אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מנהל מכירות? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מנהל מכירות?, לשלוט בתת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, אמנות הנאום, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע ללכת לרופא, nlp הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP מאמרים, ייעוץ רטורי, סדנת מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, גישת NLP, לשכנע מישהו לעשות משהו, לשכנע בחורות, אומנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע חבר להפסיק לעשן, איך לשכנע את חברה שלך, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP שכנוע, NLP סדנא, לשכנע את חברה שלך, NLP ומכירות, ייעוץ מנהלים, nlp וידאו, שאלות קשות בראיון, להתמודד עם התנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp חינם, לשכנע בנות, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע גבר לחזור, ניתוח תוכן של טקסטים, הכנה לראיון בטלוויזיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מנהל מכירות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מנהל מכירות?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
העלאת מחיר ללקוחות חדשים למכור באופן אוטומטי לגשת ללקוח להגיב ללקוח בצורה חברית להצליח למכור ללקוח להזדהות יותר מידי לשכנע מישהו לעזוב כת לשכנע מישהו להתאהב בך איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? למכור בשיחת טלפון תודה משכנעת האם כל אחד יכול למכור? שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח מוצר טוב מידי איך מוכרים מוצר? לקוחות עם דרישות מוזרות לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך למכור לעובדים לגרום ללקוח להסכים איתך לשכנע ילדים לאכול איזה מוצר לא למכור? טעויות בניהול במשא ומתן לקוח לא רוכש מוצר יקר המוצרים של המתחרים להביא תועלת ללקוח המחיר יקר ללקוח לענות לשאלה של לקוח התקציב של הלקוח איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאתר את הצרכים של הלקוח לשכנע לקוחות לקנות איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? להגן על עצמך משתילת מחשבות פיתוי לתת מודע למה לקוח מבקש הנחה? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה להחזיר אמון בזוגיות לשכנע אישה לגרום למישהו לקנא לשכנע משוגע למכור שירותי עיצוב למה נותנים הנחה על מוצר? לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לשכנע ילד לעשות שיעורי בית האם להציב יעדי מכירות? לשכנע ילד לחשוב התנגדות לקוח מחיר לקוח שמח מניפולציות של בנימין נתניהו סוגים של משא ומתן איש מכירות עם אופי גרוע לקוח אחר לא היה מעוניין לגרום למישהו לייסורי מצפון לגרום למישהו להרגיש טוב לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות לקוחות קיימים לגרום למישהו להגיע למפגש השפעה על אחרים להיות מומחה למכירות לרכוש כושר שכנוע לקוח שואל בשיחת הטלפון תהליך מכירות לשכנע מישהו לא למות למה מוצר יקר? צרכי הלקוח איך להתמודד עם מוצרים? פולואפ ללקוח ספרים על מכירות להתייחס אל הבוס כלקוח לשכנע אנשים לא חכמים שיחה עם לקוח לשכנע אנשים להאמין לך ליצור אוטוסוגסטיה פחד לדבר עם לקוח לעשות טוב ללקוח הזדהות עם מקום העבודה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום למישהו לחשוק בך לגרום למישהו לרצות אותך מי הלקוח האידיאלי שלך? תוכן שיווקי מקצועי לגרום למישהו להגיד לך תפישת המעביד כלקוח לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לשכנע מישהו ברעיון לגרום למישהו באופן אקראי תלונות של לקוחות בגוגל טעויות של מנהלי שיווק להסתיר חסרונות של מוצר שאלות הכאב של לקוח יצירת הסכמה עם לקוח למכור בלי חשק לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית משא ומתן על שכר איך לפתח מוצר? תהליך של יצירת חומרי שיווק שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים רכישת מוצר טעויות בלתת הנחה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, תת מודע, משא ומתן בתחום מה זה מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 14:53:33 - wesi28