אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות ✔אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות, שיפור מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP איך זה עובד, שפת גוף, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע את הבוס, יכולת שכנוע, תכנות התת מודע, לשכנע אנשים להגיד כן, התנגדויות לקוח, לנתח טקסטים, טיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP אימון אישי, איך לשכנע אנשים להגיד כן, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מומחה שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, מומחה במכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשלוט בתת מודע, טיפול בהתנגדות מכירה, שיטת טיפול nlp, כושר שכנוע ושינוי עמדות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, תשובות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו "אכלו לי, שתו לי", אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה.

למה לוזרים משתמשים בתלונות?

לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם מאשימים גורמים חיצוניים, כמו המצב הכלכלי, המצב הפוליטי, או אפילו הקורונה, כדי להימנע מקבלת אחריות על המצב שהם נמצאים בו. הם לא מוכנים להשקיע את כל המאמצים הדרושים להשגת מטרותיהם, ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על "המצב הכלכלי" או "המצב הפוליטי" במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב.

מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר?

לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו "אכל לו ושתה לו". הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי.

מה קורה למי שלא מתלונן בכלל?

כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות באופטימיות. יש המעמידים פנים שהם "מניחים את העבר מאחור", אך לעיתים הם מעדיפים לא להתמודד עם בעיותיהם וממשיכים להסתיר את הקשיים, מה שיכול להוביל להתפשרות על מצבים שליליים. הדבר דומה למישהו ששהה בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר "ברוך השם שאני נושם", מבלי לנסות לשפר את המצב.

האם תלונה יכולה להיות מניפולציה?

נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של "למה אתה מתלונן כל הזמן?" כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב.

איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת?

המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מתלונן אך עדיין עושה את כל מה שהוא יכול לעשות כדי להצליח, אז מדובר בתלונה בונה. אם הוא פשוט מתלונן ומאשים את הסביבה כדי להסביר את כישלונו, אז מדובר בתלונת לוזר. מבחן נוסף הוא האם הוא לוקח אחריות אישית על המצב או מאשים את הגורמים החיצוניים.

למה כדאי לבחון את עצמך כשאתה מתלונן?

ההמלצה של אליעד כהן היא לחשוב היטב כשאתה מתלונן ולבחון את עצמך. האם אתה משתמש בתלונה כתירוץ כדי לא לעשות את המאה אחוז שלך? או שאתה מתלונן כדי לשפר את המצב ולמצוא פתרונות לבעיות? אם אתה פועל בכל הכוח, גם אם יש מכשולים, וממשיך להיאבק על השיפור, אז תלונתך היא חיובית.
האם להתלונן זו תכונה של לוזרים או ווינרים?

התלונה עצמה, כמו אמירות בסגנון "אכלו לי, שתו לי", אינה שייכת בהכרח לקבוצת הלוזרים או לקבוצת הווינרים. השאלה האמיתית היא מה המטרה של התלונה. האם היא משמשת תירוץ כדי לא לפעול ולהישאר במצב הנוכחי, או שהיא דרך לבטא רצון לשפר את המצב ולשנות אותו לטובה?

מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים?

לוזרים משתמשים בתלונה כתירוץ כדי להסביר מדוע הם לא מתאמצים להשיג את מטרותיהם עד הסוף. כששואלים אותם למה הם לא פועלים בכל הכוח כדי לקדם את עצמם, הם עונים שזה בגלל "אכלו לי, שתו לי", בגלל המדינה, בגלל המצב הפוליטי, או בגלל הקורונה בסין. כך הם מסירים אחריות ומאשימים גורמים חיצוניים.

דוגמה לכך אפשר לראות במנהיגים שמקטרים "אכלו לי, שתו לי": כאשר שואלים אותם מדוע הם לא דואגים יותר לאזרחים, הם מסבירים שזה בגלל "המצב הכלכלי", "המצב המדיני" או "המצב הפוליטי". בדרך זו הם מעבירים את האשמה החוצה, במקום להודות שהם לא עשו מאה אחוז כדי לייצר שינוי מהותי.

אצל ווינרים, לעומת זאת, התלונה היא עדיין קיימת, אבל היא נועדה לקדם שיפור במצב. אדם מצליחן שמתלונן, עושה את זה מתוך כוונה לתקן משהו. הוא לא עוצר את העשייה שלו בגלל שמישהו "אכל לו ושתה לו". הוא ימשיך לעשות את המקסימום, אבל תוך כדי יתעקש לשפר את מה שלא בסדר. הוא מתלונן כי הוא לא מוכן להשלים עם מצב לקוי, ולכן הוא רוצה למצוא דרכים לפתור את הבעיה.

מה קורה למי שלא מתלונן בכלל?

יש אנשים שלעולם לא מתלוננים, ואף מעודדים אחרים "להפסיק להתלונן". לעתים הם מציגים את עצמם כמי שבחרו להמשיך הלאה באופטימיות, אבל למעשה הם עלולים להיות לוזרים שמעדיפים להישאר במקום בלי ניסיון אמיתי לשפר את המצב. הם מקבלים על עצמם כל עוול, אומרים "ברוך השם שאני נושם" ומנסים להשתיק כל תלונה.

הגישה הזו מזכירה אדם שנמצא בבית כלא, אבל במקום לנסות לצאת משם ולהשתחרר, הוא אומר "תפסיק להתלונן, פשוט תחייך ותודה שלא הרגו אותך". מי שלא מנסה להתמודד עם הבעיה אלא משלים איתה, עשוי להציג חזות חיובית, אך בפועל רק בורח מעשייה אמיתית.

כיצד מנצלים נוכלים את הגישה "תפסיק להתלונן"?

נוכלים ואנשים מניפולטיביים משתמשים בהאשמה של "למה אתה מתלונן כל הזמן?" כדי למנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם מזהים שבמקרים מסוימים תלונה היא אכן תירוץ ללוזריות, ולכן הם מערבבים בין תלונה בונה (שמטרתה לפתור בעיות) לתלונה תבוסתנית (שמטרתה לא לעשות כלום).

נוכל עלול לגנוב משהו ממך, וכשתגיע בטענה נגדו, הוא יאמר: "מה אתה מקטר כל הזמן? תפסיק להגיד אכלו לי, שתו לי, תהיה חיובי." בצורה הזו הוא הופך אותך ללא לגיטימי בעיני עצמך, כאילו עצם התלונה היא פסולה, ובכך מונע ממך להילחם על מה שנלקח ממך.

איך יודעים אם התלונה בונה או הורסת?

המבחן הוא האם אדם עושה את כל מה שהוא יכול, למרות הקשיים, ובמקביל מתלונן כדי לשפר את המצב. אם אתה משתמש בתלונה רק כדי להסביר למה אתה לא עושה כלום, זו תלונת לוזרים. אבל אם אתה פועל בכל הכוח ובכל זאת מתעקש להשמיע תלונה במקום שיש עוול, זו תלונת ווינר.

כך גם בנושא "אכלו לי, שתו לי". ווינר מתלונן כדי לשפר את המצב: הוא לא מסיר אחריות מעצמו, ממשיך לפעול, אך דורש ממי שפוגע בו להפסיק. לעומתו, לוזר מתלונן כדי לוותר: הוא תולה את חוסר ההצלחה בגורם חיצוני, ולא עושה מאה אחוז ממה שהוא כן יכול להשפיע עליו.

למה כדאי לבחון את עצמך כשאתה מתלונן?

כשאתה מספר על כך שההורים שלך דפקו אותך, או שהמדינה הרסה לך, בדוק אם אתה משתמש בזה כהסבר לכך שאתה לא פועל. אם כן, אולי אתה בורח מאחריות. אבל אם אתה ממשיך לפעול, נלחם ומשקיע מאמץ, ועדיין מצביע על עוולות שאתה רוצה לתקן, אז זו תלונה חיובית, תכונה של אדם מצליח שרוצה להעלות את רמת החיים וההישגים שלו.
קוטריות, לקטר, שיטות של נוכלים, מניפולציות של נוכלים, לעשות את המאה אחוז, למה צריך להתלונן? למה כדאי להתלונן? מתי כדאי להתלונן? תירוצים למוצצים, להאשים אחרים, להאשים את ההורים, הסרת אחריות, להאשים מישהו אחר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מניפולציות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שואל בשיחת הטלפון לקוח שלא עומד בהסכמים לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור למכור מנייה בהפסד למכור גם מוצרים פגומים להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות למה לא לעשות ראפור? להציג ללקוח מחיר זול לשכנע בחורה סוגים של שכנוע מה הכי קשה לשכנע? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? המניפולציה של הפחד מוצרים משלימים לתאר מוצר איך לעשות מניפולציה על לקוחות? לבנות אמון עם לקוח קריירה במכירות לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לשכנע מישהי להתאהב בך ההתאמה של המוצר לצורך שלך תפישת העובד כלקוח טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לשכנע פקיד האם להסתיר מידע מהלקוח? לא שלם עם המוצר מיתוג מוצר יקר שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים טיימינג של שכנוע עקיף הדרכת אנשי מכירות מתחילים איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך לתכנן מסע לקוח? מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? שכנוע אנשים שיווק בשוק תחרותי מסרים סמויים בפרסומות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איש מכירות מקצועי הרצון של הלקוח אגרסיביות כלפי לקוח איך להפוך ליד ללקוח? לקוח שמפר חוזה שקרים במכירות איך לשכנע את עצמך? שכנוע ישיר לקנות ולמכור מניפולציות שיווקיות איך לגרום ללקוח להרגיש... מוצר של המתחרים לגרום למישהו להיות מיני טיפול בהתנגדויות של לקוח טעויות רטוריות משפך שיווקי גרוע הדרכת מנהלי מכירות אנשי מכירות אנושיים שיווק מצליח זיהוי מסרים לתת מודע איך לנהל משא ומתן על המחיר? לענות ללקוח כמה זה עולה להציג ללקוח שירות לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות התמודדות של אנשי מכירות איך לתת אמון מחדש? המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה להצליח במכירות שכנוע כסף מוצר לקוחות לא טובים מתי להציג את המידע ללקוח? מתי לא ליצור הזדהות? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לחץ על הלקוח רעיונות לחומרי שיווק אין מכירות השקעה במכירות כיף למכור למכור שירותי עיצוב פנים השקעה בשיווק שיטות לנהל משא ומתן האם השיווק טוב? איך האדם משתכנע? ניהול משא ומתן על המחיר זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח מכירות ללקוח לשכנע מישהו להיות מוכן איך להתחבר ללקוח? האפשרויות של הלקוח מלחמת המכירות למה חשוב ללקוח מי המוכר? להתאים מוצר לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח איכות השיווק הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה דרכי שכנוע מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לשכנע שאתה מנומס איך למכור בטלפון? להוריד עומס מאיש המכירות למכור מוצר חדש שיפור יכולת שכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, משא ומתן, לשתול מחשבות בנושא מניפולציות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7031 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 20:43:36 - wesi28