אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מוכר ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מוכר, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, לימודי שכנוע, הכנה לראיון, אומנות הנאום, התמודדות עם התנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, ללמוד לשכנע, טריקים לשכנוע בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התנגדות לקוח, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP מדריך, NLP אומנות הפיתוי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התנגדות מכירה, ייעוץ פוליטי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP פיקאפ, NLP סוגסטיה, לשכנע בטיעון, nlp דוגמא, התמודדות עם התנגדות קניה, nlp שינוי, איך למכור יותר טוב, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP פוביה, לשכנע את בן הזוג, לשכנע חברה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מוכר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע מוכר, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציב יעדי מכירות סוגים של מניפולציות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה המוצר הכי זול איך למכור מוצרים? איך לעשות שכנוע עקיף? לגרום למישהו להימשך למראה שלך הגדלת לקוחות ניהול מחלקת מכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו יש ללקוח ספק רציונאלי איך להוביל לקוח? איך לשכנע מישהו לענות לסקר? איך לבקש כסף מלקוח? איך להשפיע על עצמך? שיווק חכם לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך למכור בית? ניהול השיווק הדרכת אנשי מכירות אמון באמצעות השלמת מילים שיטת השכנוע של ביבי נתניהו איך לעשות איתור צרכי הלקוח? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך לא לדפוק לקוח? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון לשכנע גבר להיזכר לגרום למישהו להעריץ לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך הקשר שבין שיווק למכירות לנסח מכתב משכנע למדוד את ביצועי מנהל השיווק שכנוע בעסקים למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? המוצר הכי יקר בקטגוריה לא לנסות לשכנע יותר מידי הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה שיווק למתחרים להציג מוצר לטפל בהתנגדויות לקוח מראש חוק סימון מוצרים להיראות חכם בעיני הלקוח המוצר שלי ראוי חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי לפגוש עוד לקוחות שיווק אורגני בלבד חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לטפל בהמון לקוחות היצע וביקוש ושיווק לקוחות לא רלוונטיים עלות השיווק מוצר מחויב למכור פגישה בטלפון תהליך מכירה ללקוח מרגיש רע למכור גורמים למחיר מוצר שאלה סגורה של לקוח שיווק ויראלי לפתח קריירה במכירות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים תגמול בהתאם למכירות לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות איך מנטור מכירות משכנע עסקים? לשכנע מישהו להיקשר איך לעשות שיווק? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה מטפל ב nlp לגרום למישהו לאהוב אותך פחות לגרום למישהו לחשוב לקבוע יעדי מכירות לזהות את התנגדות הלקוח צורה משכנעת ליצור מכירות למה לאתר את צרכי הלקוח? למכור את המוצר הכי יקר שיש לרכוש את המוצר להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה הגדלת סל מוצרים לשכנע בחורה להיזכר אסטרטגיות של משא ומתן להרוויח כסף בלי למכור מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? לקוחות מאוכזבים לקוחות קיימים לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח ניתוח תהליכי שיווק להכאיב ללקוח לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר שימוש בשם הפרטי מול לקוח לגרום ללקוח להאמין לך למכור ללקוח יותר טוב לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר למכור בכל מצב האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך לשווק מוצרי יוקרה? שיטות לשכנוע יתרונות של מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מומחה מכירות, שיפור מכירות בתחום לשכנע מוכר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0781 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 22:15:52 - wesi28