אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, יחסי ציבור, NLP הרצאות, NLP הרזיה, אומנות הראיון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לכתוב טקסט משכנע, טיפול בהתנגדויות, nlp טכניקה, NLP טיפול בדיכאון, איך למכור, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע אנשים לבחור בך, איך למכור נכון, חומר על nlp, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לשכנע את עצמי לא לאכול, התנגדות לקוח, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, nlp לימודי, NLP התניה קלאסית, סוגסטיה, התנגדות מכירות, מכירות, לשכנע לקוחות לקנות, איך לשכנע טוב, ניתוח טקסטים, לשכנע גבר להיות איתך, NLP מטרות, לשכנע בת זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP הסבר, אימון אישי לפוליטיקאים, איך לשכנע את חברה שלי, NLP קשב וריכוז,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו "אכלו לי, שתו לי", אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה.

למה לוזרים משתמשים בתלונות?

לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם מאשימים גורמים חיצוניים, כמו המצב הכלכלי, המצב הפוליטי, או אפילו הקורונה, כדי להימנע מקבלת אחריות על המצב שהם נמצאים בו. הם לא מוכנים להשקיע את כל המאמצים הדרושים להשגת מטרותיהם, ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על "המצב הכלכלי" או "המצב הפוליטי" במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב.

מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר?

לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו "אכל לו ושתה לו". הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי.

מה קורה למי שלא מתלונן בכלל?

כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות באופטימיות. יש המעמידים פנים שהם "מניחים את העבר מאחור", אך לעיתים הם מעדיפים לא להתמודד עם בעיותיהם וממשיכים להסתיר את הקשיים, מה שיכול להוביל להתפשרות על מצבים שליליים. הדבר דומה למישהו ששהה בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר "ברוך השם שאני נושם", מבלי לנסות לשפר את המצב.

האם תלונה יכולה להיות מניפולציה?

נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של "למה אתה מתלונן כל הזמן?" כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב.

איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת?

המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מתלונן אך עדיין עושה את כל מה שהוא יכול לעשות כדי להצליח, אז מדובר בתלונה בונה. אם הוא פשוט מתלונן ומאשים את הסביבה כדי להסביר את כישלונו, אז מדובר בתלונת לוזר. מבחן נוסף הוא האם הוא לוקח אחריות אישית על המצב או מאשים את הגורמים החיצוניים.

למה כדאי לבחון את עצמך כשאתה מתלונן?

ההמלצה של אליעד כהן היא לחשוב היטב כשאתה מתלונן ולבחון את עצמך. האם אתה משתמש בתלונה כתירוץ כדי לא לעשות את המאה אחוז שלך? או שאתה מתלונן כדי לשפר את המצב ולמצוא פתרונות לבעיות? אם אתה פועל בכל הכוח, גם אם יש מכשולים, וממשיך להיאבק על השיפור, אז תלונתך היא חיובית.
האם להתלונן זו תכונה של לוזרים או ווינרים?

התלונה עצמה, כמו אמירות בסגנון "אכלו לי, שתו לי", אינה שייכת בהכרח לקבוצת הלוזרים או לקבוצת הווינרים. השאלה האמיתית היא מה המטרה של התלונה. האם היא משמשת תירוץ כדי לא לפעול ולהישאר במצב הנוכחי, או שהיא דרך לבטא רצון לשפר את המצב ולשנות אותו לטובה?

מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים?

לוזרים משתמשים בתלונה כתירוץ כדי להסביר מדוע הם לא מתאמצים להשיג את מטרותיהם עד הסוף. כששואלים אותם למה הם לא פועלים בכל הכוח כדי לקדם את עצמם, הם עונים שזה בגלל "אכלו לי, שתו לי", בגלל המדינה, בגלל המצב הפוליטי, או בגלל הקורונה בסין. כך הם מסירים אחריות ומאשימים גורמים חיצוניים.

דוגמה לכך אפשר לראות במנהיגים שמקטרים "אכלו לי, שתו לי": כאשר שואלים אותם מדוע הם לא דואגים יותר לאזרחים, הם מסבירים שזה בגלל "המצב הכלכלי", "המצב המדיני" או "המצב הפוליטי". בדרך זו הם מעבירים את האשמה החוצה, במקום להודות שהם לא עשו מאה אחוז כדי לייצר שינוי מהותי.

אצל ווינרים, לעומת זאת, התלונה היא עדיין קיימת, אבל היא נועדה לקדם שיפור במצב. אדם מצליחן שמתלונן, עושה את זה מתוך כוונה לתקן משהו. הוא לא עוצר את העשייה שלו בגלל שמישהו "אכל לו ושתה לו". הוא ימשיך לעשות את המקסימום, אבל תוך כדי יתעקש לשפר את מה שלא בסדר. הוא מתלונן כי הוא לא מוכן להשלים עם מצב לקוי, ולכן הוא רוצה למצוא דרכים לפתור את הבעיה.

מה קורה למי שלא מתלונן בכלל?

יש אנשים שלעולם לא מתלוננים, ואף מעודדים אחרים "להפסיק להתלונן". לעתים הם מציגים את עצמם כמי שבחרו להמשיך הלאה באופטימיות, אבל למעשה הם עלולים להיות לוזרים שמעדיפים להישאר במקום בלי ניסיון אמיתי לשפר את המצב. הם מקבלים על עצמם כל עוול, אומרים "ברוך השם שאני נושם" ומנסים להשתיק כל תלונה.

הגישה הזו מזכירה אדם שנמצא בבית כלא, אבל במקום לנסות לצאת משם ולהשתחרר, הוא אומר "תפסיק להתלונן, פשוט תחייך ותודה שלא הרגו אותך". מי שלא מנסה להתמודד עם הבעיה אלא משלים איתה, עשוי להציג חזות חיובית, אך בפועל רק בורח מעשייה אמיתית.

כיצד מנצלים נוכלים את הגישה "תפסיק להתלונן"?

נוכלים ואנשים מניפולטיביים משתמשים בהאשמה של "למה אתה מתלונן כל הזמן?" כדי למנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם מזהים שבמקרים מסוימים תלונה היא אכן תירוץ ללוזריות, ולכן הם מערבבים בין תלונה בונה (שמטרתה לפתור בעיות) לתלונה תבוסתנית (שמטרתה לא לעשות כלום).

נוכל עלול לגנוב משהו ממך, וכשתגיע בטענה נגדו, הוא יאמר: "מה אתה מקטר כל הזמן? תפסיק להגיד אכלו לי, שתו לי, תהיה חיובי." בצורה הזו הוא הופך אותך ללא לגיטימי בעיני עצמך, כאילו עצם התלונה היא פסולה, ובכך מונע ממך להילחם על מה שנלקח ממך.

איך יודעים אם התלונה בונה או הורסת?

המבחן הוא האם אדם עושה את כל מה שהוא יכול, למרות הקשיים, ובמקביל מתלונן כדי לשפר את המצב. אם אתה משתמש בתלונה רק כדי להסביר למה אתה לא עושה כלום, זו תלונת לוזרים. אבל אם אתה פועל בכל הכוח ובכל זאת מתעקש להשמיע תלונה במקום שיש עוול, זו תלונת ווינר.

כך גם בנושא "אכלו לי, שתו לי". ווינר מתלונן כדי לשפר את המצב: הוא לא מסיר אחריות מעצמו, ממשיך לפעול, אך דורש ממי שפוגע בו להפסיק. לעומתו, לוזר מתלונן כדי לוותר: הוא תולה את חוסר ההצלחה בגורם חיצוני, ולא עושה מאה אחוז ממה שהוא כן יכול להשפיע עליו.

למה כדאי לבחון את עצמך כשאתה מתלונן?

כשאתה מספר על כך שההורים שלך דפקו אותך, או שהמדינה הרסה לך, בדוק אם אתה משתמש בזה כהסבר לכך שאתה לא פועל. אם כן, אולי אתה בורח מאחריות. אבל אם אתה ממשיך לפעול, נלחם ומשקיע מאמץ, ועדיין מצביע על עוולות שאתה רוצה לתקן, אז זו תלונה חיובית, תכונה של אדם מצליח שרוצה להעלות את רמת החיים וההישגים שלו.
קוטריות, לקטר, שיטות של נוכלים, מניפולציות של נוכלים, לעשות את המאה אחוז, למה צריך להתלונן? למה כדאי להתלונן? מתי כדאי להתלונן? תירוצים למוצצים, להאשים אחרים, להאשים את ההורים, הסרת אחריות, להאשים מישהו אחר
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
...השמצות לא מוצדקות: מדובר במצבים שבהם אנשים מאשימים אתכם בדברים שלא קרו מעולם, או שאין להם בסיס אמיתי במציאות. בשני המקרים ניתן להגיב בצורה דומה, אבל אליעד מציע פתרון אחד פשוט ויעיל שעובד תמיד, ללא קשר לסוג ההשמצה. למה אנשים ממשיכים לעשן למרות ההשמצות על סיגריות? אליעד מסביר שכדאי להסתכל על דוגמה מעולם הסיגריות כדי להבין את דרך הפעולה הנכונה להתמודדות עם השמצות. סיגריות הן מוצר מושמץ באופן קיצוני. הרופאים מזהירים מפניהן, אנשים מתים מדי יום מעישון, על קופסאות הסיגריות יש אזהרות מפורשות לגבי הסכנה...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
...באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם. מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש...
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
...פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון? איך לתקוף מישהו בצורה חכמה בלי להיראות נקמן? כאשר מישהו פוגע בך, מתנכל לך או מטריד אותך, במיוחד במצבים כמו במקום העבודה או בדינמיקה קבוצתית, יש דרכים חכמות להתמודד איתו מבלי להיראות נקמן או פגיע. לפי אליעד כהן, הגישה המרכזית היא לעולם לא להציג את הקונפליקט כאישי. במקום לתקוף מישהו ישירות על כך שהוא פוגע בך, הגישה החכמה והאסטרטגית יותר היא להגן...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
...עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע עוד שעה, עדיף להסביר בפירוט את המצב: השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...אליעד כהן מדגיש שחשוב להיות ערניים ולא לפעול באופן אוטומטי. לא כל מצב דורש תגובה אגרסיבית, אך גם לא כל מצב דורש תגובה רכה ונעימה. צריך לשים לב לאיך שהלקוח מדבר, מה הוא אומר, ולנסות להבין האם הוא בוחן את המוכר, והאם דווקא התגובה הנחושה והחד - משמעית היא מה שהלקוח רוצה לקבל. לסיכום, אליעד ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הגישה הנפוצה האומרת שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר שלא יעבדו עליכם, כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
...שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב. לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא רצון שיהיה סדר, אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...מחירים. ככה שבהחלט יתכן שבאמת אתה כן תוריד את המחיר, אם העלויות ירדו. יחד עם זאת, יש הסכמים ומוצרים, שכתוב בהם בפירוש, שגם אם המדד ירד וכיוב, הרי שהמחיר לא ירד. לדוגמה, בהסכם רכישת דירה, בדכ כתוב שהמחיר צמוד למדד ולא פחות מהמדד הנוכחי וכיוב. דהיינו, אם המדד יעלה, אתה תשלם יותר. אם המדד ירד, אתה לא תשלם פחות. אז איך אתה כמוכר יכול להצדיק את התמחור הזה? אז 1 - יתכן שאתה לא יכול להצדיק את התמחור וכן לתת כאן הטבה ללקוח. שאם המדד ירד, גם המחיר שלו ירד. 2 - אתה כן יכול להצדיק את התמחור הזה, בכך שתסביר...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
...שזה לא יהיה אז תהיו כמוהו כאילו תשקיעו, כשמישהו יבוא יגיד אני כל כך אוהב את הרב עובדיה יוסף לא יכול כאילו להסתדר בלעדיו אני אהיה כמוהו שב תעשה את מה שהוא עשה תלמד יום וליל עד שתהיה כמוהו, קח את כל הספרים שלו תדע אותם בעל פה. למה לא עושים את זה? הוא רוצה להעריץ אותו אבל אין לו כוח להיות כמוהו, זאת אומרת הרבה פעמים מעריצים מישהו הוא אומר אני מאוד אוהב את זה אני מעריץ אנשים כאלה אבל אם היית באמת מעריץ אותם היית הופך להיות כמוהם ואז כמובן לא היה לך עניין להעריץ אותם מההיבט הספציפי הזה אולי היית אוהב...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
...אתה לא מבין ש..., מוסתרת בתוכה הסכמה לעובדה שניסיונות השכנוע נכשלו, ועכשיו רק צריך לברר למה השכנוע לא הצליח. ובנוסף, ברגע שמושמע המשפט למה אתה לא מבין ש..., הרי שהמשפט הזה, לא רק שהוא לא מחזק את הטענה המקורית שרוצים לשכנע בה, אלא גם שהוא מעורר את ההתנגדות האפשרית לרעיון שבו רצית לשכנע את האדם השני. כי המשמעות של למה אתה לא מבין ש..., היא שקיימת אכן האפשרות שהאדם השני לא יבין אותך, ושקיימת האפשרות שאפילו יש לגיטימציה לכך שהוא לא מבין אותך. וכאשר אתה שואל על משהו: למה הוא כך ולא אחרת, הרי שבכך בעצם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא יודע לשכנע יעוץ רטורי נקודות התורפה של הלקוח לא רק למכור את המוצר איך להשפיע על מישהו? מוצר ממשי שכנוע מוקדם מידי איך לבחור את הלקוחות שלך? המחיר בעיני הלקוח לתת ללקוח לבחור לשאול את הלקוח שאלות התאמה כמה הלקוח מוכן לשלם? מתנגד למוצר לשכנע מישהו לקבל טיפול לקוח רוצה לקנות לחלץ לאחור במשא ומתן שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לשכנע מישהו אחר איך להיות בטוח במוצר שלי? איך לשכנע את הפקיד? לקוח שצריך לחשוב על זה... התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק לשכנע מישהו להביא ילדים לייעץ ללקוח פרסום חומר שיווקי איך לגרום ללקוח לחזור? מוצרים יקרים זיהוי כאב של הלקוח ניהול זמן של אנשי מכירות לגרום למישהו ללכת איך לא ליצור ראפור? ליצור חומרי שיווק אם ברצונך לשכנע? איך מראיינים אנשי מכירות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? לקוח ששואל למכור מכירות הכנת פרסומת שיווקית להציע מחיר ללקוח כמה כסף לבקש מלקוח? איפה ללמוד שיווק? לדבר על התועלות של המוצר השפעה על המודעות של הלקוח איך לגרום למישהו להרגיש רע? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך לעשות את הלקוח מאושר משא ומתן למתקדמים שינוי עמדות ומכירות טיפול בהתנגדויות לקוח מראש האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה בניית משפך שיווקי להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט הדרכת אנשי מכירות גרועה איך ללמוד למכור? לשכנע מישהו להצביע למכור את עצמי מנהל שיווק לקוח לא סומך עליך איך לעשות בירור צרכי הלקוח? שיווק דיגיטאלי לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח למכור גם מוצרים לכל כיס איך לשכנע מישהו להירגע? מכירות באמצעות שיווק לבקש בקשה משכנעת כוונות שכנוע הבעת הזדהות להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה טכניקות שכנוע מתקדמות לשפר כושר שכנוע לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר להכריח את הלקוח לסגור עסקה לא מתאים ללקוח ספציפי שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים מתי חשוב ללקוח מי המוכר? לקוחות בתהליך מכירה לפתח כושר שכנוע לשכנע אנשים שיש לך כסף שכנוע לא נכון לאפשר ללקוח לבחור סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ לשכנע בכל דבר לזהות את התנגדות הלקוח להביא ערך ללקוח התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? להתמודד עם לקוח בעייתי מתי לעצור את השיווק? ליצור אמון אישי הנחה ללקוחות סינון ללקוח איפה למצוא לקוחות חדשים? לאהוב למכור ללקוחות הזדהות רגשית חזקה למכור ביותר יקר אמון באמצעות לתת ללקוח אפשרות בחירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, קאוצינג, סוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 21:55:53 - wesi28