אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה המוצר שלך?, NLP תת מודע, טיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך לכתוב טקסט, לשכנע ילד, איך לשכנע את ההורים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע חברים לצאת, לשכנע דוד, שיפור מכירות, לשכנע לקוחות, התמודדות עם התנגדות לקוח, להשפיע על אנשים, עזרה איך לשכנע, הדרכה אישית, סודות השכנוע, הצלחה בשכנוע, מסרים לתת מודע, NLP המלצות, התנגדויות לקוח, לימוד דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מניפולציות, סודות הרטוריקה, לשכנע את המורה, איך לשכנע לקוחות לקנות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, לשכנע בטיעון, אימון אישי למנהלים, לשכנע אנשים בכל דבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקנות את המוצר שלךאיך למכור את המוצר שלךלמכור את המוצר שלךהמוצר שלך יקרמה היתרונות של המוצר שלךאיך למכור ללקוח את המוצר שלךלמכור ללקוח את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלשפר את המוצר שלךיתרונות המוצר שלךלרכוש ממך את המוצר שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובלא רק למכור את המוצר שלךלמה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחריםאיך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לוההתאמה של המוצר לצורך שלךהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךכמה הלקוח מבין את המוצר שלךכמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לולגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לולחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשיםלמכור את המוצרים של הלקוחות שלךלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לולקוחות שלא מכירים את המוצר שלךלרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםמה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים🔍הצג עוד...
1 2
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך. ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם. ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר ... דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח? והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח ... לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ... מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיוב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל אסור שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך. ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי להמשיך לייצר את המוצר, עם רווח כלשהו, במקרה כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל. במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי. וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה ... של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט, הרי שאם תסביר לו שהמחיר שאתה מבקש על המוצר הוא המחיר המינימלי שאפשרי לבקש על המוצר, בגלל עלויות הייצור ורווח מינימלי, הרי שזה יעזור לו לרכוש ממך את המוצר. ואם הלקוח שואל אותך, מה תעשה אם המחיר של עלות חומרי הגלם ירד, האם אתה תוריד את המחיר? או כל שאלה כיוב, מה תעשה אם המדד ... להפריד בין השאלה של האם באמת תעשה את זה, לבין מה שתענה ללקוח, אבל כן, תענה את זה ללקוח. ויש בזה עניין שלם להבין במה תלוי המחיר של המוצר? וכמו שהסברתי גם כאן שהמחיר לא בהכרח ולא באמת תלוי באופן ישיר בעלות. אבל מצד שני, מצד האמת, אם עלות הייצור תרד, אז אם ... להצמיד גם ללקוח את המחיר רק כלפי מעלה, כי לצערך ככה עובד השוק הנוכחי וכיוב. לסיכום: בסופו של דבר, צריך להתמקד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שלך. והלקוח צריך להבין במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך. אבל עדיין כדאי בשביל חוויית הלקוח שלך, שהוא יבין את התמחור ... ושיש לך לפחות עוד 3 שותפים שמתחלקים איתך בכל הרווחים, שהם מעמ ביטוח לאומי ומס הכנסה וכולי. וכן, חשובה גם ההבנה של הלקוח את התמחור של המוצר שלך וכולי. ...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך ... המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי. ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?! ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה. ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה ... חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר. כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה. ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה ... כי או שאתה תאבד את הלקוח בגלל אי התאמת המחיר, לפני שהלקוח הבין את היתרונות, או שתגרום ללקוח לחשוב שאתה חושב שהוא לא ירצה את המוצר בגלל המחיר. ולכן, כל מקרה לגופו וזה לא מדע מדויק. אבל יש כאן עוד כמה דברים ... הכללי שבו אתה חושש לגרום ללקוח לא לרצות לרכוש וכולי כנל, אז צריכים לשים לב, שלפעמים קיימת לך האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר. למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת ... שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על ... חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ליצור כימיה עם ... חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, ... להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח לקרוא את המחשבות של הלקוח ולהציע לו ... וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך. ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה ... למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו וכו. יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים ... מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו כן הנה, המוצר הזה מתאים לך למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה מתאים לי, אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו כן, המוצר הזה מתאים לך והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה ... כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר. לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ... יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסהכ בדק ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת ... המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח ... למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי. כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא. איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר? כדי להימנע מטעות זו, על איש ... שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע. לקוח ... היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום. כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי. איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של מהות מול צורה בעת רכישה? גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות מגניב, אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי. אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? ... מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון? הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: מה הלקוח באמת רוצה?. הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו. המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח ... שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה. מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה. המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה. לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות שלום ... פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח. יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני ... צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו. הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ... באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר אני רוצה לברר פרטים על הרכב זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה,
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו. מה ההבדל בין יתרונות ליכולות? ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין יתרונות ... יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות ... לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם ... שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת ... את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור ... כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר. - יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם ... שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך ...
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... למכור בית? וכאן נשיב לשאלה, האם איש מכירות טוב, יכול למכור כל מוצר לא משנה מה המוצר? ובמידה ואתה שונא למכור וגרוע במכירות, איזה מוצרים כן אתה יכול להיות טוב בלמכור אותם? כי אולי יש משמעות למוצר שאתה מוכר, בהתאם ... היא, האם נכון לומר שאתה יכול להיות טוב במכירות ברמה כלשהי, בלי קשר לסוג המוצר שאתה רוצה למכור, או שאתה יכול להיות טוב במכירות למוצר אחד ולא טוב במכירות למוצר אחר? וכמובן שאני לא מתכוון לומר, שברור שבחורה ... גם לא מדבר על העניין שכדי למכור מוצר כלשהו, אתה לפעמים צריך מידע ספציפי על המוצר. כי מי שיש לו המון מידע על מוצר מסוים, לא בטוח שהוא מכיר מוצר אחר מספיק טוב, כדי למכור את המוצר האחר. כי לפעמים צריכים מידע ספציפי על המוצר, כדי למכור את המוצר. במילים אחרות, ברור שכדי למכור מוצר מסוים, לשם כך אתה צריך להיות עם ידע מסוים ועם פרופיל מסוים. מה שכן השאלה היא, האם אתה צריך ... למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, יתכן שמי שהוא איש מכירות מצוין שיכול למכור קרח לאסקימואים, עדיין הוא לא יוכל למכור מוצר ... על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי טובים בתחומם, נראה כי יש להם שיטות מסוימות שבאמצעותן הם סוגרים עסקאות. ולכל איש ... וכאן לדוגמה יכולה לעבוד שיטה מסוימת. אבל לעומת זאת, יש מוצרים שלמכור את המוצר, זה תהליך שעשוי לקחת כמה חודשים בממוצע. לדוגמה, מי שעוסק בתיווך דירות ובמכירת בתים, הרי שזאת עסקה מסוג אחר, שבה מתווך הדירות ... לא דומה ללמכור ללקוח מוצר מאוד יקר שהלקוח הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים ... דין וכיוב. עסקאות יכולות להיות שונות, גם בכמות המידע שהלקוח צריך לקבל על המוצר, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לפעמים יש מוצרים שהמוצר מאוד פשוט וברור ללקוח. ולפעמים יש מוצרים שהלקוח צריך הרבה מידע על המוצר, כדי לדעת שהמוצר מתאים לו. יש מוצרים שהלקוח יכול להתנסות במוצר לפני שהוא רוכש אותו, לדוגמה לעשות נסיעת מבחן ברכב, ויש מוצרים שהבן אדם רוכש אותם, בלי שבכלל הוא רואה אותם במציאות. יש מוצרים שיותר קל ללקוח לעשות השוואה בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים ולהבין בקלות למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. ויש מוצרים שרק בעל מקצוע יכול להבין במה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים מתחרים. דהיינו, שדרוש יותר ידע מקצועי, כדי להבדיל בין איכות המוצרים. יש מוצרים שבהם הלקוחות שרוכשים את המוצר, הם ברמת אינטליגנציה מסוימת נמוכה, ויש עסקאות שבהן הרוכשים הם ברמת אינטליגנציה גבוהה. ואז ממילא אנשים אינטליגנטים רואים את העולם ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך ... עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד ... עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו ... הבעיה האמיתית לא קשורה במוצר, אלא בקבלת החסרונות האישיים של המוכר. מהו המודל לחיים שיכול לשפר את מכירות המוצר? אליעד מציין כי הדרך להתמודד עם מכירת מוצר לא מושלם היא לשנות את התפיסה של האדם ... גם כשעשה עבודה טובה, סבל מייסורים כי תמיד היה מוצא חיסרון במוצר שלו. אליעד מסביר שהתם הצליח למכור את המוצר עם כל החסרונות, כי לא היו לו בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות ... שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא ... הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים? ש: הוא לא ימכור ככה לעולם. אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון ... ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה ... חייב לא חייב ואתה יודע איך זה עובד ואתה יודע איך זה עובד אז הוא אומר לך ואני קשה לי למכור כי אני רואה שהמוצר שלי לא מושלם. לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם מפתח מוצר והסיבה שהוא לא מצליח למכור את המוצר כי המוצר לא מספיק הוא אומר לא אני רק צריך עוד לסדר את זה ואני מוכר ואז הוא מפתח ואומר ... זה. ש: אתה יודע כאילו מה אני הבנתי במכירות? אליעד: מה הבנת במכירות? ש: אני הבנתי שזה בכלל לא קשור למוצר המוצר שלך גם יכול להיות חרא כי רוב אלה שמוכרים מוצרים כמו windows וכל זה הוא לא ... מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני שואל אותו שאלה כמו ... ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? אליעד: לא יודע בן אדם, יש לי שאיפות ... אוקי אתה אומר לו תעזוב את המקצוע בסדר הבנו, אוקי הבנו האלה מה אתה אומר? ש: שיוריד את המחיר אולי של המוצר ואז כזה יותר ישקף לו. אליעד: אתה אומר לו כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה ואז תיקח פחות כסף ואז הוא אומר לך נכון הוא הבין מה אתה אומר, קודם כל ... בעיה אתה מבין שזאת בעיה כי איך אפשר להרוויח פה אבל דבר נוסף כי בעצם לא פתרנו לו את הבעיה אמרנו לו נכון המוצר שווה פחות תיקח פחות כסף. ש: לא, תיקח כאילו את המינימלי שהוא יכול. אליעד: כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה שלושה שקלים תמכור אותו בשלושה שקלים אבל עדיין יש פה כמה בעיות, בעיה ...
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר. כאשר ... יש כמה אפשרויות לכך: הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל. הלקוח רואה יותר חסרונות ... במוצר או בשירות. הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר. הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי. הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא ... מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ ... הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא ... במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע. האם ישנן בעיות ... מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של יקר לי גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל. מה צריך ... ערך מוסף, חשוב להסביר את היתרונות ולהתעקש על כך שהמוצר שווה את המחיר. מתי כדאי להוריד ... בעל העסק יכול לשקול את הצעד בהתאם. אם הלקוח טוען כי המוצר יקר ביחס לתועלת, אך הוא עדיין ... הערך המוסף, יש להימנע מהנחה ולהסביר את היתרונות של המוצר. האם חובתנו להסביר את כל היתרונות של המוצר? בהחלט, בעת מענה להתנגדות של זה יקר לי, חשוב להבהיר ללקוח את כל היתרונות המגיעים עם המוצר ולהדגיש את הערך המוסף. אם הלקוח לא מבין את התועלת או יתרונות המוצר, יש להסביר לו בצורה ברורה את כל ההיבטים של המוצר שיעניקו לו יתרונות על פני מוצרים ... מצפה למחיר נמוך יותר? איך להסביר את הערך המוסף של המוצר? עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא ... של יקר לי. מה אתה אומר? ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב. אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12. ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז הוא יקנה גם ב - ... אמר יקר לי למה הוא התכוון? ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר. אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות ... ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר? אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. ... ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר מה התועלת שתצא לי ומה ...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה המוצר שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה המוצר שלך?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המוצר שלך?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מומחה בשיווק, משא ומתן בנושאי מה המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 23:09:55 - wesi28