחבר אותם בהקשר לוגי ... עכשיו יש סרט אקשן, אבל זה לא מחייב את המסקנה שאומרת, שבא נראה עכשיו סרט אקשן. נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לקנות מוצר, אז באפשרותך לומר כמה אמיתות שהוא יסכים איתן, ולחבר בינן לבין המוצר שלך. למרות שזו לא בהכרח האמת. ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... ברורה: אז שלא יעבדו עליכם, וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להעביר מסרים לתת מודע? טכניקות NLP בשכנוע כיצד לשתול מחשבות? איך לזהות מניפולציות בשיווק? האם המוצר באמת טוב? ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור ... יהיה. ומה שאני בעצם רוצה לומר עכשיו הוא שתהליך כמו שיש תהליך של מכירה ללקוח שבו בעצם צריך לדעת לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר באותה מידה בדיוק יש תהליך של מכירה שמתבצע בין המוכר לבין עצמו. בכל פעם שמוכר מוכר לך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח לקנות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע לקוח לקנות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איפה ללמוד nlp? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? לימוד מכירות בטלפון איך לתכנן מצגת ללקוחות? שתילת מחשבה שלילית להישחק במכירות איך לשכנע לקוחות לקנות? תחרות אנשי מכירות טיימינג של שכנוע עקיף איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... מכירות ושכנוע לשכנע אנשים בכל דבר להתמודד עם לקוח ששואל לשכנע אנשים לא חכמים לשכנע בכל דבר למכור מוצר לא מוגמר מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? לקוח אחר ביטל עסקה עדויות של לקוחות מרוצים איך ליצור קמפיין שיווקי? להבין נכון את הלקוח אמון עם האקס מוצר לכל כיס לגרום למישהו לשנוא אדם עיזים במשא ומתן ניתוח משפך שיווקי לבקש הנחה על מוצר למכור בצורה חכמה זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי לקרוא ללקוח בשם חיבה איך לשכנע בדעה נגדית? כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? מניפולציות רעות לא לעשות בשתילת מחשבה איך למכור מוצר בלי יתרונות? לידים של לקוחות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? להתעקש עם לקוח שיווק דיגיטאלי למכור מוצרים יקרים חוקי שכנוע מסר משכנע מתי להיות לא נחמד ללקוח? התפקיד של המכירות אין למוצר שלי מתחרים הדרכת איש מכירות מתחיל איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? לשכנע בחורות שאני רוצה איש מכירות עם אופי גרוע להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח ליצור אמון בשיחה בחירת מנהל שיווק להניע עובדים למכור לחפש לקוחות התמודדות עם לקוחות קשים לגרום למישהו להגיב מה הדרך למכור משהו? לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח שכנוע ישיר לגרום ללקוח שלך לקנות לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית לעניין לקוחות ליצור חומרי שיווק שכנוע מכירות לגרום למישהו במשהו איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך לגרום למישהו לענות? תכנים שיווקיים מקצועיים איך להצליח לשכנע אנשים? טריקים בשכנוע לשכנע מישהו להיות מוכן תהליך שיווקי למכור מחיר יקר איך ליצור אמון אצל אנשים? איך להתפשר במשא ומתן? טיפים לשיווק עסקים איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? השקעה באיש מכירות למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? חומרי שיווק אורגני אני אצליח למכור להיות תותח במכירות לשכנע מישהו להסכים טכניקות מניפולציה איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? מניפולציות של מנטור מכירות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש שיקוף של הלקוח אפיון צרכי הלקוח איך להציב גבול ללקוח? לקוח ששואל מה המחיר שכנוע אובייקטיבי לבנות עם הלקוח מערכת יחסים איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? ניסוח משכנע איתור צרכים של לקוח האם למכור מוצר בינוני? לשכנע מישהו להרגיש טוב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, שיפור מכירות, שכנוע בתחום לשכנע לקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3125 שניות - עכשיו 27_09_2025 השעה 10:41:51 - wesi28