אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציות, שיטות לשכנע אנשים, כישורי שכנוע, אומנות הראיון, NLP תרגילים, להתראיין נכון, nlp טכניקה, מומחה שיווק, לשלוט בתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע את חברה שלי, טיפול בשיטת nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע אישה, קורס דמיון מודרך, למכור יותר, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע עובדת, לשכנע את ההורים, להתמודד בראיון, שיטת טיפול nlp, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את החברה, NLP שפת גוף, nlp שינוי, איך לגרום למישהו, לשכנע לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, מהו nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, איך לשכנע את חברה שלך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, דמיון מודרך nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מניפולציות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר לא מספיק טוב לשכנע את האדם סודות השיווק יצירת הזדהות עם לקוח לשכנע ילד לעשות שיעורים לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית למכור לאנשים קורסים לגרום ללקוח לרכוש ממך למכור שטחי פרסום לא לעשות בשתילת מחשבה איך נקבע מחיר של מוצרים? להצליח בעסק בלי למכור האינטרס של הלקוח למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה לגרום למישהו לרצות לעשות משהו למכור את המוצר הכי יקר שיש פודקאסט כחומר שיווקי אובדן לקוחות קל לשכנע למכור בלי התנגדויות לקוח מבקש בקשה לשכנע מישהו לא לנסות להצליח כאיש מכירות מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו לרצות פחות משהו הדרכת מכירות לאנשי מכירות למה הלקוח רוצה רק להתכתב? להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח למכור לשכנע מישהו להצביע לשכנע מישהו לענות אנרגיה למכירות מבצע מכירות הכאב המקורי של הלקוח איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? למה קשה לשכנע מישהו? להציע הצעה נגדית ללקוח להשתמש בדמיון מודרך למה לגרום ללקוח? טיפים למכירות באינטרנט שיקולים בתמחור מוצר אסטרטגיות ניהול משא ומתן להיות איש מכירות לגרום ללקוח לסמוך עליך לדבר עם הלקוח על הצורך שלו למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לבנות משפך שיווקי טעויות באפשרויות בחירה ללקוח איך להציג ללקוח הנחה? לטפל בהתנגדות לקוח הדרכת איש מכירות מתחיל מניפולציות של מנטורים למכירות איבוד לקוחות והעלאת מחירים לגרום למישהו לכעוס על עצמו אבל בתת מודע טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לקוחות בעיתיים לקוח לא מרוצה מוצרים פשוטים איך המחיר משפיע על הלקוח? שיטות לשינוי עמדות לתת לאנשים את המוצר בחינם שיווק אסטרטגי ראפור תקשורתי שיווק דיגיטאלי לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת תוכנית ליצירת חומרי שיווק אסטרטגיות לניהול משא ומתן לקוח שאכפת לו רק מהמחיר תכנון הכנת חומר שיווק שתילת מחשבה שלילית לשתול מסרים לתת מודע ניסוח יותר משכנע לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... איך למכור מוצר יקר? ללמוד להיות תותח מכירות מנהיג משכנע לדבר על התועלת של הלקוח איך לא להזדהות? בחירת מנהל שיווק אימון לאנשי מכירות להתמודד עם מוצרים מתחרים זיהוי מניפולציות בטקסט לא מצליח למכור את עצמי מה לא מלמדים אנשי מכירות? שיטות לניהול משא ומתן התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון השכנוע של התת מודע שכנוע בצורת שאלה משא ומתן על השכר למכור בלי מצב רוח טכניקות שכנוע איך לשכנע אנשים? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה איך להצליח במכירות? לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח מחיר ללקוח איך להיות בטוח במוצר שלי? מי הלקוח האידיאלי? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, פרסומות, קאוצינג בנושאי מניפולציות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 12_12_2025 השעה 10:02:18 - wesi28