אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר לא רווחי, NLP לעסקים, יכולת לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP דיאטה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע הורים, זיהוי מסרים תת הכרתיים, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP מדריך, לשכנע בחורה לצאת איתי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע את הבעל, התנגדויות לקוח, לימודי רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את חברה שלך, מניפולציה, לשכנע בחור, nlp שינוי, NLP המלצות, הצלחה בשכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע בחורה לצאת איתך, גישת ה nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מוצרמוצר רווחיאיך למכור מוצר לא רווחילמכוריקרמוצראיך למכוראיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך למכור מוצראיך למכור מוצרים יקריםלקוח אומר שהמוצר יקרלמה המוצר כל כך יקראיזה מוצר למכוראיך למכור מוצר יקראיך לא למכורקשה למכור מוצר יקרמרגיש שהמוצר יקרמה זה מוצר יקרלמה המוצר יקרמוצר יקר מידיהמוצר יקר לימוצרים יקריםמחיר של מוצראיך לקנות מוצרלקנות את המוצרלרכוש את המוצרלרכוש מוצראיך למכור את המוצראיך למכור מוצריםמוצר טובהמוצר שלך יקרמוכר מוצרמוצר מסויםרכישת מוצרמה היתרונות של המוצריתרונות של מוצרמוצר לדוגמהמוצר מתאיםאיך למכור מוצר ללקוחאיכות מוצראיך למכור ללקוח את המוצראיך למכור ללקוח מוצרמחיר של מוצריםאיך לתמחר מוצראיך מוכרים מוצרמוצר לא מתאיםאיך להציג מוצרלמה המוצר זוללהאמין במוצרלמה מוצר זולתמחור מוצריםתמחור מוצראיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לקנות את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצררווחי🔍הצג עוד...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
...את עצמך. אם את בעצמך לא משוכנעת במאה אחוז שהרומן יעזור לעסק, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הבוס. ברגע שתהיי בטוחה בעצמך, תשדרי ביטחון ואמונה, וזה יעבור אליו בתקשורת לא - מילולית. אליעד מדגיש שברגע שאת בעצמך משוכנעת, תמצאי גם דרכים יצירתיות להעביר את המסר. כיצד להתמודד עם הפחד הגדול ביותר? עוד נקודה שאליעד מעלה היא ניהול הפחדים העמוקים ביותר. צריך להבין בדיוק ממה הבוס חושש, וליצור תסריט חיובי ומפורט שיפיג את החששות האלה. לדוגמה, אם הוא חושש מפגיעה ביחסים אחרי סיום הרומן, צריך לשכנע אותו באופן ברור שגם...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
...והמוכר רוצה להרוויח 10%, הוא ימכור אותו ב - 1.10 שקלים. אם הוא רוצה להרוויח 50%, הוא ימכור אותו ב - 1.50 שקלים. מה משפיע על מחיר המוצר? ישנן מספר סיבות לכך שמחיר של מוצר אחד גבוה יותר ממוצר אחר, גם כאשר מדובר במוצרים דומים לכאורה: רווחיות גבוהה יותר: המוכר רוצה להרוויח יותר ולכן מעלה את המחיר מעבר לעלות. עלויות ייצור שונות: אם עלויות הייצור של מוצר גבוהות יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו: מוצרים איכותיים יותר לרוב יקרים יותר כי הם מציעים יותר ערך. לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
...אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים. איך לבחור את העבודות הנכונות? כאשר יש לאדם רק מספר מוגבל של שעות עבודה ביום, ההיגיון אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן. השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה עובדים וקבלני משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח. איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג? אם יש לך מספר...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
...שלא צריך לעשות דבר כזה כל דבר כל דעה, יש דעות אנשים יש להם דעות לך למישהו ברחוב תשאל אותו מה אתה חושב על זה וזה מה אתה חושב? יש לו דעה נכון? יכול להיות שיש לו דעה בעד יכול להיות שיש לו דעה נגד ויכול להיות שיש לו דעה שהוא לא יודע, יכול להיות שיש לו דעה שזה גם טוב וגם רע השאלה היא איך משנים עמדות של אנשים כמישהו אומר שזה טוב איך אתה יכול לשכנע אותו שזה רע כשמישהו אומר שזה רע איך אתה יכול לשכנע אותו שזה טוב, כמישהו אומר שהוא לא יודע איך אתה יכול לשכנע אותו שהוא כן יודע כמישהו אומר שהוא לא בטוח איך...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
...מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיוב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא דבר על הלקוח על דברים חיוביים, אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין המחויב מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח, לאו דווקא בהקשר הזה...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
...שצריך לשים לב לכך, שלפעמים האדם לא ככ מרגיש בנוח במחיצתך. אבל הוא ככ רוצה להגיע למצב שבו הוא מרגיש בנוח באופן כללי ובמחיצתו של אדם אחר באופן פרטי, עד כדי כך שהוא משלה ומשקר את עצמו ומטעה את עצמו לחשוב, שהוא יכול לסמוך עליך ושהוא יכול להרגיש בנוח במחיצתך, למרות שהוא לא באמת מרגיש זאת. ואז זה גורם לו לסמוך עליך ולהאמין בך, רק כדי לגרום לעצמו להרגיש את תחושת הנוחות שיש לאדם, כאשר הוא מאמין ולא חושד במה שאומרים לו. ולפעמים, האדם מרגיש יותר מידי בנוח, ואז דווקא הוא מתחיל להיות יותר מידי חשדן. ולכן צריך...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
...כן לך תעשה שיעורים. מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה אתה לא רוצה לעשות שיעורים מסיבה מטופשת אוקי כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת, עכשיו אתה עצמך יודע שזה לא נכון אוקי אז לך תעשה שיעורים. זאת אומרת גם אמרנו לו, כאילו זה מראש אומרים לו תקשיב גם את תקפוץ לך לראש המחשבה שאתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל אתה יודע למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים זה מסיבה כזאת וכזאת ואתה עצמך יודע שהיא לא נכונה או שהיא לא מוצדקת אז לך תעשה שיעורים. אותו דבר נגיד לגבי מוצר...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
...אתה בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר לא רווחי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר לא רווחי, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר לא רווחי, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תורת המשחקים איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? לפרט בהצעת המחיר ללקוח לגרום ללקוח לקנות מוצר ראפור רע nlp טיפולי איך להבין לקוח? למכור מוצר בהנחה nlp זו תרמית לגרום ללקוח מה אתה מוכר ללקוח? לפרסם חומרי שיווק המטרה של השיווק מה זה שיווק גרוע? נסיגה במשא ומתן הדרכת מאמני מכירות איך משמרים לקוחות? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לעשות איתור צרכים עם הלקוח לקוח לא קונה ממך האם להכין חומרי שיווק? למה לאתר את צרכי הלקוח? לא מצליח למכור ללקוחות איש מכירות לגרום ללקוח לקנות שוב איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? שיטות לנהל משא ומתן מי הלקוח רוצה שימכור לו? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? לגרום ללקוחות לרדוף אחריך לתת הנחה ללקוח איך לגרום למישהו לרצות אותך? התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק תרגיל בראפור לגרום למישהו להיות בעדך למכור משהו לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו אמון עם שותפים למכור את המספרים של הלוטו לגרום למישהו להאמין ברעיון מה נקודת הכאב של הלקוח? מכירה חוזרת של מוצר התאמת המכירה ללקוח כמה חומרי שיווק להכין? לקרוא ללקוח בשמו הפרטי האפשרויות של הלקוח איך לשכנע שיש סיבה? מוצרי מזון להרוויח ממכירת מוצרים זולים המחיר יקר ללקוח איך ליצור צורך ללקוח? למכור לעובדים לגרום ללקוחות להמליץ עליך במה תלוי טווח המחיר ללקוח? לקוח לא רוצה איך להשפיע? שכנוע עצמי לקבל התנגדות של לקוח לגרום למישהו לבקש ממך שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים תחושת ריחוק מול לקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? מסר שיווקי תחושה של קרבה עם לקוח איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? ליצור אמון באמצעות השלמת מילים טכניקות מכירות לקוחות חדשים איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? לשדר ללקוח ההשפעה של אובמה אופי גרוע של איש מכירות ראיון עבודה לאיש מכירות רעיונות לחומרי שיווק למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? לקוח מבקש בקשה לקוח שמח הגדלת מוצרים להסכים עם לקוח בצורה נכונה האם כדאי לתת הנחה ללקוח? הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף לייעץ ללקוח למכור בלי להתאמץ לקוחות רעים לשתול מחשבה איך להגיב ללקוח בצורה חברית? שיווק עצמי בפייסבוק לשכנע ילד להאמין איך מנטור מכירות משכנע עסקים? איך לשתול מחשבה ללקוח? חיבור עם לקוח האם אפשרי למכור מוצר ללקוח? לעניין לקוחות לאבד את האמון השפעה של שילוב צבעים האם להשקיע בלקוחות? פחד לא להצליח למכור להתמודד עם מצב של קושי למכור לשכנע במשהו שקרי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, סוגסטיה, אוטוסוגסטיה בנושא מוצר לא רווחי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.1172 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 22:40:45 - wesi28