אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציה על לקוחות ✔לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה על לקוחות, nlp לצפייה, מה זה לשכנע, NLP התניה, זוגיות nlp, איך לשכנע אשה להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, מאמן אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לגרום לבחור, איך לשכנע את הבנק, ייעוץ אישי למנהלים, הבסיס למכירות nlp, nlp פסיכולוגיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע שופט, NLP תרגילים, שאלות קשות בראיון, להתמודד עם התנגדות לקוח, לשכנע טוב, להגדיל מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, nlp טריקים, איך לשכנע את הבעל, להגדיל את המכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP פחדים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ניתוח תוכן, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, סוגסטיה עצמית, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול בהתנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
...ללקוח להבין את התמחור של המוצר שלך. וכדאי לך שהלקוח שלך יחשוב שהתמחור שלך כמו שהוא, לא רק בגלל שיש המון ביקוש למוצר שלך, בגלל מחסור של המוצר, אלא שהתמחור שלך הוא כמו שהוא בגלל עלות ייצור גבוה. כי ללקוח שלך יהיה יותר קל לתת לך הרבה כסף, אם הוא חושב שאתה לא מרוויח הרבה ושזה מה שזה עולה לך. יותר מאשר אם הוא חושב שאתה הולך להתעשר על חשבונו. ולכן כדאי שהלקוח יבין את ההבדלים שיש בין המוצרים. ושהלקוח יבין את ההבדלים בתהליכי הייצור השונים. ושהלקוח יוכל להסביר לעצמו בדרך הגיונית בעיניו, את ההבדל שיש בין...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
...רוצה להגדיל את הסיכוי שכן, תהיה עסקה, בתנאים שלך. השאלה היא, איך עושים את זה? ויש בזה כל מיני לוגיקות ושיטות, וכרגע ניתן עוד עצה והיא, שאם הצד השני, לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש בקשה שאתה חייב לסרב לה, באפשרותך להציע לו כמה הצעות שונות, שכולן גרועות עבורו, כדי שהוא יצטרך לבחור באפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר בה, שהיא תהיה הכי פחות גרועה עבורו. לדוגמה: נניח שהלקוח מבקש ממך הנחה ואומר לך, או הכל או כלום, או שתתן לי את ההנחה או שאין עסקה. מה שקורה במקרה הזה במוח של הלקוח, זה שאם אתה אומר לו שאתה לא מוכן...
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
...ציפיות השכר שלך, איזו טעות אל תעשה? ועוד. אז נניח שמנטור רוצה למכור לך כרטיס להרצאה בעלות של 1,000 שח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 שח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא יגיד לך ששעת פגישה אישית איתו, היא 10,000 שח, כדי שאתה תעריך יותר את העלות של ההרצאה איתו לכמה שעות. ברמת העיקרון, כשמישהו מצדיק את המחיר שהוא מבקש ממך, באמצעות הוכחה שמוצר אחר שלו עולה יותר כסף, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך שהוא עושה מכירות בפועל של המוצר היקר יותר שלו...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה. אבל אם יתנו לך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות בחירה רעות,...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
...ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש. וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא שוק של קונים, שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או שוק של מוכרים, שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי. ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
...שעשויים להעלות לו את התנגדות המכירה, אלא קודם כל לדבר איתו על צרכי הלקוח, שאנחנו מניחים שכן נוכל להתאים ללקוח. אבל יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שאנחנו לא רוצים לנסות למכור קרח לאסקימואים, שאנחנו לא רוצים לנסות לשכנע את הלקוח, שאז כדאי כבר בהתחלת איתור צרכי הלקוח, להתחיל עם שאלות סינון ללקוח לדעת אם הלקוח מתאים לנו. בקיצור, קודם כל לשאול שאלות סינון ללקוח, באיתור צרכי הלקוח. אחר כך לשאול איתור צרכי הלקוח בדברים שכנראה הלקוח ייהנה מהתשובה שלנו. ורק אחר כך לדבר על צרכי הלקוח שאולי המוצר שלנו פחות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציה על לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מניפולציה על לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? מסע לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר ללקוח אין אמון בעצמו הדרכת אנשי מכירות שטח הפרת הסכמים על ידי לקוחות איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? ליצור חומרי שיווק קמפיין מכירות ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? מי הלקוחות הטובים שלך? מניפולציות של נותני שירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? ניסוח יותר משכנע שכנוע פוליטי הוצאות השיווק והמכירה למכור מוצר כשאתה לא במיטבך האפשרויות של הלקוח אמונות בתת מודע מטרות במכירות לגרום ללקוח להסכים איתך מוצר ממוצע לקוח לא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח איך לפתח קריירה במכירות? איתור צרכים של לקוח איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? לקוח לא טוב לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לא יודע לשכנע למה אין מכירות? איך לתמחר ללקוח? לא יכול לשכנע שיטה לשתילת מחשבות לקרוא ללקוח בשם רשמי איך ליצור אמון עם לקוח? תכנון הכנת חומר שיווק איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך לבנות אמון מחדש? אנשי שיווק טובים לגרום ללקוח עצוב מכירה חוזרת של מוצר לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מרגיש שהמוצר יקר לגרום לעובדים למכור להוציא עיזים במשא ומתן סוגים של שכנוע להצליח למכור ללקוח להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור ערך אובייקטיבי של מוצר איך למכור בשוק רווי תחרות? מוצר מתכלה לשכנע מישהו ללכת לטיפול להסביר את התמחור ללקוח לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לשכנע את הבנקאי איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? מסרים שכנועים לשכנע מישהו ללכת תעריף של מוצר מתי לתת הנחה ללקוח? האם להכין חומרי שיווק? ליצור קשר עם לקוח למה הלקוח לא מעריך את המוצר? לגרום למישהו להיות יותר חכם להציג ללקוח הלקוח לא צודק איך לגרום למישהו להיפתח? מה הדרך למכור משהו? איכות של מוצר להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשתול מחשבה למכור את עצמך לשכנע אקס לחזור אליך ניהול השיווק לקוח לא רווחי ניתוח שיווקי לשכנע אנשים בכל דבר להסביר ללקוח את המחיר בניית תהליך שיווקי לקרוא מחשבות במשא ומתן איך למכור את עצמך ביוקר? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך למכור בגוגל? לגרום ללקוחות תהליך של שכנוע לגרום למישהו לא לענות איך לגרום למישהו לומר? אלטרנטיבות של לקוח להתאים את התשובה ללקוח לגרום למישהו להקשיב לך איך לעשות מניפולציה על לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, קאוצינג, אימון מכירות בנושאי מניפולציה על לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2500 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 21:14:27 - wesi28